Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Nu alleen Franie online en alle leiders zijn online
Edit: Randje van Os en ava doet het niet!
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za sep 15 2012, 00:42
Dan nog alle Chosen One's en Healers en Healer foals, laat zeggen dat niet iedereen online komt D=
Sparrow
Aantal berichten : 142
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar... Partner:: Me, myself and I Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za sep 15 2012, 02:02
Haaa Twh is weer actief En ik ben hopeloos verliefd op een jongen uit mijn klas <3
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za sep 15 2012, 05:45
Kent iemand hier Fran in real?
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za sep 15 2012, 05:59
Shadowstar schreef:
Oke, ik ga posten =)
WAAROM HEB JE NOG NIE GEPOST D=
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za sep 15 2012, 06:05
Ik was gisteren aan het posten en dan sprong mijn post opeens weg en was ik alles kwijt en daarna heb ik nog niet echt zin en tijd gehad om opnieuw te posten maar ik post echt nu onmiddellijk sorry voor laatheid
Starlight
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za sep 15 2012, 06:06
x'D heb ik ook zo vaak heuwr
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za sep 15 2012, 07:51
Shadowstar schreef:
Kent iemand hier Fran in real?
IK ken mezelf in real >:3
Lou
Aantal berichten : 3
Paardenprofiel Kudde leider:: Starlight Partner:: Skiping beats. Leeftijd:: Six months
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo sep 16 2012, 08:21
I lief Lou haar setje <'3
Starlight
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma sep 17 2012, 00:48
Lou, volgens mij heb je een Manipje als setje... Zo ja; Heb je het zelf gemaakt, Of heb je toestemming? Zo nee; Sorry dan xD
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma sep 17 2012, 08:57
Morgen alweer school D= Wil iemand een topic, ik maak wel aan
Sparrow
Aantal berichten : 142
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar... Partner:: Me, myself and I Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di sep 18 2012, 06:09
Vandaag wast sportdag yeey! Heb eindelijk eens gepraat met mijn crush^^ Love you T.!!!
Angel
Aantal berichten : 145
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar Partner:: op zoek! Leeftijd:: 2 jaar
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di sep 18 2012, 07:51
Dat geweldige moment wanneer je daarvoor de kans krijgt...
Starlight
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo sep 19 2012, 04:08
Mweeeeeeeeh zo afsluiten en als Vik dit leest; POST NOU DDDD::::
Lou
Aantal berichten : 3
Paardenprofiel Kudde leider:: Starlight Partner:: Skiping beats. Leeftijd:: Six months
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo sep 19 2012, 05:26
Klopt Boo, heb gevraagd maar wacht nog op antwoord. Als het niet mag dan verwijder ik het setje en maak ik een nieuwe c: vond het anders zo leeg xD
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo sep 19 2012, 07:27
@Bo, ik antwoord zo snel mogelijk maar ik heb niet echt tijd de laatste tijd omdat ik niet lang meer op de computer mag per dag en meer online kom via mijn gsm en posten daarmee is nogal onmogelijk....
@Lou, oke, en mooi setje hoor =)
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do sep 20 2012, 03:57
I'm back, ik was een hele tijd druk en had geen computer tot mijn beschikking. Nu heb ik van school een macbook en kan ik meer online komen.
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do sep 20 2012, 08:19
@Snowflake, kijk misschien nog eens bij het zoek voor veulen topic van Delany =)
@Bo, heb eindelijk gereageerd...
Starlight