Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo maa 31 2013, 23:18
Hooii.
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo maa 31 2013, 23:20
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo maa 31 2013, 23:21
Thanks! ;D
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo maa 31 2013, 23:29
Hoe spreek je je naam uit? xD
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 01 2013, 05:04
Yay, I'm back! <'3
Wow, Juul opeens x'3 En welkom op TWH Anë =D
Braze Admin & Chosen One
Aantal berichten : 494
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Paradise, you don't know, iI love you Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 01 2013, 06:23
THX JUUL I LOVE YOU Heb net een pm naar je gestuurd met bedankt enzo alleen geen idee wie je bent maar weet het al!!! Dankjewel XD Ik zal mijn pm effe ditten, feall, oja en dan nog iets klinkt dom maar:
mijn vriendin die vertelde dat ze de eerste keer toen op onze verzorgpony reed werden haar ogen zwart en als het paard een stap zette leek alsof zij een stap zette, ze voelde een hart kloppen het was niet haar hart maar het hart van de pony... Ik heb dit niet gehad en denk nu zo van heb ik dan wel een band met het paard, (domme gedachten natuurlijk) Maar ja zo ben ik XD
Syringa
Aantal berichten : 46
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadesrar Partner:: Show me the lights of heaven. Leeftijd:: 5 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 01 2013, 06:25
I LOVE YOU TOOOOOOO ~
Braze Admin & Chosen One
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Paradise, you don't know, iI love you Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 01 2013, 06:26
Staat ie een beetje charmant vast wel hé XD
Moondancer
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 01 2013, 06:34
Je bént charmant :3
Syringa
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadesrar Partner:: Show me the lights of heaven. Leeftijd:: 5 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 01 2013, 06:35
Nelletje wanneer kan jij weer eens afspreken. :p Geld trouwens ook voor Pia en Dani. Eigenlijk moeten we weer een keer met z'n vieren afspreken. x'D
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 01 2013, 06:38
Zouden we moeten doen ja :p Ik kan eigenlijk altijd wel xd Behalve dinsdag en maandag.
Syringa
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 01 2013, 06:40
Ik kan altijd wel behalve woensdag, dan ben ik bij de psygiater dinges iets. Maar tot ik jullie weer zie, hier een mooie foto van mij en m'n bijna vriendje:
Nu kunnen jullie weer verder leven nu jullie mijn prachtige face weer hebben gezien. x'DD
Braze Admin & Chosen One
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 01 2013, 06:41
Afspreken met jullie, veel te goed voor... Nee grapje hoor, mij maakt het niet uit maar niet op vrijdag of zondag en op donderdag en dinsdag is het ook niet heel handig kan dan maar tot 5 en ben om half vier uit, blijft nog veel keuze over he!!!
EDIT: heb jij een Fucking vriendje bijna vriendje?
Laatst aangepast door Braze op ma apr 01 2013, 06:42; in totaal 1 keer bewerkt
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 01 2013, 06:42
Door jou ben ik nu dood x'3
Braze Admin & Chosen One
Jaaa, dat snap ik wel ja lees mijn edit maar
Syringa
Braze Admin & Chosen One
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 01 2013, 06:43
Mila begint naast me opeens te blaffen wtf, en Juul echt meen je dat... En heb je ook een duidelijk foto van hem ik moet hem natuurlijk wel goed keuren is ie ouder zo ziet ie er wel uit!
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 01 2013, 06:43
... Bij nader inzien, nee, ik kan niet afspreken xd
Braze Admin & Chosen One
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 01 2013, 06:44
Haha kunnen we neit allemaal effe in chat ofzo
Syringa
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 01 2013, 06:46
Hijs 16, MAAR DAT MAAKT NIKS UIT. ~ En ja ik heb een foto:
Spoiler:
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 01 2013, 06:47
Zat ik ook al te denken x'3
Lotje en ik hebben zó'n prachtig lied gecomponeerd, jullie moeten het zien.
Mooi lied:
Koen is een oen Met een schoen Vol met poen Bijna een miljoen En zijn schoen Die is groen Ik geef hem een zoen Want hij heeft een dubloen
It's a work in progress~
Braze Admin & Chosen One
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 01 2013, 06:49
@Fran omger die heb je via skype gezongen ja... @Juul 1: vind hij jou ook leuk? 2: Hij is wel 16 he, maar als jullie gelukkig zijn natuurlijk dan sta ik er voor open want als jij gelukkig bent ben ik dat XD 3: 16, FUCKING 16
Maarja, ik zei het al ik sta er voor open,
Nee nu serieus ik heb er geen problemen mee, dood me neit!!!
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 01 2013, 06:50
Je bént dood.
Braze Admin & Chosen One
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 01 2013, 07:26
NEE HOOR
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 01 2013, 07:42
Lol Pia, wij hebben je gewoon lonely achtergelaten in de chat x'3