Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 24 2012, 05:58
Ik ook!
Holly
Aantal berichten : 54
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Ehm, on this moment, n, no Leeftijd:: Ehm, well, 2 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 24 2012, 07:58
Zullen we topicje met z'n vieren doen? =3
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 24 2012, 08:02
Oke voor mij is dat goed
Angel
Aantal berichten : 145
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar Partner:: op zoek! Leeftijd:: 2 jaar
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 24 2012, 08:42
Ik doe ook mee! Met z'n vijfjes :3. Als dat nog kan...
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 24 2012, 10:37
Misschien is het wel leuk als er ook een begin PM komt,
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 24 2012, 11:05
Ik ben moe maar wil nii slapen. Dilemma!
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 24 2012, 11:08
OMG ik ben nie moe xD Snowy reageren op liefdes topic :3 Starlight word namelijk erg emorioneel D:
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 24 2012, 11:12
Doe het morgen Ben te moe en zit op iPhone.
Fadestar Oud-Lid
Aantal berichten : 208
Paardenprofiel Kudde leider:: I still lead myself Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything Leeftijd:: 246 Moons
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 24 2012, 21:42
Ik wil ook nog meedoen met topicje D:
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 24 2012, 23:10
ik ook, maar over die verhalenlijn waar je het een keer over had Fadestar gaat die dan door?
Fadestar Oud-Lid
Paardenprofiel Kudde leider:: I still lead myself Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything Leeftijd:: 246 Moons
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 24 2012, 23:19
Ja D: die leek mij echt leuk >3
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 24 2012, 23:28
Gaat hij door?
Holly
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Ehm, on this moment, n, no Leeftijd:: Ehm, well, 2 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 24 2012, 23:46
Okay, Wie willen er nou allemaal meedoen met dat topic? En wie gaat hem starten?
Fadestar Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo maa 25 2012, 05:23
Ik wil meedoen, maar ik kan voorlopig niet posten :s
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo maa 25 2012, 06:41
Ik wil ook wel meedoen maar ik moet eerst nog in een paar andere topic's posten misschien kan iemand anders beginnen
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma maa 26 2012, 23:38
het lijkt me het simpels als Holly begint
Angel
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di maa 27 2012, 00:43
Kej Holly, begin maar
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo maa 28 2012, 05:31
Ik ben er terug ik ga zo beginnen met antwoorden op alles waar ik moet op antwoorden en daarna wil ik anders wel beginnen... Weet iemand anders misschien een onderwerp???
Fadestar Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do maa 29 2012, 01:14
Wrs Topic? ik wil anwseren?
Holly
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do maa 29 2012, 03:10
Sorry, Maar wil alsjeblieft iemand anders topic maken? Ik moet nog op zoveel reageren ><''
Angel
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do maa 29 2012, 06:22
Waarover gaat het? Anders begin ik wel, maar ik weet niet waarover >.<
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do maa 29 2012, 07:47
Okey.... Wie wilt er beginnen? Waneer is het topic open? Meld je even want hetbis verwarrend
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr maa 30 2012, 01:40
Ik zal gewoon een topic openen waarbij is schrijf: open voor iedereen als jullie het goed vinden doe ik dat morgen want de vrijdag heb ik het meestal nogal druk... Ik hoop dat dat een beetje zorgt voor minder verwarring...