BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BEST SITE EVER
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Switch Account
Switch Accounts


Het Team
Het team ~
Starlight
Angeldream

 

 Liefdes Topic ~

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Starlight

Starlight


Aantal berichten : 966

Paardenprofiel
Kudde leider:: It's me, thanks though
Partner:: Till the snowflake's are stopping falling.
Leeftijd:: 5 jaar*two lives *

Liefdes Topic ~ Empty
BerichtOnderwerp: Liefdes Topic ~   Liefdes Topic ~ Emptyza sep 15 2012, 06:03

Post hier alles over je liefde in RL of je een vriendje hebt ofzow c:
--------------------------------------------------------------------------------
Mweeeeeeeeeh ik weet het nog steeds niet D= Het lijkt of T mij leuk vind maar op de andere dag zegt ie niks tegen me en een andere dag is hij weer superrr aardig D= i don't know it anymore >.< IK WIL HET WETEN D=
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewildhorses.actieforum.com
Sparrow

Sparrow


Aantal berichten : 142

Paardenprofiel
Kudde leider:: Fadestar...
Partner:: Me, myself and I
Leeftijd:: 4 years

Liefdes Topic ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic ~   Liefdes Topic ~ Emptyza sep 15 2012, 06:12

Nou ik ben ben hopeloos verliefd op een jongen uit mijn klas <3 Hij is niet populair ofzo maar ik heb echt geen idee hoe ik kan weten of hij ook verliefd is op mij! Hoe los ik dit probleem op??? + Mijn voormalig vriendje denkt dat we nog samen zijn maar ik weet dat ik niet meer samen wil zijn met hem. Ik zie hem eigenlijk niet meer maar hij zend heel de tijd lieve berichtjes op Facebook... Ik wil het niet kwetsen maar dit kan toch niet zo verder gaan?

Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight

Starlight


Aantal berichten : 966

Paardenprofiel
Kudde leider:: It's me, thanks though
Partner:: Till the snowflake's are stopping falling.
Leeftijd:: 5 jaar*two lives *

Liefdes Topic ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic ~   Liefdes Topic ~ Emptyza sep 15 2012, 06:29

Jongen 1; nou ja Ik zal gewoon met hem gaan praten, just as friends, Op een gegeven moment zul je allerlei dingen opmerken als ie verliefd op je is, Bijvoorbeeld; Hij gaat naar je staren, Dromerig staren. Hij komt als eerste naar je toe als je pijn hebt ofzo.
Jongen 2; Je moet hem gewoon rustig uitleggen dat je geen gevoelens meer voor hem hebt. Dat jullie beiden met andere jongens/meiden om gaat. Maak hem gewoon duidelijk dat je geen gevoelens meer voor hem hebt. Je moet het wel vriendelijk zeggen. Tenminste zo zou ik het doen xD ik heb nog nooit een vriendje gehad so... Maar over dat eerste, daar ben ik ook mee bezig xD
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mweeeeeeh I really don't know it anymore ;-; MWeeh Probleem 2 = Ik denk dat ik OOK nog verliefd ben op een jongen uit de klas. dus T&E D: MWEEEEEH
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewildhorses.actieforum.com
Gina

avatar


Aantal berichten : 8

Liefdes Topic ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic ~   Liefdes Topic ~ Emptydi nov 06 2012, 10:34

Ik wet het echt niet meer...
Ik ben al een hele tijd op O, en toen ging ik op ponykamp, waar O ook was, en daar was nog een andere jongen R. Ik dacht van ja hij is wel aardig maar toen hij verkering kreeg met een ander meisje dacjt ik echt
Van ja
Kuzooi. En toen ging een ander meisje ook de hele tijd flirten met O, en toen dacht ik ook kutzooi. Nu ik op een andere school zit is er een andere jingen bij mij in de klas J, en die is ook wel cute, en een stalker S echt ik loop langs hoi jazzz, drie seconden later loop ik weer langs hoi jazzz, en dan zit er nog de o zo mongolische tweeling achtige figuren G en SA, en die zijn ook wel leuk vooral G. En morgen ga ik O weer zien maar hij weet dat niet en help...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Liefdes Topic ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic ~   Liefdes Topic ~ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Liefdes Topic ~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB :: ❥ Algemeen :: Out of character :: Alles en nog wat-
Ga naar: