Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Merries en veulens voor Wido zo feb 19 2012, 22:28
nou ik heb een playertje, De healer van the Moons Wido. De merries mogen van alle kuddes komen. Ze worden verliefd op deze makker en Wido bezwangerd ze dan ook. Wido zal op 1 merrie echt verliefd worden. dus is je merrie nog vrij? Geef je op en je merrie word zoiezo drachtig xD natuurlijk hebben we dan ook veulens nodig ; ) als er al merries hebben opgegeven dan kan je bij extra er ook bijzetten dat je van die merrie een veulen wilt worden ; )
Voor merrie:
Code:
[b]Naam merrie:[/b] [b]Naam bekendste account:[/b] [b]Waarom wil je het:[/b] [b]Extra:[/b]
Merries: X Shadowstar X Bloom X Steffany x Moonshine Veulens: X Ranger X Luke X Chester X Vanille
Laatst aangepast door Starlight op zo maa 11 2012, 07:39; in totaal 7 keer bewerkt
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Merries en veulens voor Wido zo feb 19 2012, 22:55
Naam Veulen: Ranger Naam Bekendste account: Angeldream Waarom wil je: Gewoon, om eens een veulen te spelen Geslacht: Hengstje Foto: KOmt eraan Extra: XP
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Merries en veulens voor Wido zo feb 19 2012, 23:21
ik zet je erbij ^^
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Merries en veulens voor Wido zo feb 19 2012, 23:27
Naam merrie: Shadowstar Naam bekendste account: Shadowstar Waarom wil je het: ik wil een hengst voor Shadow Extra:
Onderwerp: Re: Merries en veulens voor Wido di feb 21 2012, 23:42
Naam merrie: Steffany Naam bekendste account: Wildfire, Steffany Waarom wil je het: Steffany heeft nog geen hengst gevonden en ze word nogal snel verliefd. Extra: Steffany houdt van flirters en romantische hengsten.
Onderwerp: Re: Merries en veulens voor Wido di feb 21 2012, 23:44
ik zet je erbij als ik op Starlight zit ^^
Starlight
Onderwerp: Re: Merries en veulens voor Wido wo feb 22 2012, 22:19
Naam Veulen: Luke Naam Bekendste account: Starlight Waarom wil je: nou anders hebben we te weinig veulens xD Geslacht: Hengst Foto: http://browse.deviantart.com/?qh=§ion=&q=Foal#/d15mly0 Extra: xD
En jongens! Merries uit andere kuddes mogen ook!!!!!
Onderwerp: Re: Merries en veulens voor Wido za feb 25 2012, 21:30
Naam merrie: moonshine Naam bekendste account: shadowheart Waarom wil je het: ik wil een hengst voor moonshine Extra: ik wordt sun en ik ben nog op zoek naar een avatar ben heel hard aan het zoeken
Starlight
Onderwerp: Re: Merries en veulens voor Wido zo feb 26 2012, 01:33
ik zet je erbij!
GUYS WE HEBBEN MEER VEULENS NODIG!
Chester
Aantal berichten : 1
Onderwerp: Re: Merries en veulens voor Wido zo feb 26 2012, 23:30
Naam Veulen: Chester Naam Bekendste account:Chester Waarom wil je: omdat je zelf meer veulens wou toch.... Geslacht: hengst Foto: sorry op deze com. kan ik het niet het is iets te ingewwikeld Extra: ik hoop dat je me als veulen neemt
Starlight
Onderwerp: Re: Merries en veulens voor Wido wo feb 29 2012, 23:46
ik zal je erbij zetten :3
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Merries en veulens voor Wido do maa 01 2012, 08:04
Zijn er nog veulens nodig? Anders wil ik er wel 1 tje spelen....
Starlight
Onderwerp: Re: Merries en veulens voor Wido zo maa 11 2012, 07:34
ja we hebben nog 1 veulen nodig xD
Onderwerp: Re: Merries en veulens voor Wido zo maa 11 2012, 07:39
Oke ik ga er eentje aanmaken Naam Veulen: Vanille Naam Bekendste account: Shadowstar Waarom wil je: Ik wil graag een veulen spelen Geslacht: merrie Foto: ga ik zo zoeken Extra:
Starlight
Onderwerp: Re: Merries en veulens voor Wido zo maa 11 2012, 07:41
Oke ik heb gekozen voor Bloom als echte merrie :3 de rest die worden een keer gedekt door hem maar daarna verlaten met een gebroken hart.
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Merries en veulens voor Wido zo maa 11 2012, 08:01
(ik had net een super idee!)
Naam merrie: Angeldream Naam bekendste account: Angeldream Waarom wil je het: zie extra Extra: Angeldream en Wildfire zijn dus partners! Maar Wido komt daarachter door Bloom. Hij wil met Angeldream flirten en dat lukt! Waarna Angeldream in zijn val trapt! Ze krijgt een veulen met hem -die ze niet moet verbergen voor Shadowstar-, waarna hij haar met een gebrokken hart achterlaat. Wildfire die heel boos is geworden op Wido wil wraak nemen en daagd hem uit voor een gevecht! Wido begind dan te drijgen dat hij de relatie met Angeldream zou zeggen teggen Shadowstar, Wildfire trekt hem dus terug. Maar hij wil niets te maken hebben met het veulen van Wido en Angeldream. Angeldream is intussen zwanger van een tweeling -met Wildfire-, het veulen zal al een paar maanden oud zijn en wil ook dat hij Wildfire ziet. Vlak voor Angeldream wilt vertrekken naar Wildfire, moet ze bevallen van de tweeling. Wido probeerd alles om haar te redden, maar ze valt in coma. Het veulen -waarmee Wido en Wildfire nieks moeten van weten- leert op zich zelf leven en komt bij 'the wilds'. Wildfire hoord ondertussen dat zijn partner in coma ligt en hij komt naar haar toe. Wido is verast en hij wil niet dat hij bij Angeldream komt. Dan komt Shadowstar die alles wilt weten. Wildfire weigert iets te zeggen en gaat naar Angeldream, ze wordt wakker en ze is dood ongerust over het veulen van haar en Wido. Angeldream zal daarom een paar maanden rond treken om het veulen te zoeken. Als ze het heeft gevonden, blijkt het paard een moordenaar te zijn. Angeldream keert terug naar de kudde, ze is razend. Wildfire zal haar proberen te kalmeren maar niets helpt. De tweeling zal ondertussen bij Wildfire blijven. (Sorry als ik een beetje te veel voor iemand spreek '^^)
Starlight
Onderwerp: Re: Merries en veulens voor Wido zo maa 11 2012, 08:34
oh wow das wel cool! maar dan hebben we nog 1 veulen nodig :3
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Merries en veulens voor Wido zo maa 11 2012, 11:07
Oke, ik MOET gewoon een veulen ^^"
Naam Veulen: Scytch Naam Bekendste account: Moondancer Waarom wil je: Zoals ik al zei, ik MOET gewoon een veulen ^^" Geslacht: Hengst Foto: http://www.paintshorses.com/mttyfilmay.JPG Extra: Mij lijkt het heel leuk om het veulen van Wido en Angeldream te zijn, maar dat mogen jullie natuurlijk beslissen =3
Starlight
Onderwerp: Re: Merries en veulens voor Wido zo maa 11 2012, 19:38
zet je erbij :3
Starlight
Onderwerp: Re: Merries en veulens voor Wido zo maa 11 2012, 19:42
X Shadowstar = Ranger X Bloom = Vanille X Steffany = Chester X Moonshine = Luke X Angeldream = Scytch