BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BEST SITE EVER
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Switch Account
Switch Accounts


Het Team
Het team ~
Starlight
Angeldream

 

 Do i know you? (Angeldream)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Calypso

Calypso


Aantal berichten : 92

Paardenprofiel
Kudde leider:: Starlight
Partner:: x
Leeftijd:: 2

Do i know you? (Angeldream) Empty
BerichtOnderwerp: Do i know you? (Angeldream)   Do i know you? (Angeldream) Emptydi aug 20 2013, 03:55

Calypso stond in het midden van het kamp een beetje te sukkelen. Het was mooi weer vandaag dus ze voelde zich wat sloom. Ze tilde haar hoofd op en keek om zich heen, de meeste paarden waren sukkelig. Ze zag nu ze toch niks te doen had, niet dat ze ooit wel wat te doen had... Haar kans om weg te gaan. Natuurlijk waren alle paarden wel eens nodig in het kamp maar vaak ook niet. Nu had ze geen zin meer om hier te blijven. Ze ging wel gewoon naar de waterval ofzo. Hopen dat er geen ander paard van een anderen kudde was. Niet dat die haar wat aan kon doen aangezien de waterval niet speciaal van een kudde was. Alleen zou het niet super gezellig worden als ze een paard van de Darks tegen zo komen, zo als Moondancer. Nee, dat werden alleen maar problemen. Liever niet. Moondacer, hoe zou hij ooit zo gemeen zijn geworden. Macht ofzo. Ik bedoel, Snowflake is het tegen over gestelde van hem. Maar ja, dingen gebeuren en dingen veranderen. Dat sloeg wereklijk nergens op. Okey, het werd nu echt tijd voor een duik. Claypso liep het kamp uit en ging toch maar in een snel drafje over om er sneller te zijn. Nu had ze niet meer de beschutting van anderen paarden dus de zon verlichten haar nu helemaal. Ze bereikte al snel een stuk bos waar de bomen de grond in schaduw hulde. Nu de zon niet meer zo op haar vacht scheen ging ze over in galop en al heel snel hoorde ze de waterval zelf ook. Ze stopte even om de geuren, geluiden en de omgeving in zich op te nemen. Ze zag geen sporen van wolven of anderen paarden, nou ja ze zag er wel een paar en hoe veel ze er niet echt veel van wist kon je wel zien dat ze best oud waren. Ze hoorde alleen de waterval die de meeste geluiden ook wel overstemde. Wat ze rook was niks bijzonders, gewoon de dagenlijkse frisse geur van het bos, het water en de dieren. Nu ze de waterval zag renden ze er in galop weer heen en twijfelde niet, ze sprong meteen in het water en ging kopje onder. Onder water opende ze haar ogen en was het helemaal stil. Ze zag het water stromen waar de waterval naar benden kwam en zag de luchtbelletjes voor haar ogen naar boven gaan. Ze ging weer naar boven en haalde diep adem. Ze zwom naar de kant en klom uit het water. Ze wou zich net uit schudden toen ze het al weer warm vond worden dus ze ging het water weer in. Ze bleef op een ondiepe plek en ging daar liggen zodat haar lijf werd verkoeld maar ze haar hoofd gewoon kon neerleggen zonder te verdrinken. Ze hoorde opeens een geluid en keek op. Ze wist nietwathet was dus ze maakte zichgeen zorgen. Ze wachtte gewoon af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeldream

Angeldream


Aantal berichten : 619

Paardenprofiel
Kudde leider:: WHIIEEE
Partner:: I WUV YOU
Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden

Do i know you? (Angeldream) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do i know you? (Angeldream)   Do i know you? (Angeldream) Emptydi aug 20 2013, 06:55

Met trage stappen volgde ze het hertje. "Kom lieverd, ik breng je wel terug naar je moeder," zei ze zachtjes. Het kleine diertje spitste zijn oren en vertraagde, waarop hij een zacht gebries uitbracht. Zijn zij was in een rode gloed gehuld, want roofdieren hadden het gebied tijdelijk bezet. Angeldream had er geen bezware tegen, zolang ze maar met hun klauwen van de jonge dieren bleven. Zij hadden nog een heel leven voor zich, welk dier dan ook. De jonge merrie hief haar hoofd en snoof alle geuren op, één daarvan was van heten. Ze draaide zich naar het Oosten en hinnikte. Even beef het stil. Het jonge dier naast haar liep behoedzaam en bang naar de zwarte merrie toe. Zij liet haar hoofd zakken om te tonen dat het oké en keek toen weer naar het oosten. Na enkele minuten hoorde ze een raar gesnuif, gevolgd op hoefgetrappel. Het kleine reeëtje snoof op dezelfde toon terug en het ritme van het hoefgetrappel werd sneller. Angeldream bleef staan tot ze de herten effectief kon zien en scheurde er toen vandoor. Ze was niet zo ver van de waterval. Misschien was Wildfire er wel. Misschien ook niet. Het was al een tijdje terug dat ze em had gezien en langzaam begon ze te geloven dat hij haar en TWH had verlaten. Maar toch wou ze die theorie niet ontvangen, hij zou haar toch waarschuwen, op zijn minst een boodschap of teken nalaten? Ze vertraagde en ging over in een uitgestrekte draf, tot ze het geruis van het water kon horen. Ze vertraagde haar tred en snoof even goed alle geuren op. Ze rook de frisse geuren van de zomer, de fleurige geuren van het bos en... Een Star? Mhhh... Dat kon interessant worden, ze richtte zich tot de plek van de geur en vertraagde om in een rustige stap de open plek te betreden. Er zat een zwarte merrie in het water, niet veel jonger dan haar. "Hallo," zei ze zachtjes. Ze kwam wat dichter, maar betrad het water niet, daar had ze nu niet echt veel zin in.

-Sorry voor de flut, het is hier ruzie, kan me niet echt goed concentreren :c-
Terug naar boven Ga naar beneden
Calypso

Calypso


Aantal berichten : 92

Paardenprofiel
Kudde leider:: Starlight
Partner:: x
Leeftijd:: 2

Do i know you? (Angeldream) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do i know you? (Angeldream)   Do i know you? (Angeldream) Emptydi aug 20 2013, 07:33

"Hallo," Zei de merrie die voor haar stond. Ze snoof even de geur op van de merrie om zeker te weten dat het niet van de Darks was ofzo. Maar eigenlijk wist ze al wie het was. Snel stond ze onhandig op en glimlachde flauwtjes. Ze herkende haar van kudde meetings. Het was dan wel niet haar chosen one, toch wou ze beleefd doen. Ik bedoel, dat ze een hoge rang had zou wel veel over haar zelf zeggen. Nog een keer bestuudeerde ze de merrie. Ze had er op kudde meetings nooit echt tijd voor gehad. Maar nu dus wel. Een bruine merrie, gezond en fit natuurlijk. Ze besefte nu dat de "Hallo" die ze had gezegd zachtjes had geklonken. Misschien was ze ook wel een beetje verlegen, of onzeker. Misschien werd het maar eens tijd om te antwoorden. "Hallo, wat. Toevallig dat jij hier ook bent. Wat natuurlijk gezellig is, maar je bent de chosen one en nou ja, natuurlijk hoef je niet alle tijd bij je clan te zij maar, o ja wij zijn natuurlijk ook van een andere clan, ik ben Calypso en ik denk dat ik mijn mond maar even hou... Echt waar, nu precies moest ze weer stamelen. Hopen maar dat Angeldream haar snapte, natuurlijk wist ze hoe de merrie heette maar ze wist het eigenlijk ook niet zeker. Het was ook een beetje raar, ofzo. Laat ook maar, waarschijnlijk werd ze nu gewoon beschouwd als een gek...

Niet erg =D
Deze is ook flut maar toch had ik inspi...
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeldream

Angeldream


Aantal berichten : 619

Paardenprofiel
Kudde leider:: WHIIEEE
Partner:: I WUV YOU
Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden

Do i know you? (Angeldream) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do i know you? (Angeldream)   Do i know you? (Angeldream) Emptydi aug 20 2013, 08:27

De zwarte merrie bewoog zich uit het water. "Hallo, wat. Toevallig dat jij hier ook bent. Wat natuurlijk gezellig is, maar je bent de chosen one en nou ja, natuurlijk hoef je niet alle tijd bij je clan te zij maar, o ja wij zijn natuurlijk ook van een andere clan, ik ben Calypso en ik denk dat ik mijn mond maar even hou..." Angeldream begon zachtjes te lachen. "Je moet me echt niet als een hoger paard zien, Calypso. Ik ben net zoals jij een paard dat enkel door rangen wordt opgedeeld, we zijn gelijk in aard en doen, toch?" zei ze om de zwarte merrie genaamd Calypso wat beter op haar gemak te stellen. Ze werd niet graag als 'The Chosen One' of 'Hogere rang' bestempelt. Ze was gewoon Angeldream, niks meer, niks minder. "Ik ben Angeldream," stelde ze zichzelf voor. "En ik ben meestal niet bij mijn kudde, dat laat ik over aan Shadowstar en de Stallions. Ik ben het liefst alleen," zei ze zachtjes. "Shadowtsar vind het meestal niet erg," Een gedachte van Shadow, Bloom en haar schoot aan haar gedachten voorbij. Ze zuchtte, liet haar hoofd zakken en slikte even. Wat was dat toch al lang geleden. Langzaam hief ze haar hoofd weer, om Calypso's blik even te kruisen. "Ik ben geen echt kuddedier en dat apprecieert Shadowstar," vervolgde ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Calypso

Calypso


Aantal berichten : 92

Paardenprofiel
Kudde leider:: Starlight
Partner:: x
Leeftijd:: 2

Do i know you? (Angeldream) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do i know you? (Angeldream)   Do i know you? (Angeldream) Emptywo aug 21 2013, 05:32

"Je moet me echt niet als een hoger paard zien, Calypso. Ik ben net zoals jij een paard dat enkel door rangen wordt opgedeeld, we zijn gelijk in aard en doen, toch? Ik ben Angeldream, En ik ben meestal niet bij mijn kudde, dat laat ik over aan Shadowstar en de Stallions. Ik ben het liefst alleen, Shadowstar vind het meestal niet erg, Ik ben geen echt kuddedier en dat apprecieert Shadowstar,"
Meteen had Calypso spijt van wat ze jad gevraagd. Het was Angeldream, die wist heus wel wat ze deed. Natuurlijk werd er gelijk bevestigd dat ze gelijk was over de naam van de chosen one. Misschien was het wel handig om haar excuses aan te bieden. Of was dat ook stom? Beter iets zeggen dan niets. "Ja, sorry. Je hebt natuurlijk gelijk, maar k hou nu wel mijn mond er over. Ik ben zelf ook niet zo'n kudde dier. Het is warm en ik dacht ik ga maar even zwemmen. Als je wil kan je ook het water in komen?" Zij ze terwijl ze zelf wat dieper het water in liep waar door het water nu tot haar middel stond. Ze liet wel zien dat ze niet verwachtte dat Angeldream haar volgde. "Ik heb het zelf nog steeds best wel warm, nou ja. Nu dus niet meer. Waarom kwam jij eigenlijk naar de waterval, als je het liever niet zegt of als je me nu te opdringerig vind ofzo zeg het maar gewoon hoor!" Nu deed ze niet meer als of er een chosen one voor haar stond maar gewoon als of een paard van een anderen kudde die ze net had ontmoet voor haar stond. Wat eigenlijk ook praktisch zo was. Maar dan net effe wat anders door die rang.

-Ik ben niet zo goed met eindes =&
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Do i know you? (Angeldream) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do i know you? (Angeldream)   Do i know you? (Angeldream) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Do i know you? (Angeldream)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ⚜ Angeldream ⚜
» {SPT} My next victim -Angeldream-
» Veulens Angeldream X Wildfire

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB :: ❥ Niemandsland :: Waterfall-
Ga naar: