Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do maa 01 2012, 09:53
Angeldream bevalt morgen van Fire^^
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr maa 02 2012, 04:06
yay het eerste veulentje!!!
Sunshine
Aantal berichten : 55
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr maa 02 2012, 04:25
Hah proficiat
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr maa 02 2012, 05:29
Bedankt ik ga nu de topic aanmaken^^
Angel
Aantal berichten : 145
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar Partner:: op zoek! Leeftijd:: 2 jaar
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr maa 02 2012, 05:44
wat betekent eigelijk zo'n sterretje bij je naam
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr maa 02 2012, 05:52
Angel schreef:
wat betekent eigelijk zo'n sterretje bij je naam
Soms als je een account aanmaakt staat er dat de naam al in gebruik is Dat is dan meestal niet echt zo, Maar op een ander forum of zo Dus dan zet je er even een sterretje ofzo achter Zodat een admin of zo dat dan weg kan halen Dat is de meest voorkomende rede
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr maa 02 2012, 06:33
Maar gek genoeg is hij soms al aangemaakt terwel dat er niet staat. Dat had bloom met darkness die is er daarom 2 keer.
Angel
Aantal berichten : 145
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar Partner:: op zoek! Leeftijd:: 2 jaar
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr maa 02 2012, 06:36
aah oke thx
Paradise
Aantal berichten : 89
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake, I'll follow you 'til the end Partner:: Leeftijd:: 6 years already
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr maa 02 2012, 07:17
Mweh Ik heb zin om te tekenen
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr maa 02 2012, 08:24
Doe dat dan
Fadestar Oud-Lid
Aantal berichten : 208
Paardenprofiel Kudde leider:: I still lead myself Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything Leeftijd:: 246 Moons
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr maa 02 2012, 22:12
Ik Wil Setje |D:
Paradise
Aantal berichten : 89
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake, I'll follow you 'til the end Partner:: Leeftijd:: 6 years already
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 03 2012, 01:20
Fadestar schreef:
Ik Wil Setje |D:
Dan vraag je in alle setjes shopjes eentje aan, En dan kijk je welke de mooiste is =3
Angeldream
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 03 2012, 10:32
Ik maak setjes en ik heb een super leuk idee voor een forum!
Moondancer
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 03 2012, 10:56
Ik maak ook setjes =3 Maar je moet écht niet letten op die van Paradise, Die gaat veranderen
Hmm... Zal ik een tekeningen-shopje openen? Ben er nu een van Moondancer aan het maken =D
Angeldream
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 03 2012, 11:04
Ik vind maar geen goed plaatje voor Moondancer en wie wil er helpen met mijn idee forum?
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 03 2012, 11:46
Ik wil wel =3 Kan je me een een PM sturen? Dan kijk ik wel even
Angeldream
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 03 2012, 22:42
Ik zal het straks aanmaken. Het onderwerp blijft geheim :3
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo maa 07 2012, 07:37
~=[,,_,,]:3 NYAN CAAAAAAAAT!!!!
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo maa 07 2012, 07:38
yay nyan cat
Starlight
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo maa 07 2012, 07:40
heb net 10 minuten naar nyan zitten te luisteren :3 663 seconden! oh nee wacht het was 11min en 3 seconden xD
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo maa 07 2012, 07:46
xD
Bonnie
Aantal berichten : 104
Paardenprofiel Kudde leider:: Ik zei al, ik heb geen kudde Partner:: Niemand Leeftijd::
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do maa 08 2012, 01:28
De Nyan Cat is awesome!
Starlight
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do maa 08 2012, 02:32
Jeah! Lang leve NYAN!!!!!
Bonnie
Aantal berichten : 104
Paardenprofiel Kudde leider:: Ik zei al, ik heb geen kudde Partner:: Niemand Leeftijd::
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do maa 08 2012, 02:46
mijn broertje heeft eindelijk de game binnengekregen die hij had bestelt... Het is de meest gestoorde game die ik ken
Starlight
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do maa 08 2012, 02:51