Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za apr 28 2012, 20:25
Het is op Howrse dat ik het ga gebruiken, ken je dat? Zo nee, hier is een link!Klik!
Maar bedankt ik zal ze gebruiken ^^
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo apr 29 2012, 20:38
Goedemorgen iedereen
Fadestar Oud-Lid
Aantal berichten : 208
Paardenprofiel Kudde leider:: I still lead myself Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything Leeftijd:: 246 Moons
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo apr 29 2012, 21:29
Goedemorgen :3
Sparrow
Aantal berichten : 142
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar... Partner:: Me, myself and I Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo apr 29 2012, 21:56
Goodmorning! X_X
Danto
Aantal berichten : 37
Paardenprofiel Kudde leider:: Moondancer Partner:: Don't try to reach my frozen heart Leeftijd:: 4
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo apr 29 2012, 22:34
goeiemorgen
Sparrow
Aantal berichten : 142
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar... Partner:: Me, myself and I Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo apr 29 2012, 23:53
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Gaat vanmiddag om Pirates of the Caribbean Official PC Game* Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Flash*
Aantal berichten : 7
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 30 2012, 01:10
Sparrow ik wou effe zeggen dat ik je onderschriftje al lang gepost heb bij mijn topicje, ik zie namelijk dat je e nog niet had toegevoegd...
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 01 2012, 09:06
Yaay,
Nieuw setje :3
Met de manip van Blossom :3
Blossom-
Aantal berichten : 9
Paardenprofiel Kudde leider:: Myzelf Partner:: Nobody :( Leeftijd:: 2 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 01 2012, 19:40
Noem me maar Linde Het klinkt zo gek als iemand me bij mijn karakter noemt.
Fadestar Oud-Lid
Aantal berichten : 208
Paardenprofiel Kudde leider:: I still lead myself Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything Leeftijd:: 246 Moons
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 01 2012, 21:16
Wacht ff....Linde...Ken ik jou?
scerik
Aantal berichten : 1
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 01 2012, 21:44
Hallo iedereen!!!!!!!
Sky*
Aantal berichten : 21
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 01 2012, 23:53
Haaai :3 Sparrow heeft een nieuw Character ontworpen: Sky!!! Totaal het omgekeerde van Sparrow xD
Bonnie
Aantal berichten : 104
Paardenprofiel Kudde leider:: Ik zei al, ik heb geen kudde Partner:: Niemand Leeftijd::
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do mei 03 2012, 19:30
Sometimes you just have to forget about tomorrow
And think about all the good things that happened in the past
Darkfire
Aantal berichten : 39
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do mei 03 2012, 20:29
Captian Jack
Sky*
Aantal berichten : 21
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do mei 03 2012, 23:37
Yaay! Hier is Sky*
Bonnie
Paardenprofiel Kudde leider:: Ik zei al, ik heb geen kudde Partner:: Niemand Leeftijd::
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr mei 04 2012, 00:39
ik vraag me af, wie van jullie heeft mijn verhaal gelezen?
Fether
Aantal berichten : 32
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr mei 04 2012, 01:47
haaaai <3
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr mei 04 2012, 02:01
Moet Fether niet Feather zijn?
Of zie ik dat verkeerd :p
Fether
Aantal berichten : 32
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr mei 04 2012, 02:27
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr mei 04 2012, 02:29
xD Feather zou wel mooi zijn... En Bonnie: ik heb je verhaal gelezen xD Het is heeel mooi!
Bonnie
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr mei 04 2012, 03:04
Dreamer schreef:
xD Feather zou wel mooi zijn... En Bonnie: ik heb je verhaal gelezen xD Het is heeel mooi!
Bedankt
Delaney Oud-Lid
Aantal berichten : 174
Paardenprofiel Kudde leider:: He will never be lord of me Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down.. Leeftijd:: Age is just a joke..
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr mei 04 2012, 10:08
WHO MISSED ME ;D
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr mei 04 2012, 19:07
Goodmorning people!
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr mei 04 2012, 20:09
@Mims; I MISSED YOU D: *Hugs mims*
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr mei 04 2012, 20:17