Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake, I'll follow you 'til the end Partner:: Leeftijd:: 6 years already
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jan 26 2013, 00:10
En toen kwam ik random zeggen dat alle hoge rangen van de Suns online zijn x'3 En toen ging ik tekenen :3 En dat wilden jullie natuurlijk héél graag weten :3
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jan 26 2013, 00:59
@Gracefull, Ok zal straks posten. @Vik, Thx <3 @Fran wie of wat heb jij getekent? *hint hint*
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jan 26 2013, 03:41
Wil iemand een topic met een account? Ik heb alle clans, maar geen non-horse (waar ik mee kan rpg'en) en geen wild
Paradise
Aantal berichten : 89
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake, I'll follow you 'til the end Partner:: Leeftijd:: 6 years already
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jan 26 2013, 06:11
Snowflake schreef:
@Gracefull, Ok zal straks posten. @Vik, Thx <3 @Fran wie of wat heb jij getekent? *hint hint*
EEN MENS 8D De eerste mislukte echt heel hééél erg, maar de 2e lukte best wel goed 8D
Hoezo dat ''hint hint''? 0.0
Braze Admin & Chosen One
Aantal berichten : 494
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Paradise, you don't know, iI love you Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jan 27 2013, 01:42
moet er even uit:
ER ZIT EEN GVD KRAS OP MIJNMAC SCHREM IK KAN DAAR ZO NIET TEGEN!!!
Fluttershy
Aantal berichten : 44
Paardenprofiel Kudde leider:: Selana Partner:: No, well, not yet, maybe I'll find the one Leeftijd:: 1,5
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jan 27 2013, 03:47
Looool x'3
Braze Admin & Chosen One
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Paradise, you don't know, iI love you Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jan 27 2013, 03:53
Ben nu niet happy maar het is net mijn vriendje geworden XD Nee grapje maar ik accepteer het en het is nu mijn maatje =D
Fluttershy
Paardenprofiel Kudde leider:: Selana Partner:: No, well, not yet, maybe I'll find the one Leeftijd:: 1,5
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jan 27 2013, 04:35
Je bent ook heel intullliechend.
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma jan 28 2013, 05:50
Paradise schreef:
Snowflake schreef:
EEN MENS 8D De eerste mislukte echt heel hééél erg, maar de 2e lukte best wel goed 8D
Jij scar maken. D;
Fluttershy
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma jan 28 2013, 06:38
Snowflake schreef:
Paradise schreef:
Snowflake schreef:
Jij scar maken. D;
Hmm, ik zal er over denken.. >:3
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jan 29 2013, 02:49
Fluttershy schreef:
Snowflake schreef:
Paradise schreef:
Snowflake schreef:
Jij scar maken. D;
Hmm, ik zal er over denken.. >:3
Okey ;D
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jan 29 2013, 02:54
Ik ben ziek thuis....
Fluttershy
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jan 29 2013, 03:56
Shadowstar schreef:
Ik ben ziek thuis....
Beterschap <'3
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jan 29 2013, 03:57
Fluttershy schreef:
Shadowstar schreef:
Ik ben ziek thuis....
Beterschap <'3
Thx <3
Fluttershy
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jan 29 2013, 03:59
Vik, jij moet coole dingen doen, dan wordt je beter :3 ''Wat voor coole dingen?'' ''...''
Lol.
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jan 29 2013, 06:02
Fluttershy schreef:
Shadowstar schreef:
Ik ben ziek thuis....
Beterschap <'3
Beterschapjes <3333
Applebloom
Aantal berichten : 31
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jan 29 2013, 06:34
Angeldream schreef:
Fluttershy schreef:
Shadowstar schreef:
Ik ben ziek thuis....
Beterschap <'3
Beterschapjes <3333
Beterschap <33333333 ben zelf ooknnet terug op school door ziekte. -,-
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jan 29 2013, 07:49
Bedankt Dani en Bo <'3
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jan 29 2013, 20:41
Miep
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jan 31 2013, 03:44
Die gif ken ik. =D Ik heb helemaal geen huiswerk voor de hele week. :DDD
Starlight
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jan 31 2013, 05:51
It's Starlight, deal with it >D
Braze Admin & Chosen One
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jan 31 2013, 05:58
Ja ik wel, ik alleen voor wiskunde en voor NL maar veder voor niks ben echt blij. Toets week is over alleen morgen nog eind opdracht, morgen om 1 uur op school en vandaag om half tien =D
Starlight
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jan 31 2013, 05:59
Amg lucky you O,O
Meap
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jan 31 2013, 06:04
Alles wat pia zegt heb ik gelijk ook. =D
Starlight
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jan 31 2013, 06:06
Lol xD
--
meap iedereen denkt al meteen bij de meeting dat Starry drachtig is terwijl het eigenlijk had moeten zijn dat ze dat niet dachten, maar het verdacht vonden .-.