Paardenprofiel Kudde leider:: Starlight Partner:: Shadowheart Leeftijd:: 2 jaar
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za sep 22 2012, 09:22
RL = Real (in het echt)
Twister*
Aantal berichten : 36
Paardenprofiel Kudde leider:: Moondancer Partner:: Next.. Leeftijd:: 3 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo sep 23 2012, 03:05
Zo ik ga maar eens iets verzinnen met deze meid.
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo sep 23 2012, 03:06
Rawr, I'm a dinosaur :3 Randomnessssss~
Brightheart
Aantal berichten : 18
Paardenprofiel Kudde leider:: Moondancer Partner:: X Leeftijd:: Young wild and free
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo sep 23 2012, 05:30
Ik heet Annemeike ^^ Ben op de Tina-dag geweest yeah, Kreeg bij de libresse tent een doosje maandverband.... -.-". O.o
Delaney Oud-Lid
Aantal berichten : 174
Paardenprofiel Kudde leider:: He will never be lord of me Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down.. Leeftijd:: Age is just a joke..
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo sep 23 2012, 09:33
Derp ik ben zo verliefd op deze plaatjes t zijn chars van mij op bmh enz:
Theron en Kayleigh, Theron is de bruinbonte en van mij, Kay zn liefje:
Mijn mooie Aleydis dochter van Kayleigh en Theron:
Mijn lieve Amosis:
Mijn schat Serah:
/spoiler]
[spoiler=Mijn schoonheid Delaney]
En een extraatje drie van de kindjes van Del (::
Dag:
Sokkepoot:
Nyxerinn:
Ik heb iig zo veel meer plaatjes die ik zou kunnen laten zien <33
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di sep 25 2012, 06:51
@Delany, het zijn echt prachtige plaatjes, heb je die zelf gemaakt?
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di sep 25 2012, 07:19
Beautyfull mims <3
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo sep 26 2012, 00:24
Veel jarigen de volgende dagen =)
Brightheart
Paardenprofiel Kudde leider:: Moondancer Partner:: X Leeftijd:: Young wild and free
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za okt 06 2012, 07:35
Ben niet avaloos meer Bright lijkt op een soldier, maar heb haar aangemeld als medicine horse
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za okt 06 2012, 07:37
Ze ziet er tof uit =)
Brightheart
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za okt 06 2012, 07:38
Thans, ik vind jouw OS vooral gaaf ^^
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za okt 06 2012, 07:38
Thx =)
Brightheart
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za okt 06 2012, 07:40
Ow, heb thans geschreven, ik bedoel thanks haha xD
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za okt 06 2012, 07:41
XD Wil je misschien een topic?
Brightheart
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za okt 06 2012, 07:43
Me wants! Maar ik heb nog geen rang, das wel zo. Ik wacht of ik Healer mag zijn, of ben ik stallion? Ach, begin jij maar anders als het goed is ^^
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za okt 06 2012, 07:46
Oke, ik heb anders Amambo, een hengst van the darks =)
Brightheart
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za okt 06 2012, 07:46
Okey, maak jij aan?
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za okt 06 2012, 07:48
Ja, ik ga aanmaken maar ik moet eerst nog een aantal keer reageren op een andere site, ik ga het topic tegen morgen aanmaken en zal je dan een link via pm sturen =)
Brightheart
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za okt 06 2012, 22:24
Iz goed
Moondancer
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma okt 08 2012, 03:54
En toen was deze site een beetje dood..
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di okt 09 2012, 08:46
Moondancer schreef:
En toen was deze site een beetje dood..
Idd....
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo okt 10 2012, 02:29
En toen kon (ik mag d'r naam godverdomme niet van d'r zeggen) gewoon geen random nummers bellen, 1. Dit nummer is niet in gebruik 2. Dit nummer is niet in gebruik 3. Alle lijnen van dit nummer zijn bezet 4. Je bent niet bevoegd om dit nummer te bellen
Brightheart
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo okt 10 2012, 06:37
XP. Sometimes. I. Hate. The. World. !.
Fadestar Oud-Lid
Aantal berichten : 208
Paardenprofiel Kudde leider:: I still lead myself Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything Leeftijd:: 246 Moons
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do okt 18 2012, 21:39
Hallo, gooi er een verhaallijn in
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *