Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Morgenvroeg vertrekken op reis... Ik heb echt stress, ik sta op rond 7 uur, dan doucen en daarna een goed uur gaan wandellen met mijn hond omdat hij mee gaat op reis en dus 7 uur in de auto moet zitten en anders een soort van energie bom is... x3
Sparrow
Aantal berichten : 142
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar... Partner:: Me, myself and I Leeftijd:: 4 years
Morgenvroeg vertrekken op reis... Ik heb echt stress, ik sta op rond 7 uur, dan doucen en daarna een goed uur gaan wandellen met mijn hond omdat hij mee gaat op reis en dus 7 uur in de auto moet zitten en anders een soort van energie bom is... x3
Stuur een Pb naar Delany, en vraag daarin of ze je naam in Chipsie wil veranderen
Scar
Aantal berichten : 26
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar my little sister, I will protect you as long as I live. Partner:: Im looking for Leeftijd:: 2 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jul 21 2012, 00:03
Goodmorning, ik kan gelijk aan lunch beginnen. xD
~Pearl
Aantal berichten : 6
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: I'm de lonliness herself. Leeftijd:: 1,5 years young.
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jul 21 2012, 00:45
Zo ik heb zo' beetje alles af. Alleen moet ze nou een merrie zijn of hengst?
Mimic
Aantal berichten : 16
Paardenprofiel Kudde leider:: Starlight Partner:: I live, like an shining sun... I shine, like an living horse... Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jul 21 2012, 00:47
sluipwegwijzer schreef:
dat vind ik wel lang
ik vertrek ietsje na 15 uur op kamp
Dan moet je niet met mij op vakantie gaan xD
~Pearl
Aantal berichten : 6
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: I'm de lonliness herself. Leeftijd:: 1,5 years young.
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jul 21 2012, 00:53
Ik ben verliefd op mijn setje.
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jul 21 2012, 21:45
Mimic schreef:
Shadowstar schreef:
Vind jij 7 uur in de auto zitten lang?
Veel plezier trouwens
Lol veel plezier Viki! Maar voor een hond is 7 uur echt heel lang hoor XD
Wie heeft er al 4 dagen op een vliegtuig gezeten NON-stop?
Peeta
Aantal berichten : 1
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jul 21 2012, 21:50
Kan dat? Ik reis namelijk vaak met het vliegtuig en soms naar de andere kant van de wereld en dan duurt het nog niet zo lang...