BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BEST SITE EVER
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Switch Account
Switch Accounts


Het Team
Het team ~
Starlight
Angeldream

 

 Verhaal over The Darks

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Danto

Danto


Aantal berichten : 37

Paardenprofiel
Kudde leider:: Moondancer
Partner:: Don't try to reach my frozen heart
Leeftijd:: 4

Verhaal over The Darks Empty
BerichtOnderwerp: Verhaal over The Darks   Verhaal over The Darks Emptyzo apr 29 2012, 21:57

Ik ben bezig aan een verhaal over The Darks, het is een deel zelf verzonnen en een deel gebaseerd op wat we bij The Darks RPG-en. Ik probeer er zoveel mogelijk paarden van hier in te steken. Het begint vanaf dat Danto (ik ^.^) bij The Darks komt. Dit heb ik al:

HOOFDSTUK 1: WELKOM, DANTO
Zelfverzekerd kwam Danto het kamp binnengelopen. Meteen viel hem een wit paard met bijzondere aftekeningen (of hoe dat ook noemt ;p) op, Delaney, en een paard met gloeiende rode ogen, Sparrow genaamd. Danto riep: "Hallo, ik ben Danto, ik ben nieuw hier..." Even Fadestar, de leider keek even op. Hij zei: "Hallo, ik ben Fadestar, de leider." Hij ging bij de anderen rond het vuur zitten. Hij hoorde een ander paard zeggen: "De nacht is prachtig." Danto keek naar de met sterren verlichte hemel. Danto hield niet zo van licht. Om de kille stilte te verbreken, vroeg Danto: "Iemand vrienden worden?" Sparrow barstte in lachen uit. "Vrienden heb je niet nodig, bondgenoten zijn genoeg, en die moet sterker zijn dan jezelf." "Kom maar op," zei Danto stoer. Weer begon Sparrow te lachen. "Je hoeft niet al te veel te bewijzen, je bent toegelaten bij ons." Een paard kwam aanlopen. Het was Darkfire. "Wie is dat?" vroeg hij, bedoelend op Danto. "Ik ben Danto," zei die luid. "Darkfire," zei het paard. "Nou, van net hoorde ik het... Je kan jezelf bewijzen als de tijd rijp is; Als je oog in oog staat met de vijand. Dán kan je je bewijzen." 'Fijn,' dacht Danto.


Vervolgen ga ik schrijven op het forum dat ik hier heb gepromoot, voor wie geïnteresseerd is (en dan voor de The Darks paarden ^.^): https://thewildhorses.actieforum.com/t204-onze-verhalen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrow

Sparrow


Aantal berichten : 142

Paardenprofiel
Kudde leider:: Fadestar...
Partner:: Me, myself and I
Leeftijd:: 4 years

Verhaal over The Darks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaal over The Darks   Verhaal over The Darks Emptyzo apr 29 2012, 22:33

Mooi zo!! Sparrow komt er in voor! xD nee het is echt mooi!
Terug naar boven Ga naar beneden
Danto

Danto


Aantal berichten : 37

Paardenprofiel
Kudde leider:: Moondancer
Partner:: Don't try to reach my frozen heart
Leeftijd:: 4

Verhaal over The Darks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaal over The Darks   Verhaal over The Darks Emptyzo apr 29 2012, 22:37

de rest ga ik schrijven op onze verhalen ;D http://www.onze-verhalen.actieforum.com
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrow

Sparrow


Aantal berichten : 142

Paardenprofiel
Kudde leider:: Fadestar...
Partner:: Me, myself and I
Leeftijd:: 4 years

Verhaal over The Darks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaal over The Darks   Verhaal over The Darks Emptyzo apr 29 2012, 23:18

Okéy ga website opslaan! Ik heb me aangemeld als Sparrow. En ik heb mijn verhaal er ook al geschreven xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Fadestar
Oud-Lid
Fadestar


Aantal berichten : 208

Paardenprofiel
Kudde leider:: I still lead myself
Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything
Leeftijd:: 246 Moons

Verhaal over The Darks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaal over The Darks   Verhaal over The Darks Emptyma apr 30 2012, 00:32

Klink erg leuk :3 alleen Fadestar is niet zo iemand die iemand graag welkom heet xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrow

Sparrow


Aantal berichten : 142

Paardenprofiel
Kudde leider:: Fadestar...
Partner:: Me, myself and I
Leeftijd:: 4 years

Verhaal over The Darks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaal over The Darks   Verhaal over The Darks Emptyma apr 30 2012, 03:39

En Sparrow pest graag dus misschien kan je doen dat Sparrow Danto heel de tijd pest enzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel

Angel


Aantal berichten : 145

Paardenprofiel
Kudde leider:: Shadowstar
Partner:: op zoek!
Leeftijd:: 2 jaar

Verhaal over The Darks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaal over The Darks   Verhaal over The Darks Emptywo mei 02 2012, 00:19

Hmm, ja, goed idee, als jullie ideetjes hebben, stuur ze me maar via pm met als onderwerp 'The Darks' verhaal.
@Fadestar: ik dacht zo van 'de leider zal wel even hallo zeggen' Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://monsterschool.actieforum.com
Fadestar
Oud-Lid
Fadestar


Aantal berichten : 208

Paardenprofiel
Kudde leider:: I still lead myself
Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything
Leeftijd:: 246 Moons

Verhaal over The Darks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaal over The Darks   Verhaal over The Darks Emptywo mei 02 2012, 03:44

nope daar is Fadestar neit van xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire

Darkfire


Aantal berichten : 39

Verhaal over The Darks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaal over The Darks   Verhaal over The Darks Emptywo mei 02 2012, 06:08

omg! ik zit in het verhaal luf joe!! 030
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verhaal over The Darks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaal over The Darks   Verhaal over The Darks Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verhaal over The Darks
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB :: ❥ Algemeen :: Out of character :: Paarden kunst-
Ga naar: