Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Paradise, you don't know, iI love you Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 21 2013, 02:42
En dan kom ik met vmbo/havo, ik ga volgend jaar naar de tweede en word dan vijftien heb groep zes twee keer gedaan, best wel grappig eigenlijk als iedereen over twee jaar is van omgel ik word zestien yipiie dan ben ik het al XD
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 21 2013, 03:07
Lol x'3 Omg, wij moesten dus vandaag bij school in groepjes een gerecht maken, iets met ui, wij waren echt zo van ''alsjeblieft niet de couscous','' en wat moeten wij maken? Ja, juist dus, de couscous xd Nou, het was dus echt een klont met stukjes groente erin geworden ofzo xd
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 21 2013, 03:20
Moondancer schreef:
En dan kom ik met mijn loner vwo wat 6 jaar duurt xd
*Kuch kuch* Niet dat ik het leuk vind maar ik moet ook zes jaar. (Zit nu in de eerste.)
Moondancer
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 21 2013, 03:29
Doe jij ook vwo? o.o
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 21 2013, 03:53
Ja. >3 Ben aan het oefenen met manippen.o.o
Ben niet trots ofzo, ik begin pas net. :
Hij is nog niet af. D;
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 21 2013, 08:00
Het is in ieder geval 100x beter dan mijn halfslachtige pogingen x'3 Hij is best cool ;D Mijn laptop wil geeneens gimp downloaden :/
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 21 2013, 08:33
Ik doe het niet met gimp de laat
Uitleg en site. ;D:
http://www.pizap.com ->Start ->Kies edit a photo ->Kies uploaden ->Kies achtergrond ->Dan zie je daarboven een klein plaatje van een vrouw met een schaartje erbij. klik erop en kies een ander plaatje dat je erin wilt hebben. ->En dan word het zelf uitgelegt. ;D
Ik verveelde me. ;D
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 21 2013, 08:38
Lol, ik wist niet waar je het mee deed (ik dacht wel gimp x'3) maar het is het enige programma ding dat ik ken xd
Braze Admin & Chosen One
Aantal berichten : 494
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Paradise, you don't know, iI love you Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 21 2013, 20:33
Haham bij mij lukt het ook niet het downloaden wel maar hij gumt wit in plaats van het plaatje weg en snap niks van gimp iemand een goede site waar je uitleg vind?
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 21 2013, 23:51
Bij gimp moet je gewoon eerst de achtergrond openen, daarna in een ander ding het plaatje dat je erin wilt hebben (bijv. een paard) dan knip je het paard even snel uit, kopieer je het, gaje weer naar die achtergrond en dan plan je daar dat paard in, als je dan bij dat paard gaat gummen zou het gewoon de achtergrond moeten worden ;p
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo mei 22 2013, 06:48
Of je maakt bij de layer een Transparantie kanaal xD
Braze Admin & Chosen One
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo mei 22 2013, 07:27
wtf, dat snap ik niet en Fran ja maar soms werkt dat opeens niet meer dus en dan krijg ik het niet meer terug
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo mei 22 2013, 08:36
Er is maar 1 reden wanneer gimp dat doet, hij heeft je bedrogen o___o
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo mei 22 2013, 09:32
Snowflake schreef:
Ik doe het niet met gimp de laat
Uitleg en site. ;D:
http://www.pizap.com ->Start ->Kies edit a photo ->Kies uploaden ->Kies achtergrond ->Dan zie je daarboven een klein plaatje van een vrouw met een schaartje erbij. klik erop en kies een ander plaatje dat je erin wilt hebben. ->En dan word het zelf uitgelegt. ;D
Ik verveelde me. ;D
kuch kuch ;D
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo mei 22 2013, 19:41
Ik wil niet opstaan xd
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do mei 23 2013, 00:41
Ik heb verkort lesrooster. :3
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do mei 23 2013, 02:12
Dat is zo fijn :3
Braze Admin & Chosen One
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do mei 23 2013, 03:35
Ja ik ook (zelfde school) Helaas moet je als je dingen neit af hebt blijven moest uur na blijven dat is oas fun in het leven
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do mei 23 2013, 03:46
Das k*t voor je xd
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr mei 24 2013, 03:06
Ik had taaldorp vandaag. 0.0 (Spaans :p) Je moet dan drie verschillende gesprekjes hebben met een Spaanstalige. ;D.
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr mei 24 2013, 03:35
Braze schreef:
Ja ik ook (zelfde school) Helaas moet je als je dingen neit af hebt blijven moest uur na blijven dat is oas fun in het leven
+1 Bij ons heet dat het LOS lokaal. Als je je HW niet af hebt of je boeken vergeet moet je daarheen als je uit bent xd
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr mei 24 2013, 04:57
Wij hadden vandaag sportdag, dat houdt dus een paar uur voetbal (de mooiste sport ooit .__.) en volleybal in xd Isa had me daarna ook nog een paar enorme faalacties die ik had gemaakt lekker ingewreven (vriendschappelijk, maar toch xd) En we moesten ook nog 3 kwartier naar het Amsterdamse bos fietsen, oftewel: yay -.-