Paardenprofiel Kudde leider:: Moondancer Partner:: Don't try to reach my frozen heart Leeftijd:: 4
Onderwerp: Re: The Darks aanmeldingstopic di mei 08 2012, 09:35
Naam: Danto Rang: Stallions Heb je al een account in de groep: Nee, maar wel in andere Beloof je actief te zijn: jaah ♥
Delaney Oud-Lid
Aantal berichten : 174
Paardenprofiel Kudde leider:: He will never be lord of me Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down.. Leeftijd:: Age is just a joke..
Onderwerp: Re: The Darks aanmeldingstopic di mei 08 2012, 09:53
Danto je staat er al bij, je hoeft je niet met al je accounts opnieuw aan te melden!
Amambo
Aantal berichten : 27
Paardenprofiel Kudde leider:: Moondancer Partner:: / Leeftijd:: 4 jaar oud
Onderwerp: Re: The Darks aanmeldingstopic do jul 19 2012, 20:56
Naam: Amambo Rang: Stallion Heb je al een account in de groep: Nee, nog niet in deze kudde Beloof je actief te zijn: Ja, natuurlijk =)
Fadestar Oud-Lid
Aantal berichten : 208
Paardenprofiel Kudde leider:: I still lead myself Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything Leeftijd:: 246 Moons
Onderwerp: Re: The Darks aanmeldingstopic do aug 02 2012, 02:44
Toegevoegd.
Sjahada
Aantal berichten : 11
Paardenprofiel Kudde leider:: Moondancer Partner:: | Leeftijd:: 0 years
Onderwerp: Re: The Darks aanmeldingstopic di aug 14 2012, 08:41
Naam: Sjahada Rang: Foal Heb je al een account in de groep: Ja, Amambo Beloof je actief te zijn: ja natuurlijk wel =)
Nazar
Aantal berichten : 1
Onderwerp: Re: The Darks aanmeldingstopic za sep 15 2012, 10:46
Naam: Bots Rang: Stallion Heb je al een account in de groep: Nope Beloof je actief te zijn: Jipp
Devil on Ice
Aantal berichten : 2
Paardenprofiel Kudde leider:: ? Partner:: Op zoek Leeftijd:: 2
Onderwerp: Re: The Darks aanmeldingstopic za sep 15 2012, 22:45
Naam: Devil on Ice Rang: Stallion Heb je al een account in deze groep: nee Beloof je actief te zijn: Erewoord ')
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: The Darks aanmeldingstopic ma sep 17 2012, 03:48
Geaccepteerd,
Brightheart
Aantal berichten : 18
Paardenprofiel Kudde leider:: Moondancer Partner:: X Leeftijd:: Young wild and free
Onderwerp: Re: The Darks aanmeldingstopic wo sep 19 2012, 02:03
Naam: Brightheart Rang: Healer foal (ik pm even of t mag) Heb je al een account in de groep: Nope Beloof je actief te zijn: Jup ^^
Moondancer
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: The Darks aanmeldingstopic wo sep 19 2012, 05:30
Ik kijk nog even, Er is ook nog geen Healer namelijk, Ik zet je dus even bij Foals.
Brightheart
Aantal berichten : 18
Paardenprofiel Kudde leider:: Moondancer Partner:: X Leeftijd:: Young wild and free
Onderwerp: Re: The Darks aanmeldingstopic wo sep 19 2012, 20:17
Oh, ik dacht dat er al een Healer was. Mag dat ook?
Onderwerp: Re: The Darks aanmeldingstopic ma nov 05 2012, 10:07
Naam: Shiva (Lot) Rang: wat is er nog over? Heb je al een account in de groep: nein Beloof je actief te zijn: jope, maar school en echte paardjes gaan natuurlijk voor!
Moondancer
Onderwerp: Re: The Darks aanmeldingstopic di nov 06 2012, 03:11
Geaccepteerd, Maar dan moet je even bij de uitleg enzo gaan kijken, Je rang hangt ook van de leeftijd van je paard af.
Onderwerp: Re: The Darks aanmeldingstopic zo maa 31 2013, 23:09
Naam: Anë Rang: Mares Heb je al een account in de groep: Neuj Beloof je actief te zijn:Jap.
Moondancer
Onderwerp: Re: The Darks aanmeldingstopic ma apr 01 2013, 04:57
Geaccepteerd~
Skydancer
Aantal berichten : 8
Paardenprofiel Kudde leider:: Partner:: Love, I wanna kill that thing! Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: The Darks aanmeldingstopic zo aug 11 2013, 08:02
Naam: Skydancer Rang: Stallion Heb je al een account in de groep: Nee, dit is m'n eerste account hier c; Beloof je actief te zijn: Jep, I gonna try! ;3 Extra: Cheyenne's naam moet nog veranderd worden in Skydancer, ik heb al naam Bo gemaild c;