Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: {AG} Inactieve accounts za dec 01 2012, 06:17
Hey :3, aangezien er steeds meer accounts komen die nooit gebruikt zijn*dit zijn alleen de accounts die nog nooit gebruikt zijn/online gekomen* Kan je ze hier adopteren :3
RULEZ; - Maximaal 3 per persoon per maand. - Je mag vragen of de naam veranderd mag worden. - Wie een acc het eerste vraagt, krijgt em.
THA ACCOUNTS; Darkstar{Aangegeven dat ie weg mag} Darkness Shdowmaster Wave Nancy Soulburst Bueno Rain. Pablo Spring' Ariana~ Moonsparkle Moonsparkle. Rán* Ariana.
Code:
--Hier het account dat je wilt overnemen-- --EVT naam verandering hier plaatsen, anders zo laten-- --Bekendste account--
Code:
--Ik wil dit account weggeven-- --Ik wil dit graag blijven houden aan het paard-- --Bekendste account--
Xxxxx Bo
Laatst aangepast door Starlight op zo dec 09 2012, 07:12; in totaal 1 keer bewerkt
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: {AG} Inactieve accounts za dec 01 2012, 08:02
Bo er is al een actieve Ariana, dus als je dat account overneemt moet het en andere naam. (;
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: {AG} Inactieve accounts zo dec 09 2012, 07:11