Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: 1 Jaar The Wild Horses ^^ wo feb 06 2013, 05:33
Beste Leden van The Wild Horses, Wat gaat de tijd toch snel, want The Wild Horses bestaat alweer 1 Jaar <3 Ik wil jullie allen bedanken voor jullie actieviteit hier op deze site, ook toen ik inactief werd. Ik wou jullie daarom verassen met een gloednieuwe Lay-out! Als jullie dit lezen is de Lay-out af, maar ik wou dit alvast plaatsen. Bedankt Iedereen die hier op zit. Mimi, bedankt voor de nu 'oude' lay-out <3 Natuurlijk alle Leaders, bedankt, door jullie kan ik deze site mogelijk maken <3
Gefeliciteerd met TWH en mogen we nog meer leden krijgen ^^
Xxxx
Bo/Starlight <3
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: 1 Jaar The Wild Horses ^^ wo feb 06 2013, 09:32
Wow, de site is gewoon al ouder dan 1 jaar... Ik kan het nauwelijks geloven, de tijd hier is zo snel voorbij gegaan, en zonder ik het wist bestaat de site nu al een jaar. Twh heeft een heleboel ups en downs gehad. Maar ondanks alles zijn er toch een heleboel mensen die terug keren <3
Ik wil graag Dani, Fran, Bo (Starlight), Bo (Angeldream), Pia, natuurlijk de andere admins en alle andere mensen die hier actief zijn op de site, voor de gezellige sfeer hier te bewaren, jullie zijn echt fantastisch <3
-Shadowstar // Viktor
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: 1 Jaar The Wild Horses ^^ za feb 09 2013, 23:39
Onderwerp: Re: 1 Jaar The Wild Horses ^^ za feb 09 2013, 23:40
HAPPY B-DAY TWH.
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: 1 Jaar The Wild Horses ^^ zo feb 10 2013, 01:33
Yay, het voelt echt veel korter. Ik had er geen idee van dat het al een jaar lang was. 0_o