Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 31 2012, 00:49
Dat zullen we dan maar doen he?
Holly
Aantal berichten : 54
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Ehm, on this moment, n, no Leeftijd:: Ehm, well, 2 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 31 2012, 08:24
Het maakt toch niet uit of je van een andere groep bent? Of zit ik nou verkeerd :p
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 31 2012, 08:27
ik raak in de war...
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 31 2012, 08:29
Omg, mensjes =3 Zouden jullie dit goed/leuk vinden? Ik vond het wel awsome <3
Eerst was ik met Moon leader van de Suns. Ik zou het leuk vinden als dat ook echt zijn geschiedenis was. Dat hij eerst ook echt daar de leader van was. Maar dat hij toen opeens de slechte kant opging, De kudde wilde hem niet meer als leader, En de andere kuddes waren het daar mee eens. Hij wilde zijn kudde namelijk de anderen laten aanvallen. Hij vertrok en sloot zich aan bij de Darks. En hij zwoor wraak te nemen op de Suns, Maar nog het meest haat hij Snowflake, Het liefst wil hij hem vermoorden. Ik had ook nog zo'n ideetje van dat hij Snowflake eens tegenkomt, Bij het gebied van de Wilds of zo. Hij word helemaal gek en valt hem aan. Het wordt een heftig gevecht. Uiteindelijk komt er dan een paard (waarschijnlijk Starlight) en die springt ertussen om het gevecht te stoppen. Later gaat hij het kamp van de suns binnen, Hij zegt dat hij Snowflake wilt uitdagen. en dan gaan ze vechten >3
Fadestar Oud-Lid
Aantal berichten : 208
Paardenprofiel Kudde leider:: I still lead myself Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything Leeftijd:: 246 Moons
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 31 2012, 21:36
Klinkt best cool, maar dan moet je ook toestemming aan Faadje vragen :3
Moondancer
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 31 2012, 21:59
Nou, bij deze dan :3 Krijg ik toestemming van Faadje?
Fadestar Oud-Lid
Aantal berichten : 208
Paardenprofiel Kudde leider:: I still lead myself Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything Leeftijd:: 246 Moons
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo apr 01 2012, 03:18
Ja, :3 dan gaat hij je ook uit elkaar halen, en heb een idee van wie de opvolger wordt, maar ik strijd tussen twee mensen.
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo apr 01 2012, 04:25
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo apr 01 2012, 05:44
Omg ben zenuwachtig wachtig wie de opvolger wordt kan er echt niet meer van slapen!
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo apr 01 2012, 21:07
Wie heeft er allemaal vakantie?
Swish
Aantal berichten : 48
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar Partner:: / Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo apr 01 2012, 21:46
Mee! Voor de mensjes die het niet weten: Mijn andere acc's zijn: Wildfire, Steffany, Misty, Melody en Sunshine! Merci Moondancer! Swish is een coole naam! (Heb zin in topicje! Ga het nu schrijven!)
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 02 2012, 00:30
Ik wil ook een topicje ik ga ook schrijven, iemand zin om mee te doen?
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 02 2012, 04:42
Ik wil wel meedoen met topicje van Swish & Shadow?
Swish
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 02 2012, 04:57
Oké is goed
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 02 2012, 06:09
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di apr 03 2012, 03:28
Is ook niet belangerijk...
Swish
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di apr 03 2012, 22:21
Hmmm dacht het al... Maar euhh je hebt in mijn topic van i am so confused schrijf jij over ene Kairi ofzow en er staat 2 keer DH Ik denk niet dat dat klopt...