Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Veulens Angeldream X Wildfire ma feb 20 2012, 08:12
Wildfire en ik hebben besloten om een topic te maken voor toekomstige veulens. Je kan je hier aanmelden voor als veulen. Ook als adoptieveulen.
Aanmeldingen zijn open!
Let op dat de veulens maar na een maand worden geboren of langer, want Angeldream kan niet om de minuut een veulen krijgen.
Veulens; -Fire -Little -
Toekomstige veulens; -darknes* - -
Adoptieveulens; - Little - -
Topics van Wildfire van adoptieveulens; - -
Topics van Angeldream van adoptieveulens; -Little (Moet nog beginnen) -
Vul dit lijstje in als je geintreseerd bent in veulen zijn; -Naam; -Naam van bekendst account; -Waarom wil je ons veulen zijn; -Foto; -Uiterlijk, beschrijving; -Persoonlijkheid; -Extra; -The moons of The suns; -Geslacht;
Lijstje voor adoptieveulens; -Naam; -Naam van bekendste account; -Leeftijd; -Waarom wil je ons veulen zijn; -Wat is er met je echte ouders gebeurd; -Heb je broers/zussen; -Geslacht; -Topic van ontmoeting: -Angeldream of Wildfire?;
Laatst aangepast door Angeldream op zo maa 11 2012, 09:22; in totaal 7 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Veulens Angeldream X Wildfire ma feb 20 2012, 08:35
-Naam; darkness -Naam van bekendst account; bloom -Waarom wil je ons veulen zijn; gewoon ik wil er graag ook een anderen rol in spelen -Foto;http://www.stalvangogh.com/data/storage/attachments/21c1dc74162d80001c5c2c7c7a1bf114.JPG -Uiterlijk, beschrijving; een zwart veulentje met witte sokjes en bles -Persoonlijkheid; denkt dat die alles kan maar dat kan die niet en hij probeerd soms stoer te doen -Extra; -The moons of The suns; suns
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Veulens Angeldream X Wildfire ma feb 20 2012, 08:42
Onderwerp: Re: Veulens Angeldream X Wildfire ma feb 20 2012, 19:28
Waneer mag ik schrijven ii maak hetbalvast aan maar ik snap dat het wel even gaat duren.
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Veulens Angeldream X Wildfire di feb 21 2012, 07:33
-Naam; Little -Naam van bekendste account; Starlight -Leeftijd; 1 maand -Waarom wil je ons veulen zijn; omdat het me Epic lijkt om ooknog een veulentje mag spelen van jullie xD -Wat is er met je echte ouders gebeurd; Ze zijn gedood door Wolven en nu heeft ze ook een groot litteken over haar hoofd door haar oog en een groot litteken over haar rug. -Heb je broers/zussen; Nee....... -Topic van ontmoeting: ehm nog niet xD maar hij moet eerst aangemaakt worden ^^
Angeldream
Onderwerp: Re: Veulens Angeldream X Wildfire di feb 21 2012, 07:35
Accepted. Wat is je geslacht en wil je dat Angeldream of Wildfire antwoord?
Onderwerp: Re: Veulens Angeldream X Wildfire za maa 31 2012, 07:41
Thanx Angeldream ik heb mijn naam verandererd in Alex en ik heb een awesome idee: Ik wordt zoals gewoonlijk. Maar dan komen de cowboy,s die vangen Alex en vangen hem. Dat is zowat het enige wat ik heb bedacht maar ik dacht zoiets voor een beetje spanning
Angeldream
Onderwerp: Re: Veulens Angeldream X Wildfire ma apr 02 2012, 01:15
Oké, lijkt me goed, eerst moet Wildfire terug online komen en moet hij Dreamy nog eens deken.
Swish
Aantal berichten : 48
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar Partner:: / Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: Veulens Angeldream X Wildfire ma apr 02 2012, 05:11