Onderwerp: mijn liefde volle accounts neem ze mee!! ma mei 21 2012, 06:17
haallo,
Ik heb met spijt moeten stoppen met TWH voorlopig te minste het zijn 8 accounts.
Bloom*: Ik kan deze niet actief houden dus ik zoek iemand om mee te delen. Bloom* is een aardig en jonge merrie die van de moons partner van wido. dus ze moet ook wel een beetje kunnen posten 9ook al kan ik dat zelf amper
Alex:Dit veulen is van de suns veulen van Angeldream en Wildfire of temin. later..dit is ook een van mijn liefde volste accounts dus die deel ik...
Muis; is niet actief....een stoute ondeugende manege pony hij is klein en pluizig -mag je meenemen-
sonrose; een paard zonder kudde -mag je meenemen-
Picasso; een Suns paard een sterke krachtige fries maar nooit zo sterk als de andere geweest -delen-
Billy boy: het zelfde als picasso -mag meenemen-
Dynamite:een drama hengst wordt vaak verkocht -mag meenemen-
Cynder:Een merrie zonder kudde -mag meenemen-
voor ze allemaal een voorbeeld post plzzz?
MVG,
Maite
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: mijn liefde volle accounts neem ze mee!! ma mei 21 2012, 18:08
het hoort hier niet... ik verplaats het naar de Deads.
Onderwerp: Re: mijn liefde volle accounts neem ze mee!! di mei 22 2012, 04:04
Ja natuurlijk ik zet er effe bij dat je ook een voor beeld post naar Wido moet sturen ^^ je moet erl een beetje actief jven met Wido he? :3
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: mijn liefde volle accounts neem ze mee!! di mei 22 2012, 06:33
Ik zou Dynamite willen. Mag dat? Want je kent mijn posts wel, hé Maite. Ik vindt het heel erg dat je weg gaat Angeldream, Bloom* and Shadwostar Best Friens For Ever...
Onderwerp: Re: mijn liefde volle accounts neem ze mee!! za jun 30 2012, 19:29
Alex schreef:
haallo,
Ik heb met spijt moeten besluiten dat ik een beeetje ga stoppen met TWH. Dus hier mijn accounts belanstelling reageer! Ik kan jullie hulp erg goed gebruiken.
Alex:Dit veulen is van de suns veulen van Angeldream en Wildfire of temin. later..dit is ook een van mijn liefde volste accounts dus die deel ik...
Muis; is niet actief....een stoute ondeugende manege pony hij is klein en pluizig -mag je meenemen-
sonrose; een paard zonder kudde -mag je meenemen-
Picasso; een Suns paard een sterke krachtige fries maar nooit zo sterk als de andere geweest -delen-
Billy boy: het zelfde als picasso wordt Paradise -MOET DELEN-
Dynamite:een drama hengst wordt vaak verkocht -mag meenemen-
Cynder:Een merrie zonder kudde -mag meenemen-
voor ze allemaal een voorbeeld post plzzz?
MVG,
Maite
Ik heb er wat veranderd.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: mijn liefde volle accounts neem ze mee!!