BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

BEST SITE EVER

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Switch Account
Switch Accounts

Het Team
Het team ~
Starlight
Angeldream

A wild Mimi appeared!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Delaney
Oud-Lid
Delaney

Aantal berichten : 174

Paardenprofiel
Kudde leider:: He will never be lord of me
Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down..
Leeftijd:: Age is just a joke..

A wild Mimi appeared! Empty
BerichtOnderwerp: A wild Mimi appeared!   A wild Mimi appeared! Emptydo apr 26 2012, 04:04

Juist, de titel verklaard waarschijnlijk al hoe gestoord ik ben. Nou ja, ik ben Michelle aka Mimi en ik ben heel lief hoor. Nee eigenlijk niet, maar goed. Ik ben 22 december 15 geworden en dat is een dikke yay omdat.. Nog een jaartje en dan ben ik 16 das leuk. Hmm, ik rpg al een tijdje in Juni 3 jaar yay. Eens zien, Warrior Cats was mijn eerste echte rpg waar ik echt actief op ben gebleven. die twee jaar daarvoor sprong ik her en der naar rpgtjes die allemaal langzaam wel stierven. Niet lang daarna maakte ik mijn eigen Fantasy Life, wat nu eerlijk gezecht een beetje dood is whehe. Maar daar is een vervolg van in de aantocht dus houd je ogen maar open ;D Ik hou dus van schrijven en ben zo ongeveer met mijn eigen boek bezig al staat dat ook stil sinds ik gewoon nooit mijn werk af maak. Verder houd ik van teken yayzz. Mijn DA moet je maar lekker opzoeken;; theMimigirl516. Ik hou ook van bewerken, al fail ik daar heel erg in dus meestal laat ik andere dat doen voor mij. O ja, ben lui. Hmm. Lezen, ja dat doe ik ook graag. Een kleine verzameling van wat ik gelezen heb qua series is: Twilight, Vampire diaries, Torak en Wolf en dat soort series. Veder losse boeken: Misha, de Wolvenlus, de paardenfluisteraar, haar naam was Sara enzovoorts. Overigens heb ik een ware liefde voor Anime en manga. Mijn favorieten mochten jullie het willen vragen zijn: Death Note, Elfen Lied, Canaan, Vampire Knight. Enzovoorts. Blablabla. Ik heb een manga yayz en die is van Vampire Knight. Ik krijg er in maart nog een van Death Note en ja dat was het wel denk. O ja, ik hou ook van AMV's maken al mislukken die. Die krijgen jullie ook wel ooit te zien ;D
Dat was het wel denk ik.
Mimi is over en uit :3

En mocht iemand mijn Msn, Skype of Nummer willen moet die maar pm'en :3
Terug naar boven Ga naar beneden

A wild Mimi appeared!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 1 Jaar The Wild Horses ^^

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB :: ❥ Algemeen :: Voorstellen :: In real-
Ga naar: