Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo mei 16 2012, 23:00
Idereen naar de chatbow!!!
Delaney Oud-Lid
Aantal berichten : 174
Paardenprofiel Kudde leider:: He will never be lord of me Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down.. Leeftijd:: Age is just a joke..
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do mei 17 2012, 01:14
Rain schreef:
Mega mooi gedaan <3
Thanks <3
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do mei 17 2012, 02:38
Mijn nieuwste manip <3
Where the world will bring me;
Spoiler:
Sparrow
Aantal berichten : 142
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar... Partner:: Me, myself and I Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do mei 17 2012, 02:48
Heel mooi! Maar komt er nu eigenlijk iemand naar de Chatbox?? Captain Hanne verveelt zich nog altijd ><
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do mei 17 2012, 06:18
Mooi gedaan
Angel
Aantal berichten : 145
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar Partner:: op zoek! Leeftijd:: 2 jaar
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do mei 17 2012, 08:10
KOM NAAR DE CHATBOX ik verveel me dood
Ravey
Aantal berichten : 2
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do mei 17 2012, 23:11
Yay weer een accje erbij
Rose'
Aantal berichten : 10
Paardenprofiel Kudde leider:: Im looking to Partner:: Nobody Leeftijd:: 3,5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr mei 18 2012, 00:01
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr mei 18 2012, 02:37
Iemand moet me equus geven op howrse!! Ik wil mijn lieve augurk paardje D:
Bonnie
Aantal berichten : 104
Paardenprofiel Kudde leider:: Ik zei al, ik heb geen kudde Partner:: Niemand Leeftijd::
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr mei 18 2012, 04:26
ik denk de hele tijd aan een of ander berichtje dat ik op een ander forum heb gelezen. Iemand zei daar dat ik me gedroeg als een kleuter... Maar ik ga geen namen noemen en zo... en ik haat die stemmen in mijn hoofd, ze moeten weg!
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr mei 18 2012, 04:57
Sjeetje! Lekker aardig van die gene zeg! (naam) gedraagt zich zelf als een kleuter
Nightwish
Aantal berichten : 14
Paardenprofiel Kudde leider:: I follow no one! Not even the most powerful leaders, their power is nothing compared to my solidarity! Partner:: So many mares like me, but who do I want? Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr mei 18 2012, 08:15
Huh? hoe kan het dat Angeldream nog online is, ik ben Angeldream...
Delaney Oud-Lid
Aantal berichten : 174
Paardenprofiel Kudde leider:: He will never be lord of me Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down.. Leeftijd:: Age is just a joke..
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr mei 18 2012, 20:39
I ain't a Final Fantasy freak I only go crazy when you say the name (A)
☐ Single ☐ Taken ... ✔ Mentally dating Cloud♥ ✔ Possibly cheating on Cloud with the older Hope♥
<3333
Rose'
Aantal berichten : 10
Paardenprofiel Kudde leider:: Im looking to Partner:: Nobody Leeftijd:: 3,5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr mei 18 2012, 21:50
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr mei 18 2012, 23:49
Goedemorgen
Braze Admin & Chosen One
Aantal berichten : 494
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Paradise, you don't know, iI love you Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr mei 18 2012, 23:52
Goeie morgen, onderhand is het al middag!
Nightwish
Paardenprofiel Kudde leider:: I follow no one! Not even the most powerful leaders, their power is nothing compared to my solidarity! Partner:: So many mares like me, but who do I want? Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za mei 19 2012, 01:45
Straks gaan vliegen in een sportvliegtuigje over de noordzeee :3
Ben vanmorgen gaan paardrijden, op Watson. Superirritante ruin! Voor beginners dan toch, hij weigert altijd bij een vriendin van ik, en ik vanmorgen gewoon eens naar de springles met de traagste van de manege, raad eens wie het snelste was :3. Ike XD. Hij croste als een gek toen ik de zweep boven haalde, hij leek wel een arabier. XD
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za mei 19 2012, 06:25
Oja dat is leuk he? Op mijn manege is er een paard dat heet Kohinor het was een renpaard, maar nu is het een begin begin begin beginners paard en de sloomste. En toen ik een keer op hem reed schrok hij van alles dat bewoog. Het was wel leuk want heel hard gaat hij niet en hard galoperen vind ik geweldig.
Syringa
Aantal berichten : 46
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadesrar Partner:: Show me the lights of heaven. Leeftijd:: 5 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za mei 19 2012, 06:33
Ik ben zo blij dat PMD EINDELIJK af is <33
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za mei 19 2012, 22:37
Het is een mooie site <3
Sparrow
Aantal berichten : 142
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar... Partner:: Me, myself and I Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za mei 19 2012, 23:40
Mijn meter is gisteren getrouwd! Ik mocht bruidsmeisje zijn! Ben pas gaan slapen om 4:00 s'ochtends!!
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo mei 20 2012, 00:34
Leuk
Nightwish
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo mei 20 2012, 01:05
IK VERVEEL ME!!!
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo mei 20 2012, 01:14