Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do aug 23 2012, 02:06
Haay Sparrow =)
Delaney Oud-Lid
Aantal berichten : 174
Paardenprofiel Kudde leider:: He will never be lord of me Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down.. Leeftijd:: Age is just a joke..
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do aug 23 2012, 02:35
OMG YEASH AT LAST JAF LAY IS DONEEEE
Sparrow
Aantal berichten : 142
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar... Partner:: Me, myself and I Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do aug 23 2012, 06:32
Komt er iemand chatten pleaseee??
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do aug 23 2012, 06:44
Ik ben in de chat (;
Sparrow
Aantal berichten : 142
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar... Partner:: Me, myself and I Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do aug 23 2012, 06:53
Yaaay!!!
Rán.
Aantal berichten : 4
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr aug 24 2012, 23:40
Helooow guyzz Rán is hier!!
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za aug 25 2012, 00:21
Hooi Rán =)
Rán.
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za aug 25 2012, 07:30
Twh is een beetje aan het doodgaan
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za aug 25 2012, 07:32
Weet ik, we moeten iets doen... Wat als iedereen een of meer topics opent, die open zijn dan wordt er terug gepost =)
Rán.
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za aug 25 2012, 07:34
Jep goed plan xD
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo sep 05 2012, 00:57
Ran,(sorry zit op iPad waar je die komma niet kunt doen)je hebt een manip als plaatje. En dat nag niet meer :] Ik zeg het maar even. @Sparrow, Hey Haan (:
Beauty.
Aantal berichten : 16
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar, don't think i'm that loyal. Partner:: whahaha come here and try to catch my heart, because i don't need it. Leeftijd:: 205 years of a horror life.
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo sep 05 2012, 02:43
W.O. Is Wereld Oriëntatie (: Had ik vorig jaar (in lagere school) ook nog. In 't middelbaar is dat denk ik *kijkt in agenda* Aardrijkskunde.
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo sep 05 2012, 07:55
W.O. Is in het middelbaar: geschiedenis, aardrijkskunde en natuurwetenschappen. In het lager is dat gewoon minder uitgebrijd (denk ik toch =) )
Black Beauty
Aantal berichten : 32
Paardenprofiel Kudde leider:: Schadowstar Partner:: Op zoek!!! Leeftijd:: 3 jaartjes
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do sep 06 2012, 08:22
Ja, + zo wat verkkersdinges enz. Over de veiligheid, wo is een beetje alle vakken behalve wiskunde nederlands en frans...
Delaney Oud-Lid
Aantal berichten : 174
Paardenprofiel Kudde leider:: He will never be lord of me Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down.. Leeftijd:: Age is just a joke..
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do sep 06 2012, 08:36
Rán. Heb je toestemming van Kimberley om deze manip te gebruiken? Volgens mij niet he (;
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do sep 06 2012, 08:48
Wil er iemand een topic? Ik wil zo graag twh terug actief maken maar weet niet hoe...
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Misschien kunnen we met zen allen een verhaallijnmaken...
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za sep 08 2012, 08:32
Er zijn al een aantal verhaallijnen maar ze lopen allemaal vast....
Black Beauty
Aantal berichten : 32
Paardenprofiel Kudde leider:: Schadowstar Partner:: Op zoek!!! Leeftijd:: 3 jaartjes
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za sep 08 2012, 08:40
Weet ik, ma da hadden we op school toch besproken...
Twister*
Aantal berichten : 36
Paardenprofiel Kudde leider:: Moondancer Partner:: Next.. Leeftijd:: 3 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za sep 08 2012, 22:58
We kunnen ook punten actieveren voor alles wat je rpgt. Bijvoorbeeld als je in een topic echt post, waar het over je paard gaat dat je daar 5 punten voor krijgt of zo. Je kan dat instellen op het beheerderspaneel.
Wido
Aantal berichten : 103
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar Partner:: All the mares will bow for me. Leeftijd:: 5 long years of evilness
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma sep 10 2012, 01:19
Dat kan maar dat moet ik met de andere Mod's en Admin's bespreken ~