Paardenprofiel Kudde leider:: Ik zei al, ik heb geen kudde Partner:: Niemand Leeftijd::
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do maa 08 2012, 02:55
Rabbids go home
Iets met vage konijnachtige dingen die naar de maan willen, dit doen ze door een berg te bouwen van van alles en nog wat (Kleding, koeien, luidsprekers, ziekenhuisbedden en nog meer onnozele zooi).
Ik faal in uitleggen ^^"
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do maa 08 2012, 02:56
xD
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do maa 08 2012, 06:14
___━━____┓━╭━━━━━╮
____━━____┗┓|::::::::::^━━^
____━━____━┗|:::::::: |.◕‿‿◕.|
____━━____━╰O—O——O-O-╯
NYAN CAT <3
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do maa 08 2012, 06:33
nyon caaaatsss!!!!!
Sunshine
Aantal berichten : 55
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do maa 08 2012, 07:02
Lolzz ikke mij vervelen XD!!
Angel
Aantal berichten : 145
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar Partner:: op zoek! Leeftijd:: 2 jaar
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do maa 08 2012, 07:05
Ik heb reclame gemaakt voor mijn forums en TWH op m'n blog: http://www.justsomethingfunny.blogspot.com! Starlight en co, you're welcome! Ik wil alles voor TWH! En als jullie me nu willen excuseren... Ik ga gaan zwemmeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhh!!! XD
Sunshine
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr maa 09 2012, 07:32
Veeeel plezier!!!!!! En, ocharme ik, heb HOOFDPIJN!!! Maar, ik kan het niet laten om op TWH te gaan. Ik ben nu druk bezig met mijn forum. Ik zal het volgende zeggen (maar ik ga de link niet plaatsten): Het heet The Magic Dogs. Het gaat over 4 honden clans, de FireClan, de AirClan, de WaterClan en de EarthClan. De honden clans hebben elk magische krachten water, aarde, vuur of lucht. Je hebt 5 niveaus van je kracht 1: zwak, 2: gemiddeld, 3: groot, 4: heel groot en 5: toppunt van de kracht. Dus als het af is zeker aanmelden mensjes!!! (Ik zou graag weten wat jullie van het idee vinden reageren dus!!!)
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr maa 09 2012, 07:39
Ik heb me aangemeld, je zal wel zien wie ik ben ^^ Het is veranderd ik kan ook helpen als je wilt ?
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr maa 09 2012, 21:37
Vraagje zit hier iemand op www.final.actieforum.com en wie ben je daar dan?
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 10 2012, 00:04
Ik ben daar Milla
Starlight
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 10 2012, 00:50
Snowflake schreef:
Vraagje zit hier iemand op www.final.actieforum.com en wie ben je daar dan?
Ehm Je mag hier geen links van andere forums plaatsen jongens!
Bonnie
Aantal berichten : 104
Paardenprofiel Kudde leider:: Ik zei al, ik heb geen kudde Partner:: Niemand Leeftijd::
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 10 2012, 03:53
Ik heb de neiging om een RPG-forum te maken, ik heb al een soort idee van hoe en wat en zo, maar ik denk dat het onderwerp te idioot is... En het RPG-en wordt vast een beetje raar...
Ik ga er niet meer informatie over weggeven.
Sunshine
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 10 2012, 04:14
Als je reacties hebt op mijn idee graag een PB zenden a.u.b. en nee ik zit niet op dat forum
Bonnie
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 10 2012, 04:17
dat honden idee? Ik weet het niet echt, het lijkt veel op mijn "Mutant-Warriors" idee dat niet meer doorgaat
Sunshine
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 10 2012, 04:24
Ja? Mijn forum heb ik zelf bedacht... Sorry hoor! Ik heb nog nooit van dat forum gehoord.
Bonnie
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 10 2012, 04:31
Mutant Warriors WAS een forum, ik heb het weggedaan omdat iedereen er iets aan wilde veranderen...
Het ging over drie groepen katten: ElementClan, HybridClan en WingedClan. ElementClankat had elementale krachten, HybridClankat was half kat, half ander dier en WingedClankat had vleugels...
Sunshine
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 10 2012, 05:24
Oei... Jammer voor je. Maar, zo te horen lijkt het er niet echt op hoor! Ik heb FireClan, WaterClan, EarthClan en AirClan. Dus ja...
Starlight
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 10 2012, 21:53
Yeeeej guys jullie kunnen Linkpartners worden met TWH!!!!!!!
Paradise
Aantal berichten : 89
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake, I'll follow you 'til the end Partner:: Leeftijd:: 6 years already
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 10 2012, 22:40