Paardenprofiel Kudde leider:: You should know that, idiot.. Partner:: No! Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo maa 03 2013, 08:29
http://tinychat.com/v367j
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo maa 03 2013, 08:52
We hebben tot half 10 geslapen x'3
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma maa 04 2013, 04:09
Haha mijn muis spaced. >3
Braze Admin & Chosen One
Aantal berichten : 494
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Paradise, you don't know, iI love you Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma maa 04 2013, 05:44
lolo
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma maa 04 2013, 08:55
Tot later, ik hoop dat dat niet te lang duurt (; bye <3
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma maa 04 2013, 09:17
*zucht*
Weet je wat ik best wel haat? Ik heb me expres uit laten sloven voor de Ceremonie van Dakota, heb ik erbij gezet dat Iedereen moet antwoorden, zelfs als ze er zelf niet in genoemd zijn, dan reageren ze wel op andere topics en niet op degene waarop ze moeten reageren :/
Braze Admin & Chosen One
Aantal berichten : 494
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Paradise, you don't know, iI love you Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma maa 04 2013, 09:55
ik moet ook nog antwoorden, ik had echt geen inspi hoewel ik wat jij net zegt ik wel herken in me zelf =d Ik zal morgen reagerem alleen boven aan het topic staat welke kleur wat is ik neem aan dat je je daar aan moet houden =D
Starlight
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di maa 05 2013, 06:39
Lol, Alleen de Stars zijn Online :'3
Dakota
Aantal berichten : 41
Paardenprofiel Kudde leider:: You should know that, idiot.. Partner:: No! Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di maa 05 2013, 07:01
*boe!*
Starlight
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di maa 05 2013, 07:16
Boe c:
Dakota
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di maa 05 2013, 07:19
Schrik *valt dood neer*
Starlight
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di maa 05 2013, 07:23
NOOO :C *makes Sas alive*
Calypso
Aantal berichten : 92
Paardenprofiel Kudde leider:: Starlight Partner:: x Leeftijd:: 2
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di maa 05 2013, 07:37
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di maa 05 2013, 08:54
Heo random is dit? x'3
Dakota
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di maa 05 2013, 09:22
MENSEN DAKOTA B*TCHES DAKOTA
Calypso
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo maa 06 2013, 02:25
K*T Macbook weer laten vallen weer een deuk in de zijkant wat je extreem ziet. GVD IK KAN HET WEL UITSCHREEUWEN IK KAN HIER ZO NIET TEGEN FDGHJKHGFCDFGHJK
Sorry mensjes dit moest er effe uit...
Moondancer
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo maa 06 2013, 03:46
Dat is zo typisch jou x'3 Wees blij dat ie niet kapot is xd
Dakota
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo maa 06 2013, 05:16
Calypso schreef:
K*T Macbook weer laten vallen weer een deuk in de zijkant wat je extreem ziet. GVD IK KAN HET WEL UITSCHREEUWEN IK KAN HIER ZO NIET TEGEN FDGHJKHGFCDFGHJK
Sorry mensjes dit moest er effe uit...
had ik ook :c
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo maa 06 2013, 05:28
Ach, macbooks zijn zo leuk :3
Ik ben officieel dood verklaard! Mede mogelijk gemaakt door de baarmoederhalskanker prik -.-
Starlight
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo maa 06 2013, 08:55
Moondancer schreef:
Ach, macbooks zijn zo leuk :3
Ik ben officieel dood verklaard! Mede mogelijk gemaakt door de baarmoederhalskanker prik -.-
Hallo, wees eens blij dat je die mag halen .-. Het vermindert je kans op kanker oke? Dat scheelt chemo kuren en ziek zijn dat wil je toch zeker niet? En daarbij, kan je dan wss ook geen kinderen meer krijgen door de stralingen, dat wil je toch al helemaal niet .-.
*zegt het maar, omdat haar moeder voor de GGD werkt en zelf die prikken ook geeft*
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo maa 06 2013, 21:41
Franie heb gister ook de prik gehad. Ben blij dat er ik geen baarmoederhalskanker (Wat een naam zeg xd) kan krijgen. Maar heb wel verhoging en steken in mijn arm. Ik reageer best wel veel op deze prik. D;
P.S Het ging bij mij eigenlijk best melig. Ik ging zitten ze vroeg naar mijn naam en school. Ik keek een andere kant op en gaf antwoord Ik had niet gezien dat ze de prik gaf, en toen zij ze dat ik mocht gaan. Dus ik verbaast dat het al klaar was. xD
P.P.S Ik lig thuis in bed. D:
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do maa 07 2013, 06:10
Wow, wow, chill, rustig. Ik ben blij dat die prikken er zijn, oke? Ik zeg alleen maar dat mijn arm dood is.
Calypso
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do maa 07 2013, 07:53
Haha, ik ben een jaar ouder dus heb ze allemaal al gehad, ik vertel je Fran succ6 met de anderen twee XD
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do maa 07 2013, 09:41
Ik heb die prikken vorig jaar ook gekregen, en de eerste is de pijnlijkste (vind ik) de tweede was minst erg en de derde terug iets erger (maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn arm dat de eerste en laatste keer meer gespannen was ;D)
Calypso
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr maa 08 2013, 09:13
Ja, zo iets had ik ook... De laatste zo ie zo. Maar de eerste dee ook wel pijn. Niet dat ik hiet de gene die hem nog moeten krijgen mee help maarja XD
EDIT: HAD EEN HEEL VERHAAL GESCHREVEN ALLEMAAL WEG DOOR DIE VERBINDING DIE DE WEBPAGINA NIET MEER KON VINDEN!!! Op dat topic met Dakota en Alyss haat an dat sdfhj Reageer morgen wel weer