| Algemeen Topic | |
|
+83Amambo Hermione sluipwegwijzer Moon Kyra* Wave Broken Billy boy Scar Diego. Adamas Beauty. Autumn. Alyss Spring" Spike Nether Braze Nightwish Rose' Ravey Prince Rainbowdream Rain Angelfire Athena Symphony Muis Dreamer Fether Sky* scerik Blossom- Flash* Danto Delaney Sundance Birdsong Sparrow Twister* Serah Lone Ranger. Darkfire Trust Fluttershy Alice. Djinn Swish Cartoon Darkvader Bloom* Silverstream Holly Scytch Vanille Paddington Shadowheart Sunshine Miley Syringa Sunrise Spirit Breezer Melody Aurea Wido Little Wildfire Sayan Angeldream Beauty Moondancer Fadestar Bonnie Paradise Delani Shade Angel Snowflake Shadowstar Steffany Starlight 87 plaatsers |
|
Auteur | Bericht |
---|
Sparrow
Aantal berichten : 142
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar... Partner:: Me, myself and I Leeftijd:: 4 years
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jun 23 2012, 04:26 | |
| Heb ontdekt dat ik de hoogste punten heb in Frans!!! | |
|
| |
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jun 23 2012, 07:07 | |
| - Shadowstar schreef:
- Oke ik ik heb 2 account is the stars, 1 account in the suns, 1 non-horse en 2 uit the moons
Stars? Ik heb Alyss :3 | |
|
| |
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jun 23 2012, 07:54 | |
| Oke misschien Alyss en Miley als je het goed vind | |
|
| |
Alyss
Aantal berichten : 34
Paardenprofiel Kudde leider:: Partner:: Leeftijd::
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jun 23 2012, 07:58 | |
| | |
|
| |
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jun 23 2012, 08:08 | |
| | |
|
| |
Alyss
Aantal berichten : 34
Paardenprofiel Kudde leider:: Partner:: Leeftijd::
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jun 23 2012, 08:17 | |
| | |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jun 23 2012, 08:23 | |
| Oke ik ga verwisselen van account | |
|
| |
Angel
Aantal berichten : 145
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar Partner:: op zoek! Leeftijd:: 2 jaar
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jun 23 2012, 19:55 | |
| Iemand topicje met een van mijn accountjs? | |
|
| |
Miley
Aantal berichten : 40
Paardenprofiel Kudde leider:: Starlight Partner:: Shadowheart Leeftijd:: 2 jaar
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jun 24 2012, 00:15 | |
| Ik wil wel Talita, ik zal dan eerst een keer reageren in dat topic van Angel en Shadow maar ik wil anders nog wel een topic... | |
|
| |
Angel
Aantal berichten : 145
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar Partner:: op zoek! Leeftijd:: 2 jaar
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jun 24 2012, 01:51 | |
| Owkidowki ;3 ga dan terug reageren | |
|
| |
Sundance
Aantal berichten : 38
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar Partner:: Puh, I don't need it Leeftijd:: 30 moons
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jun 24 2012, 08:19 | |
| | |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jun 24 2012, 08:25 | |
| Ja is waar en ik moet nog posten en een paar topic's maken maar daar heb ik op een of andere manier geen zin in | |
|
| |
Sundance
Aantal berichten : 38
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar Partner:: Puh, I don't need it Leeftijd:: 30 moons
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jun 24 2012, 08:33 | |
| Lol, ik ben altijd te lui om te posten xp | |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jun 24 2012, 08:43 | |
| | |
|
| |
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jun 24 2012, 21:56 | |
| Ben 2 keer 2de geworden gisteren in de 60 en 70!!!! Met PX natuurlijk. Kleinste pony'tje van de wedstrijd :3 | |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jun 24 2012, 23:02 | |
| Leuk, ik heb nog nooit een wedstrijd meegereden :3 | |
|
| |
Angeldream
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo jun 27 2012, 19:39 | |
| Vandaag rapport afhalen. | |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jun 28 2012, 04:50 | |
| ik morgen, en ik heb daar zo hard geen zin in | |
|
| |
Fadestar Oud-Lid
Aantal berichten : 208
Paardenprofiel Kudde leider:: I still lead myself Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything Leeftijd:: 246 Moons
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jun 28 2012, 05:44 | |
| | |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jun 28 2012, 07:03 | |
| Misschien kunnen we samen een verhaal bedenken rond twh zodat iedereen zowiso een rol heeft en iedereen terug RPGt | |
|
| |
Fadestar Oud-Lid
Aantal berichten : 208
Paardenprofiel Kudde leider:: I still lead myself Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything Leeftijd:: 246 Moons
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jun 28 2012, 07:06 | |
| Is goed, een grote verhaallijn (: | |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jun 28 2012, 07:07 | |
| Oke, misschien met dat idee dat je eens had rond Fadestar | |
|
| |
Scar
Aantal berichten : 26
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar my little sister, I will protect you as long as I live. Partner:: Im looking for Leeftijd:: 2 years old
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jun 28 2012, 07:29 | |
| Snowy is van de partij! | |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 29 2012, 00:34 | |
| Heeft iemand een goed idee voor een verhaallijn??? | |
|
| |
Angeldream
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 29 2012, 06:13 | |
| De verhalenlijn over de familie van Nightwish gaat waarschijnlijk gouw van start, eerst even topic aanmaken en nog een lidje voor winter... en Daywish | |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Algemeen Topic | |
| |
|
| |
| Algemeen Topic | |
|