Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jan 08 2013, 09:21
Sorry, snap je niet helemaal x'3
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo jan 09 2013, 01:40
Die nieuwe accountjes van jou, zoals Scootaloo en zo, die hebben allemaal in hun os zo een teken figuurtje, ik wou graag weten van wat dat was srry ik ben verschrikkelijk slecht in uitleggen
Ariana
Aantal berichten : 11
Paardenprofiel Kudde leider:: Selana Partner:: To much, to much... Leeftijd:: 1,8 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo jan 09 2013, 02:37
Vik dat zijn my little ponies <3 Net zoals mijn applebloom en haar fluttershy.
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo jan 09 2013, 02:51
Ik dacht dat Applebloom ook van haar was, daarom veel accounts =) en bedankt =)
Applebloom
Aantal berichten : 31
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo jan 09 2013, 03:20
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jan 10 2013, 09:40
Is jouw schuld dat ik dat vandaag niet kon, ik moest zonodig naar jou komen >( Nee, lol, maar het gaat sneller als jij mij een plaatje stuurt xd
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jan 10 2013, 10:34
Scootaloo schreef:
Ja Vik, wij zijn enge freaks >:3
Finnaly, mag er nog een derpy bij, fran? Ik ben een pegasister en heb al alle afleveringen gezien, ook van season 3. Maar Fluttershy en sweetie zijn m'n favoriet, u stoel them from me... :c Ik wil stiekem een nightmare moon maken >3
Fluttershy
Aantal berichten : 44
Paardenprofiel Kudde leider:: Selana Partner:: No, well, not yet, maybe I'll find the one Leeftijd:: 1,5
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jan 10 2013, 19:05
Bam, ik heb ook alle afleveringen gezien :3 Wij gaan gewoon de hele site overnemen met mlp x'3 En Fluttershy is mine >( Maar maak ook iets aan ja :3
Deze post is heel random en alle zinnen sluiten héél goed op elkaar aan xd
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jan 11 2013, 03:01
@Angeldream nu zijn allebei je lievelingen nog bezet ook!=d
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jan 11 2013, 05:01
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jan 11 2013, 05:34
Bedankt voor de melding Dani :3
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jan 11 2013, 07:29
Goed he? ;3
Braze Admin & Chosen One
Aantal berichten : 494
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Paradise, you don't know, iI love you Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jan 11 2013, 07:30