Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jan 12 2013, 11:04
Wel een jaar ouder, nou nou, wat oneerlijk xd Nee, lol, maar ik neem aan dat ze niet bij iedereen anderhalve kop groter waren? xd Alsnog best oneerlijk lijkt me ja trouwens xd
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jan 12 2013, 22:39
Ok bij mij waren ze 1,5 kop groter. Maar bij de andere 1 kop. >3
Fluttershy
Aantal berichten : 44
Paardenprofiel Kudde leider:: Selana Partner:: No, well, not yet, maybe I'll find the one Leeftijd:: 1,5
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jan 13 2013, 00:32
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jan 13 2013, 09:15
Haha, Wij hadden allemaal ons dagje niet, ik miste de helft van de HOCKEY ballen maar het verdedigen ging voor de rest op zich wel goed, wij de verdediging kreeg eerst zo wat alle schuld en toen hadden we 4-0 verloren YEA, NOT Maar ja, twee meisjes sloegen ook wel erg hard huwr, Dat was mijn wedstrijd lekker gezellige wedstrijden hebben wij toch altijd he?
Fluttershy
Paardenprofiel Kudde leider:: Selana Partner:: No, well, not yet, maybe I'll find the one Leeftijd:: 1,5
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jan 13 2013, 10:28
Ik word serieus bijna depressief van mijn zusje. Lig gewoon elke week te huilen in m'n bed.
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jan 15 2013, 06:04
ahww D; Het zusje van teddie wil de hele tijd zelfmoord plegen. (teddie is een vriendin van mijn school, en ja haar zusje heeft het serieus een keer geprobeerd)
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jan 15 2013, 06:49
Goed, geweldig, awesome. Bril is kapot door ijsbalen gevecht on school ><
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jan 15 2013, 08:15
Ik haat sneeuwbalgevechten. Ik vind soms voor de grap een bal niet erg. Maar een heel gevecht vin dik nii leuk. >.< @Bo(2) Balen zeg. D;
Angeldream
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jan 15 2013, 08:31
Omg, ik heb een paard gekregen, ben masaalgelukkig!
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jan 15 2013, 08:39
Echt dat wil ik ook. >(
Fluttershy
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jan 15 2013, 08:39
Sneeuwbalgevechten zijn leuk >( Als je het met vriendinnen doet en met niet meer dan 4, lol xd
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jan 15 2013, 09:19
OMG, ZO GAAF EEN PAARD Als ik er al een krijg moet ik het wel of nou ja wil ik het wel met iemand anders doen anders krijg ik het veel te druk! En Frannie, niet huilen! Ik ben er toch! En Dani over Teddie, zo erg =d
Angeldream
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jan 15 2013, 09:24
Ik krijg er niet zomaar een, ik krijg hem voor al m'n verjaardagen en feestdagen van 4 jaar ver ofzo.. Het was een superverassing!
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jan 15 2013, 19:23
Aww, Bo! Maar als ik vragen mag, wrm mag je dan niet op paardrijden?
@Angeldream Nice, staat hij gewoon op de manege waar je altijd al ree En waar heb je hem gekocht ik bedoel, gewoon van de paardenmarkt of stond er een paard op jou manege te koop?
Applebloom
Aantal berichten : 31
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo jan 16 2013, 02:44
Starlight schreef:
IEDEREEN ZIT OP PAARDRIJDEN OF HEEFT EEN VERZORGPONY/EIGEN PONY EN IK NIET TERWIJL IK HET WIL*kruipt in hoeke, again*
Ik had een verzorgpony, maar die is verkocht. D; Alleen zit ik wel op paardrijden.