Onderwerp: Re: Algemeen Topic do aug 15 2013, 00:01
Dan gaan we zorgen dat je dat krijgt, ik weet niet... Ten eerste zorg jij maar dat je even post en zeg maar even van ja zullen we terug gaan ofzo en dan sta je op ofzo iets dereglijks. Dan begin ik wel met iets wat er gaat gebeuren, zo als een alien die land op aarde!
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do aug 15 2013, 00:03
Okii c: Maar k weet niet wanneer ik kan posten :/
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do aug 15 2013, 00:34
Iemand topic met Shadow...?
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do aug 15 2013, 00:36
Ik wil wel, ik kan alleen niet posten op dit moment :c
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do aug 15 2013, 00:37
Nee dat snap ik =D Ik wil wel een topic :-)
Skydancer
Aantal berichten : 8
Paardenprofiel Kudde leider:: Partner:: Love, I wanna kill that thing! Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do aug 15 2013, 21:05
Hmmm... Misschien moet ik ook eens beginnen met posten in de RPG op TWH... x'3 Iemand een topic'je? c:
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr aug 16 2013, 03:17
@Sweetie Belle Oke (: met wie?
@Lis Ik wil wel (: misschien met Shadow bij mountains of een andere grens of anders Amambo (Darks)
Braze Admin & Chosen One
Aantal berichten : 494
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Paradise, you don't know, iI love you Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr aug 16 2013, 11:31
Braze dan denk ik, op dit moment meeste inspi met hem op dit moment =D
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za aug 17 2013, 05:52
Ik ben terug van kamp! Heb ik iets gemist? :3
Braze Admin & Chosen One
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Paradise, you don't know, iI love you Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za aug 17 2013, 11:30
Nee, niet echt... Ik denk niet dat je het interressant vind maar wat je wel hebt gemist is dat Braze en Paradise een stelletje zijn haha,
Skydancer
Aantal berichten : 8
Paardenprofiel Kudde leider:: Partner:: Love, I wanna kill that thing! Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za aug 17 2013, 21:59
Shadowstar schreef:
@Sweetie Belle Oke (: met wie?
@Lis Ik wil wel (: misschien met Shadow bij mountains of een andere grens of anders Amambo (Darks)
Oh, maakt mij niet uit hoor c: Kies jij maar met wie je het liefste post c'; Kan jij misschien maken? x3
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo aug 18 2013, 02:29
Ik verveel me en heb last van de jetlag. Ben namelijk nog steeds in mijn pyjama aan het rondlopen. x3
Nyx
Aantal berichten : 146
Paardenprofiel Kudde leider:: Moondancer Partner:: Come closer, i want to see the fear in your eyes. Leeftijd:: 3 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo aug 18 2013, 02:47
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo aug 18 2013, 06:35
Nu niet meer x'3
Angeldream
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo aug 18 2013, 06:51
Wie wil er een topicje? :3 Ik verveel me
Braze Admin & Chosen One
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo aug 18 2013, 07:51
Ik =D Ik heb gewoon weg zin in te posten okey, met ik denk met Calypso bij waterfall ofzo
Angeldream
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo aug 18 2013, 10:02
Is goed hoor. Wie gaat er aanmaken? & Met wie moet ik posten? :3 --- +Ik moet echt een nieuwe partner voor Dreamy vinden. Ze is gewoon te playerig voor een inactief iemand