Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jul 21 2012, 23:30
Lol, ja XD
Mijn pa woont in China, so, ik moet veel naar China XD Nieuw-Zeeland, Indonisië etc.
Zephyr=
Aantal berichten : 1
Paardenprofiel Kudde leider:: Partner:: Fuck ooooof... O no whait you are sexy. Ya can stay :p Leeftijd:: 2,5
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jul 21 2012, 23:48
Maar 4 dagen dat kan denk ik niet. Ik heb net aan mijn vader gevraagt die daar ooi vaak heen gaat hoe lang dat duurt. En het is 10 uur.
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jul 22 2012, 00:20
Mhh, waar? Ik moest wel evnen ee tussenstop maken in Kataar en van daar zijn we overgevlogen naar Hong Kong, daar was het dan nog 2 uur vliegen naar China en dan zijn we naar Nieuw-Zeeland gegaan :3
je kan ook via Amerika, maar wij moesten langs China. Langs Amerika is het klorter ja en het was vast zonder tussen stoppen voor voor het vliegtuig. Van België naar kataar was ongeveer 2 dagen en van Kataar naar Hong Kong 1 ofzo. Dan nog 2 uur in een klein vliegtuigje naar China, dat duurde 2 uur en naar Nieuw-Zeeland iets van 6 of minder, dan kom je op ongeveer 4 dagen.
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jul 31 2012, 00:12
hoi hoi ik ben er weer
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jul 31 2012, 01:39
Bah, er is een probleem met de computer, hij wil warrior cats op een of andere manier niet openen =( Maar twh dan weer wel =) Raar maar waar xp en Hey Sluipwegwijzer :3