Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Mijn nieuwe shopjes :3 di maa 13 2012, 07:13
Ik heb een paar dingen die ik graag doe.
Tekeningen op de computer:
Setjes:
Gedichtjes: BV Die van Beautypaw. Lijstje:
Code:
[b]Naam account:[/b] [b]Naam bekendste Account:[/b] [b]Wat wil je:[/b] [b]Foto's(alleen voor Setjes) :[/b] [b]Naam erop:[/b] [b]Achtergrond:[/b] [b]Waarover moet het gedicht gaan(Voor de gedichten) :[/b] [b]Welke emotie voor de kat(voor Tekeningen) :[/b] [b]Achtergrond(voor de tekeningen) :[/b]
Slotjes Tekeningen: X X X Slotjes Setjes: X X X Slotjes Gedichten: X X X EXTRA!!! Meneem setjes;
Setje 1:
setje 2:
Setje 3:
Setje 4:
Alle setjes mogen gebruikt worden met MIJN toestemming :3 dan kan ik de namen enzo erop zetten :3 Je hoeft alleen dit lijstje intevullen;
Laatst aangepast door Starlight op wo mei 02 2012, 06:18; in totaal 1 keer bewerkt
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Mijn nieuwe shopjes :3 di maa 13 2012, 07:37
Naam account: Breezer Naam bekendste Account: Shadowstar Wat wil je: Setje Foto's(alleen voor Setjes) :
Spoiler:
http://www.google.be/imgres?q=brown+arabian&um=1&hl=nl&biw=1280&bih=688&tbm=isch&tbnid=g7q34QbuyB37qM:&imgrefurl=http://crystalbrass.blogspot.com/2011/02/horse-study-for-project.html&docid=JK5MBbRBFArJ4M&imgurl=http://2.bp.blogspot.com/-rBw4pMEwj6U/TWa2UuxCYfI/AAAAAAAAAQw/RZiL3yxdEYU/s1600/Dadivoso-Andalusian-Stallion-brown%252Bhorse-animals-pictures.jpg&w=623&h=470&ei=q41MT7POMpGbOrjImKQC&zoom=1&iact=rc&dur=242&sig=103988003118327740442&page=1&tbnh=154&tbnw=200&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:15,s:0&tx=97&ty=78 http://browse.deviantart.com/?q=brown arabian&order=9&offset=96#/d373nvs Ik kon niet kiezen
Naam erop: Ja Achtergrond: Misshien iets met een bos ofzo ik weet het niet zo goed dus doe maar wat mooi is Waarover moet het gedicht gaan(Voor de gedichten) : euhm misschien over een ontsnapt paard ofzo
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Mijn nieuwe shopjes :3 di maa 13 2012, 07:51
Shadowstar schreef:
Naam account: Breezer Naam bekendste Account: Shadowstar Wat wil je: Setje Foto's(alleen voor Setjes) :
Spoiler:
http://www.google.be/imgres?q=brown+arabian&um=1&hl=nl&biw=1280&bih=688&tbm=isch&tbnid=g7q34QbuyB37qM:&imgrefurl=http://crystalbrass.blogspot.com/2011/02/horse-study-for-project.html&docid=JK5MBbRBFArJ4M&imgurl=http://2.bp.blogspot.com/-rBw4pMEwj6U/TWa2UuxCYfI/AAAAAAAAAQw/RZiL3yxdEYU/s1600/Dadivoso-Andalusian-Stallion-brown%252Bhorse-animals-pictures.jpg&w=623&h=470&ei=q41MT7POMpGbOrjImKQC&zoom=1&iact=rc&dur=242&sig=103988003118327740442&page=1&tbnh=154&tbnw=200&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:15,s:0&tx=97&ty=78 http://browse.deviantart.com/?q=brown arabian&order=9&offset=96#/d373nvs Ik kon niet kiezen
Naam erop: Ja Achtergrond: Misshien iets met een bos ofzo ik weet het niet zo goed dus doe maar wat mooi is Waarover moet het gedicht gaan(Voor de gedichten) : euhm misschien over een ontsnapt paard ofzo
Ehm je mag ook meerdere foto's insturen he?
Scytch
Aantal berichten : 6
Paardenprofiel Kudde leider:: Partner:: Ugh, don't make me laugh -.-'' Leeftijd:: Unborn
Onderwerp: Re: Mijn nieuwe shopjes :3 di maa 13 2012, 08:25
Naam account: Scytch Naam bekendste Account: Moondancer Wat wil je: Een gedichtje Foto's(alleen voor Setjes) : x Naam erop: x Achtergrond: x Waarover moet het gedicht gaan(Voor de gedichten) : Over Scytch, de duisternis en zo Welke emotie voor de kat(voor Tekeningen) : x Achtergrond(voor de tekeningen) : x
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Mijn nieuwe shopjes :3 wo maa 14 2012, 01:23
Ik ga vrijdag een paar foto's van breezer op de manege trekken en die dan geven goed?
Starlight
Onderwerp: Re: Mijn nieuwe shopjes :3 wo maa 14 2012, 03:04
Onderwerp: Re: Mijn nieuwe shopjes :3 za maa 17 2012, 22:00
Naam account: Silverstream Naam bekendste Account: Silverstream Wat wil je: gedicht en setje foto,s (alleen voor setjes): ik stuur het op warrior cats naar je ik mag geen link sturen als ik er niet 7 dagen op zit [b]Naam erop:ja en met zilveren letter,s als dat kan [b]Achtergrond: staat al op het plaatje (ik weet niet zo goed wat je er mee bedoelt) [b/] [b]Waarover moet het gedicht gaan(Voor de gedichten) :Ik wou het allebij als dat mag, het dicht gaat over alleen op de wereld Welke emotie voor de kat(voor Tekeningen) : niks! [b/] [b]Achtergrond(voor de tekeningen) :Niks!
Holly
Aantal berichten : 54
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Ehm, on this moment, n, no Leeftijd:: Ehm, well, 2 years
Onderwerp: Re: Mijn nieuwe shopjes :3 ma maa 19 2012, 04:52
Naam account: Holly Naam bekendste Account: Holly Wat wil je: Een gedichtje Foto's(alleen voor Setjes) : - Naam erop: - Achtergrond: - Waarover moet het gedicht gaan(Voor de gedichten) : Over Holly, en weet ik veel, over d'r kudde, ze kijkt nogal tegen de hogere rangen op enzo Welke emotie voor de kat(voor Tekeningen) : - Achtergrond(voor de tekeningen) : -
Onderwerp: Re: Mijn nieuwe shopjes :3 do maa 22 2012, 05:02
Jawpaw
Starlight
Onderwerp: Re: Mijn nieuwe shopjes :3 do maa 22 2012, 05:51
ok maar uhm je plaatje kan ik niet gebruiken....... het paard kan ik niet goed uitknippen laat maar zeggen.........
Sunshine
Aantal berichten : 55
Onderwerp: Re: Mijn nieuwe shopjes :3 do maa 22 2012, 08:13
Naam account: Sunshine Naam bekendste Account: Euhm: Wildfire, Sunshine, Steffany, Misty, Melody Wat wil je: Een setje pls Foto's(alleen voor Setjes) :
Naam erop: Ja! Achtergrond: Iets romantisch. Een waterval of een mysterieus bos. Waarover moet het gedicht gaan(Voor de gedichten) : / Welke emotie voor de kat(voor Tekeningen) : / Achtergrond(voor de tekeningen) : /
Onderwerp: Re: Mijn nieuwe shopjes :3 do maa 22 2012, 08:56
uhm........ ik heb hier er nog een paar ik weet niet of ze goed zijn maar er zit vast wel een tussen ik heb vraagje er steeds New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information. En ik kan dat dan niet naar je niet naar je sturen ik stuur die plaatjes naar Jawpaw!
Wido
Aantal berichten : 103
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar Partner:: All the mares will bow for me. Leeftijd:: 5 long years of evilness
Onderwerp: Re: Mijn nieuwe shopjes :3 zo maa 25 2012, 08:33
Onderwerp: Re: Mijn nieuwe shopjes :3 ma maa 26 2012, 03:50
Dankjewel ik ga ze er straks op zetten
Starlight
Onderwerp: Re: Mijn nieuwe shopjes :3 di apr 24 2012, 07:21
De laatste tijd maak ik betere setjes :3 (Vind ik zelf)
VB:
Ik vind deze setjes enz, wel fijn :3 Ik hoor wel of jullie nog willen aanvragen :3 en natuurlijk zou ik ook nog gedichtjes verzinnen etc :3
Miss*
Aantal berichten : 1
Paardenprofiel Kudde leider:: Starlight Partner:: ben nog niet eens geboren Leeftijd:: nog niet geboren
Onderwerp: Re: Mijn nieuwe shopjes :3 wo apr 25 2012, 00:34
Naam account: Miss Naam bekendste Account: Black Beauty en Shadowstar (We delen het account) Wat wil je: Setje en gedichtje misschien Foto's(alleen voor Setjes) : Naam erop: ja Achtergrond: weet ik niet Waarover moet het gedicht gaan(Voor de gedichten) : misschien over een onbekende vaker Welke emotie voor de kat(voor Tekeningen) :/ Achtergrond(voor de tekeningen) : /
Starlight
Onderwerp: Re: Mijn nieuwe shopjes :3 za apr 28 2012, 05:31
Sorry maar die plaatjes zijn t eklein.... Daar kan ik niks mee :/
Starlight
Onderwerp: Re: Mijn nieuwe shopjes :3 wo mei 02 2012, 06:19
Er zijn nu ook meeneem setjes! lees wel de regels eronder door!
Onderwerp: Re: Mijn nieuwe shopjes :3 za mei 05 2012, 02:36
Zou ik misschien meeneem setje nummer 4 mogen voor Vanille?
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Mijn nieuwe shopjes :3 za mei 05 2012, 03:55
Je maakt mooie setjes hoor <3
Ik heb alleen wel een paar tips voor je.
Het is misschien mooi als je er een randje van 1 of 2 pixels om doet.
Ook kan je beter setjes maken met plaatjes zonder watermerk.
Dat is mooier :3
Starlight
Onderwerp: Re: Mijn nieuwe shopjes :3 zo mei 06 2012, 04:50
@Vik; Sure! ik zal er namen op zetten @Moon; ik kan geen randjes maken ^^'' dus dat gaat niet maar ik kan wel zoner watermerk proberen