Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake, to bad you're hetero. Why don't I ever see a GF? Partner:: I'm Free guuurls *whispers* I ment Stallions Leeftijd:: 5 Years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr dec 06 2013, 09:34
Heb je al bij Felix' profiel gekeken bij Commentaren? >:3
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr dec 06 2013, 09:40
Ik zie niks bij mijn acc..? En Dani ik kan je os niet zien D;
Joey Tha Boss In The House
Aantal berichten : 60
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake, to bad you're hetero. Why don't I ever see a GF? Partner:: I'm Free guuurls *whispers* I ment Stallions Leeftijd:: 5 Years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr dec 06 2013, 09:42
@Dani; Leuke Os c: ++ 15 min is allang voor bij ea? @Fran; LOL Ik denk dat dat mn Admin powerz zijn >:3
Braze Admin & Chosen One
Aantal berichten : 494
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Paradise, you don't know, iI love you Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr dec 06 2013, 09:56
Ugh, wie moet ik dan nou weer zijn :3 EDGAR haha of Pugga off natuurlijk Anthony mwuhaha
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr dec 06 2013, 09:59
Doe Anthony.
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr dec 06 2013, 10:01
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr dec 06 2013, 10:02
OMG JAA DAT ZOU AWESOME ZIJN *__*
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
@Bo: Hé, ik kan dat ook veranderen *Trekt wenkbrauwen op*
God, gaan jullie allemaal youtubers aanmaken... Ik doe TOM! Hehehe, wie hem niet kent; BLAME ON YOU! >3
Shane
Aantal berichten : 11
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: He stallions, LOOK AT ME Leeftijd:: 6
Jammer, nu heb ik ANTHONY (Wat een rare naam is voor een paard...) Als ik ooit nog een accje nodig heb en niemand heeft Shane maak ik Shane voor je (of ik maak hem als nog maar dan heb ik weer zo veel accjes)
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr dec 06 2013, 10:06
Wie is Tom
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr dec 06 2013, 10:09
Anthony~ schreef:
Jammer, nu heb ik ANTHONY (Wat een rare naam is voor een paard...) Als ik ooit nog een accje nodig heb en niemand heeft Shane maak ik Shane voor je (of ik maak hem als nog maar dan heb ik weer zo veel accjes)
Of je veranderd mijn naam in Shane :3
Tis wat jij wilt xD Als je liever Anthony hebt of je hebt liever Shane xD
Shane
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: He stallions, LOOK AT ME Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr dec 06 2013, 10:09
Ik heb al gereageerd bij je gz topicje :3 <
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr dec 06 2013, 10:10
DID IT >:3
Shane
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr dec 06 2013, 10:10
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr dec 06 2013, 10:11
Haha ik denk dat Bo echt heel blij is nu x'D
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr dec 06 2013, 10:12
Neeeee hooor *fluit* *happy face* #Sarcasm
Shane
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr dec 06 2013, 10:12
Ik vind Shane cool dus ik vind het wel leuk ))
EDIT: Ugh weer ergens een setje aan gaan vragen dan maar
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr dec 06 2013, 10:13
Miep ik voel me echt zo niet-pro zonder setje x'3 hint setjesshop hint
Shane
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr dec 06 2013, 10:14
Haha,
Ik ben echt zo van als ik bij algemene onzin topic shane zie staan wie is dat oww wacht dat ben ik ))
Laatst aangepast door Shane op vr dec 06 2013, 10:15; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr dec 06 2013, 10:14
@Fran; Zondag wss pas Ok? Nu geen tijd meer (miss alleen ava ff snel) En morgen drukke dag Dx
Shane
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr dec 06 2013, 10:16