BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BEST SITE EVER
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Switch Account
Switch Accounts


Het Team
Het team ~
Starlight
Angeldream

 

 Gooi het eruit topic

Ga naar beneden 
+13
Snowflake
Shadowstar
Black Beauty
Calypso
Delaney
Bonnie
Syringa
Indi
Alice.
Swish
Starlight
Fadestar
Little
17 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Little

Little


Aantal berichten : 17

Paardenprofiel
Kudde leider:: Shadowstar
Partner:: not....
Leeftijd:: 1 maand........

Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Emptyvr apr 06 2012, 21:10

zit je iets dwars? hier of thuis ofzo? Zet het hier neer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fadestar
Oud-Lid
Fadestar


Aantal berichten : 208

Paardenprofiel
Kudde leider:: I still lead myself
Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything
Leeftijd:: 246 Moons

Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Emptyvr apr 06 2012, 21:13

Ik weet het neit meer, Ik weet het gewoon neit meer D:

Ik heb gisteren en deze ochtend verschrikkelijk liggen huilen, en er komen er nog meer, dat weet ik gewoon.
Een paar dagen geleden, Donderdag geloof ik, ging ik met mijn beste vriendin, ze woont heel dicht bij in de buurt 500 M ongeveer, en we zijn hal 12 jaar vriendinnen (ik ben 13 zij 14) en we kunnen niet zonder elkaar, daar kwamen we dus aan, en haar moeder zij dat ze een gesprek had gehad met onze mentor. Ik werk verschrikkelijk hard om naar havo te gaan, en ik haal onvoldoendes hoe hard ik ook mn best doe, en het zit er waarschijnlijk niet in, maar zij hoeft vrij weinig te doen, en dan haalt ze gemakkelijk 7ens en 8ten, maar daar ben ik dus vrij jaloers op. Nou heeft die moeder van haar een gesprek met on ze mentor gehad en die zegt dat ze wel naar Havo kan, en dat wil ze ook, maar ze vind het rot voor mij omdat ik er zo hard voor meot werken. Maar ik had niks gezegd, en weh adden een hele leuke middag gehad. Uiteindelijk de volgende ochtend, had ik gevraagd of ze het ging doen, ze zei:''Waarschijnlijk wel,'' Nu heb ik gisteren en vandaag zitten janken, en ik voel me echt heel kut, niet omdat ze naar hAvo mag, mar ik ben bang haar kwijt te raken. We zijn al zo lang beste vriendinnen, en we hebben heel wat meegemaakt, we kennen elkaars geheimen. Maar in die andere klas, daar zit onze andere BFF en ik ben bang dat ze daar dan weer heel close mee wordt.
Maar ik ben ook bang, gwn, om haar kwijt te raken, maar ook omdat...Ik weer uit de boot ga vallen, ik bedoel, ik ben vreemd in de klas, ik geef niet om merkkleding, doe rare dingen op internet (RPGen dus), en ik zeg rare dingen enz. Ik heb me het eerste jaar daar neit echt thuis gevoeld, en Noa heeft me er dus doorheen geloodst, nu ben ik dus bang dat ik haar kwijtraak aan andere mensen, ik zie steeds visioenen over haar met mensen waar ik niet tegen kan en dat ik helemaal alleen zit. Ik ben dus echt kapot, en ik heb het nog aan niemand verteld, ook mn ouders neit want die nemen me gewoon niet serieus, die denken dat ik me aanstel. :s

Wat to do?
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight

Starlight


Aantal berichten : 966

Paardenprofiel
Kudde leider:: It's me, thanks though
Partner:: Till the snowflake's are stopping falling.
Leeftijd:: 5 jaar*two lives *

Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Emptyvr apr 06 2012, 21:19

oh Jinte ik weet hoe je je voelt D: ik heb ook vriendinnen die naar het VWO gaan en die mij door het jaar loodsen... ik snap hoe je je voelt D: ik vind het ook lastig...... tja wat moet je doen? zijn jullie pauzes tegelijk? Dan kan je daar nog altijd gezzellig met elkaar praten en veel afspreken met elkaar Wink tenminste dat zou ik doen. Veel mensen vinden mij ook raar met dat RPG-en D: Das wel stom IDD. En ik praat ook over 'andere' dingen. dat andere mensen raar vinden..... Dus we hebben hetzelfde probleem...... tja ik zou zeggen veel met haar praten/afspreken en veel leuke dingen met haar doen Wink En misschien met haar het erover hebben, Dat kan ook helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewildhorses.actieforum.com
Swish

Swish


Aantal berichten : 48

Paardenprofiel
Kudde leider:: Fadestar
Partner:: /
Leeftijd:: 4 years

Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Emptyma apr 09 2012, 07:08

Nou, ik heb ook een probleempje:

2 jaar geleden (ik zit in het lager) had ik een hartsvriendin. Er was nooit ruzie, we kwamen overeen, enzovoort. Toen werd het zomervakantie we gingen niet samen op kamp. In september begon de school weer. Ik wou net naar mijn vriendin gaan. Maar, ze stond in een groepje met 3 andere meisjes. Ze negeerde mij totaal en gunde mij niet eens een blik. Normaal zou ze naar mij toegelopen zijn en me een knuffel geven. Maar dat deed ze dus niet. Ik kwam dichterbij en het gesprek verstomde. Het meisje zei: "Sorry, maar ik wil je hartsvriendin niet meer zijn." Ik werd boos maar hiel me in. Ik zei dan: "O, oké." Ik was boos en verdrietig. Dus een ander meisje werd haar hartsvriendin. Later begonnen ze mij te pesten en te negeren. Ondertussen had ik verkering met een suuper knappe jongen (nu nog altijd). Maar nu is dat eene meisje, dat mijn hartsvriendin was, die jongen aan het afpakken! Nu ben ik kwader dan ooit op haar. Nu zit iedereen in de klas te fluisteren tegen haar: "Wat is dat nu tussen jou en X? Zijn jullie verliefd?" Grrr ik haat het echt!! Dat meisje is echt ***
(Sorry voor scheldwoord) Heeft er iemand tips hoe ik mijn Sweet <3 vriendje niet kwijt kan? (Ik ga met hem naar het middelbaar en toevallig dat meisje ook!!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice.

Alice.


Aantal berichten : 39

Paardenprofiel
Kudde leider:: Fadestar
Partner:: Be my fantasy.
Leeftijd:: 5 years in Wonderland

Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Emptyma apr 09 2012, 07:13

Dat is idd kut.
Maar praat anders eens met je vriendje. Over hoe jij je erbij voelt en wat hij over de situatie denkt. Want hij zal je echt niet gewoon verlaten hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swish

Swish


Aantal berichten : 48

Paardenprofiel
Kudde leider:: Fadestar
Partner:: /
Leeftijd:: 4 years

Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Emptyma apr 09 2012, 07:21

Ja, als de vakantie gedaan is of als hij nog eens bij mij thuis komt zal ik het er eens over hebben. Nou ja ik vind het echt raar: doet ze dat om mij te pesten of is ze ook verliefd op hem...
Terug naar boven Ga naar beneden
Indi

Indi


Aantal berichten : 15

Paardenprofiel
Kudde leider:: Ik ben mij eigen leider
Partner:: Geen
Leeftijd:: 5 jaar

Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Emptydi apr 24 2012, 07:23

Mijn moeder was op vakantie voor een verjaardag van ee vriend met haar neiuwe vriend en nu ze terug is kan je het wel merken! OMG ze loopt meteen te zeiken enzo grrr... Van ik kom thuis en het is een troep enzovoort! En ook nog zoiets leuks over de meester we hadden sportdag dus ik zit in groep 8 dus ik zeg prongeluk kutje tegen zo´n meisje uiteindelijk werd dit het gesprek:

Zei: "Zei je nou kutje?"
Ik: "Ja" (Kijkt lief en onschuldig)
Zei: Ik weet niet meer wat ze zei :-(
Ik: "Lief kutje..."
Zei: (Schud nee)
Ik: "Geen lief kutje!" Van geen kutje maar lief...
Zei: (Knikt en lacht)

Dus ze vertelt het aan haar juf die het aan mijn meester vertelt de meester zei zo van ja help eens mee de klas opruimen ik moest op mijn vriendin wachtte die de klas moest opruimen. En toen zie hij ik heb van Elma gehoord dat je een niet zo leuke opmerking hebt gemaakt waar ik neit tevreden over ben! Ik werd nijdig jonge! Ik heb met die vriendin thuis een tekening van Elma en Meester Jaap gemaakt en tegen ze verot gescheld! Ik ben echt nijdig over ze, mijn moeder begont weer dus ik ga...


Laatst aangepast door Indi op di apr 24 2012, 07:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Syringa

Syringa


Aantal berichten : 46

Paardenprofiel
Kudde leider:: Fadesrar
Partner:: Show me the lights of heaven.
Leeftijd:: 5 years

Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Emptydi apr 24 2012, 07:29

Ik zit ergens mee, al vanaf groep 4/5, maar ik durf er met niemand over te praten.
Drm probeer ik altijd een beetje de bitch uit te hangen, maar als je me echt kent zie je dat er iets mis is...
Ik moet nu echt haasten, wil ik het nog optijd vertellen, voor het telaat is...
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight

Starlight


Aantal berichten : 966

Paardenprofiel
Kudde leider:: It's me, thanks though
Partner:: Till the snowflake's are stopping falling.
Leeftijd:: 5 jaar*two lives *

Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Emptydi apr 24 2012, 07:31

JUUUL! Wat ist D: Je kan altijd alles aan mij vertellen :3 You know that <3 Mijn kat zal je misschien ook wel troosten <33
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewildhorses.actieforum.com
Indi

Indi


Aantal berichten : 15

Paardenprofiel
Kudde leider:: Ik ben mij eigen leider
Partner:: Geen
Leeftijd:: 5 jaar

Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Emptydi apr 24 2012, 07:38

Ik weet neit of je mij bedoeld maar ik be Juul neit ik ben Sophia op wc Thunder en nog meer xD, maar heb mijn post gedit dus als je wilt lezen kijk maar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Syringa

Syringa


Aantal berichten : 46

Paardenprofiel
Kudde leider:: Fadesrar
Partner:: Show me the lights of heaven.
Leeftijd:: 5 years

Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Emptywo apr 25 2012, 03:15

Ze bedoeld mij --"
En nee, tis iets waar k liever niet over praat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indi

Indi


Aantal berichten : 15

Paardenprofiel
Kudde leider:: Ik ben mij eigen leider
Partner:: Geen
Leeftijd:: 5 jaar

Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Emptywo apr 25 2012, 04:32

O okey... Juul is dat dat geheim dat je aan niemad maar dan ook niemand wou vertellen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bonnie

Bonnie


Aantal berichten : 104

Paardenprofiel
Kudde leider:: Ik zei al, ik heb geen kudde
Partner:: Niemand
Leeftijd::

Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Emptywo apr 25 2012, 04:54

Mijn moeder denkt dat ik depri en aggressief word ven forums dus krijg ik een forumverbod (ik heb al een paar dagen een Warrior Cats verbod) voor een onbepaalde tijd. Het gaat me waarschijnlijk niet lukken om stiekem online te komen en dat ga ik dus ook niet proberen... Ik hoop dat dit verbod snel voorbij is zodat ik jullie snel nog kan zien. Ik mis jullie nu al Sad


Ik kan hier niets aan doen


Ik hoop to snel

~Marieke
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magicpetsnl.myadopts.com
Syringa

Syringa


Aantal berichten : 46

Paardenprofiel
Kudde leider:: Fadesrar
Partner:: Show me the lights of heaven.
Leeftijd:: 5 years

Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Emptydo apr 26 2012, 07:17

Ik begin me nu echt zorgen te maken..
Ik heb een vriendin, en ze heet Bibi.
Ze heeft me iets verteld, ik ga niet zeggen wat, want dat zou gwn erg zijn.
Laten we zeggen dat ze dingen gedaan heeft wat niet hoort bij een 12 jarige.
Maar nu heeft dat dus gevolgen, en die jongen die ermee te maken heeft, heeft het tegen iedereen verteld, ook aan mij. Dat vond ze niet erg, want ze zou het me tog al zeggen zei ze, maar nu heeft Etienne het door de jongenskleed kamer geschreeuwd. Maar die gevolgen zijn nog niet zeker, maar maybe wel. Dus heb ik vandaag even met haar gepraat. Dit was ht gesprek;(

J: Wat ga je doen als het wel zo is?
B: Weet ik niet...
J: Weten je ouders het?
B: Ja, dankzij Tristan.
J: Misschien is het wel beter.
B: Misschien, maar mn moeder moeder moest erom huilen en was heel boos, en toen kwam me vader en toen brak ik ook...
J: Ai
B: Uhu, maar als ik het er met Olivia over heb, noemt ze me soms Slet of hoer.
J: Nou, met mij kun je er altijd over praten.

Toen moesten we weer naar de les.
Maat k maak me echt zorgen, alleen weet ze dat zelf niet...
What to do? ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney
Oud-Lid
Delaney


Aantal berichten : 174

Paardenprofiel
Kudde leider:: He will never be lord of me
Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down..
Leeftijd:: Age is just a joke..

Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Emptydo apr 26 2012, 07:23

Schat, ik heb toch gezecht zolang ze het niet zelf echt gedaan hebben..
Kan het niet. I promise echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Calypso

Calypso


Aantal berichten : 92

Paardenprofiel
Kudde leider:: Starlight
Partner:: x
Leeftijd:: 2

Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Emptyzo apr 29 2012, 01:02

Ja hoor, het is weer zo ver. Mijn moeder en haar al onderhand oude nieuwe vriend Thijs maaken weer eens ruzie over morgen Konningendag dus. Ik ben snel met mijn hondje gaan lopen toen ik thuis kwam van Juuls feestje. Maar nu is Thijs weggegaan. Ik zat net te janken ik kan er niet tegen als ze ruzie maken. En deze keer was het wel heel extreme ruzie. Ik krijg de hele tijd van die jank aanvallen. Nu is het al over. Ookal is Thijs er niet meer de sfeer in huis is helemaal verpest. Behlaven dan dat ik bij Juul was, kut dag...
Terug naar boven Ga naar beneden
Bonnie

Bonnie


Aantal berichten : 104

Paardenprofiel
Kudde leider:: Ik zei al, ik heb geen kudde
Partner:: Niemand
Leeftijd::

Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Emptyza mei 05 2012, 03:22

Ik ben gewoon bang voor mezelf, al weet ik niet waarom... Ik ben ook bang voor maandag, ben bang dat ze me raar vinden en bang zijn voor me... Ik kan totaal niet meer tegen veranderingen. Ik hbe op drie verschillende basisscholen gezeten, vorig jaar ben ik naar het voortgezet onderwijs gegaan en dit jaar naar een andere school en nu moet ik waarschijnlijk weer naar een andere school... Maandag moet ik naar een of andere vage woongroep/logeergroep tot het beter gaat met me en de stemmen in mijn hoofd weg zijn... En dan denken ze er niet aan dat ik ook nog een BFF heb op de school waar ik nu zit en die woont toevallig niet in de buurt..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magicpetsnl.myadopts.com
Black Beauty

Black Beauty


Aantal berichten : 32

Paardenprofiel
Kudde leider:: Schadowstar
Partner:: Op zoek!!!
Leeftijd:: 3 jaartjes

Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Emptydo sep 06 2012, 05:08

Ik ben echt mega verdrietig, ik moe wenen,
Ik heb een rot dag...
Mijn twee beste vriendinnen hebben alle twee zo een btr en 1d verslaving, twee zanggroepen, ze praten over niks anders dan dat op school, ik heb geen stomme verslaving aan het een of ander, ik sta gwoonop de speelplaats bij hun doodstil te luisteren nar hoeveel plezier ze hebben, ik ben echt zot verdrietig, als ik in de klas naast een van hen zit, zeggen ze niks en volgen gwoon de les, bij een ander vak zit ik eenzaam en zitten zij samen, ik zag de ene haar gezicht rood worden van het lachen, ze hadden plezeier tot en met, en als ik ernaast of erbij ben zegen ze niks tegen mij, ik voel mij echt het vijfde wiel :'( ik ben zooo droevig, ik ben helemaal vies van die hele dag zo verdrietig rond te lopen, en toen ik thuis kwm vandie rotdag, snauwde mijn irri zus tegen mij Sad toen ben ik naar Boven gegaan om dit te posten,
En het ergste van als is og van die twee vriendinnen da ik met een ervan super veel lol heb ghad in de vakantie, en nu doet ze alsof ze me amper kent en is ze steeds met die andere bezig
En die andere heeft mij hele tijd negeert in de vakantie, ze ze da ze steeds vergat om te antwoorden op mijn berichtjes, ma volgens mij was ze gwoon bezig met haar verslaving...
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowstar
Moderator & Kuddeleider
Shadowstar


Aantal berichten : 1153

Paardenprofiel
Kudde leider:: I do my best for lead the moons
Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses
Leeftijd:: 4 jears old

Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Emptydo sep 06 2012, 07:59

Black Beauty schreef:
Ik ben echt mega verdrietig, ik moe wenen,
Ik heb een rot dag...
Mijn twee beste vriendinnen hebben alle twee zo een btr en 1d verslaving, twee zanggroepen, ze praten over niks anders dan dat op school, ik heb geen stomme verslaving aan het een of ander, ik sta gwoonop de speelplaats bij hun doodstil te luisteren nar hoeveel plezier ze hebben, ik ben echt zot verdrietig, als ik in de klas naast een van hen zit, zeggen ze niks en volgen gwoon de les, bij een ander vak zit ik eenzaam en zitten zij samen, ik zag de ene haar gezicht rood worden van het lachen, ze hadden plezeier tot en met, en als ik ernaast of erbij ben zegen ze niks tegen mij, ik voel mij echt het vijfde wiel :'( ik ben zooo droevig, ik ben helemaal vies van die hele dag zo verdrietig rond te lopen, en toen ik thuis kwm vandie rotdag, snauwde mijn irri zus tegen mij Sad toen ben ik naar Boven gegaan om dit te posten,
En het ergste van als is og van die twee vriendinnen da ik met een ervan super veel lol heb ghad in de vakantie, en nu doet ze alsof ze me amper kent en is ze steeds met die andere bezig
En die andere heeft mij hele tijd negeert in de vakantie, ze ze da ze steeds vergat om te antwoorden op mijn berichtjes, ma volgens mij was ze gwoon bezig met haar verslaving...

Tessa, dat is echt niet waar, ik wou je echt niet negeren.... Het was echt perongeluk en wouw je zeker niet negeren.... Ik zal nooit meer over dat onderwerp praten, het maakt mij droevig om het te lezen, Zoooo Sorry voor alles
(nu weet iedereen over wie het gaat ook -_-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Black Beauty

Black Beauty


Aantal berichten : 32

Paardenprofiel
Kudde leider:: Schadowstar
Partner:: Op zoek!!!
Leeftijd:: 3 jaartjes

Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Emptydo sep 06 2012, 08:17

Ma het is moeilijk vo je om opeens te stoppen met btr leuk te vinden of er niet meer over te praten en het is moeilijk vo mij op 1d en btr opeens heel leuk te vinden, en ik wil je plezier met Talita niet afpakken, k vind het jammer dat jllie zoveel lol hebben en ik niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowstar
Moderator & Kuddeleider
Shadowstar


Aantal berichten : 1153

Paardenprofiel
Kudde leider:: I do my best for lead the moons
Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses
Leeftijd:: 4 jears old

Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Emptydo sep 06 2012, 08:44

Tessa, ik wil niet dat jij je over dat btr-1d gedoe slecht gaat voelen hea, dat is nooit mijn bedoeling geweest en ik weet zeker dat dat Talita haar bedoeling ook was. Ik blijf wel van btr houden maar ga stoppen om er nog over te praten. Beloof het
Terug naar boven Ga naar beneden
Black Beauty

Black Beauty


Aantal berichten : 32

Paardenprofiel
Kudde leider:: Schadowstar
Partner:: Op zoek!!!
Leeftijd:: 3 jaartjes

Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Emptydo sep 06 2012, 08:59

Ma da is oo nie leuk vo u denk ik...
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowstar
Moderator & Kuddeleider
Shadowstar


Aantal berichten : 1153

Paardenprofiel
Kudde leider:: I do my best for lead the moons
Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses
Leeftijd:: 4 jears old

Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Emptydo sep 06 2012, 09:00

Het is nog veel minder leuk om te weten dat een vriendin zich zo voelt hoor =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Black Beauty

Black Beauty


Aantal berichten : 32

Paardenprofiel
Kudde leider:: Schadowstar
Partner:: Op zoek!!!
Leeftijd:: 3 jaartjes

Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Emptydo sep 06 2012, 18:01

Oooooo, zo lief <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowflake
Admin & Kuddeleider
Snowflake


Aantal berichten : 843

Paardenprofiel
Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you.
Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving.
Leeftijd:: 5 years old

Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Emptydi nov 13 2012, 05:30

Ik kom aan thuis merk ik dat de lader van mijn computer weg is. Blijkt dat een jongen die hem wou lenen hem niet heeft teruggegeven. Als mijn computer leeg is probeer ik huiswerk te maken op een andere computer maar daar doet hij het niet. Ga ik me omkleden voor hockey mijn vader heeft zelfs naar de jongen zijn moeder gebeld. Kom ik helemaal aangekleed beneden zegt hij dat ik niet naar hockey mag omdat ik mijn huiswerk af moet maken. Ik had me er heel erg op verheugt nadat mijn voet is herstelt. En hij is nota bene om gepraat door mijn moeder! Ik zit hier nu voor de lekker op twh. Ik ga nu echt geen huiswerk maken!

Ik ben nooit van deze topics maar nu ben ik gewoon aan het huilen nu. En jullie zijn even de enige waar ik het aan kwijt kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gooi het eruit topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gooi het eruit topic   Gooi het eruit topic Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gooi het eruit topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het; "Na 12 uur topic"
» Algemeen Topic
» Algemeen Topic
» Aanmeldings Topic
» Aanmeldings Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB :: ❥ Algemeen :: Out of character :: Alles en nog wat-
Ga naar: