Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jan 22 2013, 05:51
Ik ook =d
Fluttershy
Aantal berichten : 44
Paardenprofiel Kudde leider:: Selana Partner:: No, well, not yet, maybe I'll find the one Leeftijd:: 1,5
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jan 22 2013, 06:17
Ik niet =D Je suis aimable! Tu m'aimes.
Braze Admin & Chosen One
Aantal berichten : 494
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Paradise, you don't know, iI love you Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jan 22 2013, 09:17
Ja, maar jij bent er goed in dus laat ons!
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jan 22 2013, 09:21
Applebloom schreef:
Ik haat frans. >.<
+1 D=
Fluttershy
Paardenprofiel Kudde leider:: Selana Partner:: No, well, not yet, maybe I'll find the one Leeftijd:: 1,5
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jan 22 2013, 19:08
Wiskunde is veel erger D;
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo jan 23 2013, 01:00
Fluttershy schreef:
Wiskunde is veel erger D;
Nee, wiskunde is makkelijk, mss wel een beetje saai op sommige momenten maar veel gemakkelijke dan andere vakken in ieder geval^^
Fluttershy
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo jan 23 2013, 01:59
AAARGH! Jullie willen mij gewoon dood gebben ofzo D: Ik snap echt niks van wiskunde, we zijn op dit moment met algebra bezig >( Jullie spannen samen tegen mij D;
Applebloom
Aantal berichten : 31
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo jan 23 2013, 03:21
Ik haat wiskunde >.< (Ook nog xD) Mijn 'juf' had mijn pen geleend en niet teruggegeven. En toen ik er naar vroeg wist ze niet meer waar het lag. En ze werkt met groene (goeie) gele (mwuah) en rode (slecht) kaarten. Zowat de hele klas kreeg gele kaarten. Ik niet en ik schrijf de namen voor haar op de briefjes. Gaat ze de groene kaarten uitdelen. En ja hoor, ik zit er natuurlijk niet bij. (Ik had nog nooit een groene/gele/rode kaart gehad) En ik deed zoals normaal. Dat weet jij wel Fran. D':
Fluttershy
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo jan 23 2013, 06:57
Owja, zeg tegen dat mens dat ze parsatisch is en dat haar hoofd te hoofdig is >(
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo jan 23 2013, 07:44
Fran, ik ben echt niet tegen jou of zo hoor, ik en gewoon een drama in Frans, maar ik beter in alles met wiskunde en wetenschappen....
Braze Admin & Chosen One
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Paradise, you don't know, iI love you Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo jan 23 2013, 09:13
Heb ik ook wiskunde is makkelijk, Frans daar ben ik gwn slecht in =d
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo jan 23 2013, 09:19
Wiskunde is eerder gewoon begrijpen, met een regeltje, daarmee kan je alles doen, en wat defenities leren
Frans = ze geven een regeltje en een paar pagina's met uitzonderingen om vanbuiten te leren
Fluttershy
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo jan 23 2013, 09:21
Shadowstar schreef:
Fran, ik ben echt niet tegen jou of zo hoor, ik en gewoon een drama in Frans, maar ik beter in alles met wiskunde en wetenschappen....
Lol, grapje hoor :3 Het is trouwens wel fijn dat alle antwoorden van ons volledige wiskunde boek op internet staat, zonder dat onze lerares dat weet, huiswerk is wel erg leuk zo, muahaha >:3
Gracefull
Aantal berichten : 37
Paardenprofiel Kudde leider:: Partner:: Love is a word wich isn't in my dictionary Leeftijd:: 2 y/o
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo jan 23 2013, 23:23
Hooii. Iemand topicje?
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo jan 23 2013, 23:49
Ik wil wel? :3 Ik ben ziek thuis. >.< Ik heb echt heel erge keelpijn, en eerst was ik wel op school maar toen moest ik een groepje met alleen maar jongens werken die alleen luisterde als ik schreeuwde. En ja toen was mijn stem naar de knoppen. :'(
Gracefull
Paardenprofiel Kudde leider:: Partner:: Love is a word wich isn't in my dictionary Leeftijd:: 2 y/o
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jan 24 2013, 03:26
Yeah. Jij of ik openen? High five, ik zit al sinds vorige week vrijdag thuis.
Braze Admin & Chosen One
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jan 24 2013, 05:55
EN DAN GA JE MAAR LEKKER NAAR HUIS, ALLEEN MAAR VANWEGEN JE KEEL
Nee grapje huwr, was laatst ook ziek naar huis gegaan maar dat wist je al XD
Gracefull
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jan 24 2013, 06:33
Woesj, forum bijna af <3
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jan 24 2013, 09:01
Welk onderwerp heeft je forum?
Fluttershy
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jan 24 2013, 09:23
Staat bij websites toch?
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jan 24 2013, 09:28
Ja, idd, zie ik net, stomme vraag xD
Scar
Aantal berichten : 26
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar my little sister, I will protect you as long as I live. Partner:: Im looking for Leeftijd:: 2 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jan 24 2013, 21:19
Gracefull schreef:
Yeah. Jij of ik openen? High five, ik zit al sinds vorige week vrijdag thuis.
Geen idee xD, ik zit vandaag ook weer thuis. D; P.S Ik kan postsheets heel snel coderen.
Gracefull
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jan 25 2013, 00:56
#Scar; Haha. Zal ik openen?
Pip
Aantal berichten : 3
Paardenprofiel Kudde leider:: Partner:: Don't need one. perfect on my own. Leeftijd:: 3
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jan 25 2013, 02:57