Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo mei 06 2012, 07:00
Iedereen die achter haar staan melden :3
Syringa
Aantal berichten : 46
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadesrar Partner:: Show me the lights of heaven. Leeftijd:: 5 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo mei 06 2012, 23:35
JE MOEDER HEET HENK
Twister*
Aantal berichten : 36
Paardenprofiel Kudde leider:: Moondancer Partner:: Next.. Leeftijd:: 3 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo mei 06 2012, 23:39
Nee jou moeder heet henk.
Syringa
Aantal berichten : 46
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadesrar Partner:: Show me the lights of heaven. Leeftijd:: 5 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo mei 06 2012, 23:47
Hoe wist je dat o3o ~~~~ Damn, dit moet ik een hele groep kinderen leren;; https://www.youtube.com/watch?v=nbx2y-XVl_g&feature=relmfu
Twister*
Aantal berichten : 36
Paardenprofiel Kudde leider:: Moondancer Partner:: Next.. Leeftijd:: 3 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma mei 07 2012, 07:49
Kom gezzelig in de chat mensjes!
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma mei 07 2012, 07:55
Daar ben ik al
Fadestar Oud-Lid
Aantal berichten : 208
Paardenprofiel Kudde leider:: I still lead myself Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything Leeftijd:: 246 Moons
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma mei 07 2012, 23:11
Zo moe....*_*
Muis
Aantal berichten : 1
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma mei 07 2012, 23:19
Ik ook *_*
Delaney Oud-Lid
Aantal berichten : 174
Paardenprofiel Kudde leider:: He will never be lord of me Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down.. Leeftijd:: Age is just a joke..
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 08 2012, 05:25
Iemand topic met Aeron of Delaney?
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 08 2012, 06:50
Ik wil wel een topic ik heb Miley in the stars en het kan ook bij the mountains met Shadow...
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 08 2012, 07:07
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 08 2012, 07:10
Ik ga twh missen voor dat tijdje
Starlight
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 08 2012, 07:11
Vik, jij kan de site nog gwn zien volgens mij xD
Fadestar Oud-Lid
Paardenprofiel Kudde leider:: I still lead myself Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything Leeftijd:: 246 Moons
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 08 2012, 08:06
jeej ^^
Symphony
Aantal berichten : 5
Paardenprofiel Kudde leider:: / Haar baasje is Karolijn Partner:: / Leeftijd:: 8
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 08 2012, 09:22
Met howrse schilderij 50 000 equus gewonnen ;o heb wel 3000 gegeven voor een oranje pot... tactiek? wachten tot de laatste seconde en dan op bieden drukken niet de laatste 5 seconden, de laatste 2 seconden
Delaney Oud-Lid
Paardenprofiel Kudde leider:: He will never be lord of me Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down.. Leeftijd:: Age is just a joke..
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 08 2012, 09:34
En wat vinden jullie van da nieuwe TWH ^^
Starlight
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 08 2012, 17:50
Oh Mim <3 ik vind het fantastisch <333
Delaney Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 08 2012, 19:28
Haha thanks <3 werk muziek op portal trouwens helemaal?
Angel
Aantal berichten : 145
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar Partner:: op zoek! Leeftijd:: 2 jaar
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 08 2012, 23:04
Heel mooi ^.^
Fether
Aantal berichten : 32
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 08 2012, 23:50
Owww,MIMMI je bent heilig :3
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 08 2012, 23:53
Ja echt super mooi. Alleen due muziek hoor je niet op het portal.
Fadestar Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo mei 09 2012, 00:03
Het is echt mooi ^^ Ik hoor het wel :3
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo mei 09 2012, 00:10
Oh ik denk dat het aan de iPad ligt dan.
Athena
Aantal berichten : 7
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar Partner:: ... Leeftijd:: 2 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo mei 09 2012, 00:12
Ja die lay-out is mooi geworden. En bij de mountains is de ava van athena gebruikt!
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo mei 09 2012, 00:21