Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma jun 18 2012, 06:24
Angel; Kijk hier eens; http://nl.howrse.com/member/forum/topic?id=1503260952&page=0
Moondancer; Voeg een nieuwe vriend toe.
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma jun 18 2012, 08:20
Yay even alleen thuis en daar ga ik zo hard gebruik van maken om online te komen
Angel
Aantal berichten : 145
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar Partner:: op zoek! Leeftijd:: 2 jaar
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma jun 18 2012, 09:56
@Angeldream: thxx
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jun 19 2012, 07:52
Ow, ja dat was het dus toch xp Oftewel; SPARROW ACCEPTEER ME!!
Delaney Oud-Lid
Aantal berichten : 174
Paardenprofiel Kudde leider:: He will never be lord of me Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down.. Leeftijd:: Age is just a joke..
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jun 19 2012, 07:58
Need to get active
Wie wil topic met Delaney of Aeron?
Angel
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo jun 20 2012, 08:19
Danto wil wel met Delaney open jij?
Danto
Aantal berichten : 37
Paardenprofiel Kudde leider:: Moondancer Partner:: Don't try to reach my frozen heart Leeftijd:: 4
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo jun 20 2012, 08:20
Oké ik zit op Danto (@Starlight: nu kan ik niet geen edit doen... Is het niet erg dat ik dubbelpost maar met 2 verschillende accs?)
Delaney Oud-Lid
Paardenprofiel Kudde leider:: He will never be lord of me Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down.. Leeftijd:: Age is just a joke..
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo jun 20 2012, 10:32
-Random zin om een Phantom of the Opera te maken-
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo jun 20 2012, 18:02
@Danto; Dat is wel erg, je mag gewoon niet dubbelposten.
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jun 21 2012, 04:21
Haribo, jij reageren op i feel love nu?!
Fadestar Oud-Lid
Aantal berichten : 208
Paardenprofiel Kudde leider:: I still lead myself Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything Leeftijd:: 246 Moons
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jun 21 2012, 06:38
Weet iemand hier iets van GIMP?
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jun 21 2012, 08:02
ik weet er wel wat van =3
Fadestar Oud-Lid
Aantal berichten : 208
Paardenprofiel Kudde leider:: I still lead myself Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything Leeftijd:: 246 Moons
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jun 21 2012, 19:41
Hoe maak je een Manip?
Bonnie
Aantal berichten : 104
Paardenprofiel Kudde leider:: Ik zei al, ik heb geen kudde Partner:: Niemand Leeftijd::
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jun 21 2012, 22:09
Plak het plaatje dat je in je manip wil gebruiken op Gimp en gum alles dat je er niet op wil hebben weg, gebruik wel zo'n "fuzzy" gum
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jun 21 2012, 23:28
Leve de grote vakantie (:
Moondancer
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jun 21 2012, 23:34
Shadowstar schreef:
Leve de grote vakantie (:
Heb jij al vakantie? En Vik, ik zeg het nog 1 keer, IK WIL EEN TOPIC MET JE .__.
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 22 2012, 00:03
Ongeveer vakantie ik ben nu thuis tot donderdag, dan donderdag schooluitstap naar Plopsaland en dan vrijdag om rapport. Vanaf wanneer hebben jullie vakantie?? Ik wil ook wel een topic, met wie en wie???
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 22 2012, 00:31
Wij hebben 13 juli vakantie, En k weet niet met welke accs, Kies jij maar.
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 22 2012, 00:56
Oke ik ik heb 2 account is the stars, 1 account in the suns, 1 non-horse en 2 uit the moons
Angel
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 22 2012, 01:02
Yaaaaaaaaaaaaaaaay! Examens gedaan! *Angel doet een vreugde dansje*
EDIT (zo doe ik het goed he Starlight ^.^) Wie wil topicje met een van m'n accs? PS: kom in de chatbox
Sparrow
Aantal berichten : 142
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar... Partner:: Me, myself and I Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 22 2012, 03:14
Finaly!! Mijn examens zijn gedaan!!! Heb zeker slechte punten voor Godsdienst D:
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 22 2012, 07:56
Ik ga niet zo goede punten hebben voor Frans, ik ben zelfs bang voor een buis...
Angel
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 22 2012, 22:21
Mijn Frans gaat denk ik goed zijn, het is een van mijn beste vakken! Maar ik vrees voor meetkunde ;s Iemand topicje?
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 22 2012, 23:09
Gisteren heb ik op Breezer gereden alweer mega tof het was veel springen zo 4 sprongen op de middellijn en tussen de eerste en tweede 1 galopsprong tussen de 2de en 3de en 3de en 4de 2 galopsprongen het was mega tof en dan waren de eerste twee kruisjes en de laatste twee oxers het was echt een toffe les met een super lieve pony
Delaney Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 22 2012, 23:42
Drukdrukdruk verhaallijn JAF Drukdrukdruk special suprise JAF Drukdrukdruk meeting for JAF Drukdrukdruk Festival on JAF