Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo nov 07 2012, 00:24
[quote="Braze"]=d Ik wil ook uitval, wij hebben altijd vervangers op onze school is geen uitval =d[/]
bij mij word het altijd weggeroosterd.
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo nov 07 2012, 00:40
Nu is twh terug actief x'3 wie wil topic mijn accounts staan in mij os. Ik wil vanavond maken maken. Fran, ik zal er al een maken voor Shadowstar en Moondancer
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo nov 07 2012, 02:32
Yay, Vik jij bent lief <3
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo nov 07 2012, 02:43
:O
FLUTTERSHY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MLP <3 Of Little Talks <3 No! je moet posten bij dreamy >3 Please? *Puppy eyes*
Fluttershy
Aantal berichten : 44
Paardenprofiel Kudde leider:: Selana Partner:: No, well, not yet, maybe I'll find the one Leeftijd:: 1,5
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo nov 07 2012, 02:47
Hehe, Fluttershy is awesome <3
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo nov 07 2012, 04:01
Bo, ga ik vanavond ook doen
Fluttershy
Aantal berichten : 44
Paardenprofiel Kudde leider:: Selana Partner:: No, well, not yet, maybe I'll find the one Leeftijd:: 1,5
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo nov 07 2012, 06:24
Hahaa, ik ga zo pizza eten, pizza is stoer <333
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo nov 07 2012, 08:17
Net terug van paardrijden, ging lekker. Maar 90 gesprongen, was niet in de stemming voor hoger vandaag. Zondag wedstrijd, Love Surpreme wordt al gebruikt, dus ga ik proberen met A Tout Coeure, hij weigert wel veel, maar hij is mijn kleine jongen <3 IDEE! Ik maak een A tout Coeure aan op TWH! ;P
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo nov 07 2012, 08:18
hmpf, O is niet komen opdagen, alle stress voor niets
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo nov 07 2012, 10:06
Sorry iedereen, het kwam er vandaag niet van om te posten. Ik probeer het zo snel mogelijk, maar alles loopt de laatste tijd nogal verkeerd op het gebied van het meeste. De dag duurt iedere dag een paar uur te weinig voor mij...
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do nov 08 2012, 04:50
Hetzelfde meid. Lig nu met verrekte spier in bed. Het doet echt enorm veel pijn.
Yara
Aantal berichten : 158
Paardenprofiel Kudde leider:: :: That's me :: Partner:: :: None :: Leeftijd:: :: 5 Years ::
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do nov 08 2012, 07:17
Hopelijk heb ik nu de goede toegevoegd o.o
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do nov 08 2012, 07:39
YOU KNOW I LOVE YOU <3
Ik hou van da liedje <3
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do nov 08 2012, 09:58
Ik heb een plaatjes shop geopend =)
Sorry, ik had vandaag alweer te weinig inspi om te posten. Dit weekend komen ze zeker dan heb ik tijd (;
Twister*
Aantal berichten : 36
Paardenprofiel Kudde leider:: Moondancer Partner:: Next.. Leeftijd:: 3 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr nov 09 2012, 05:50
Shadow ben bezig met je setje
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr nov 09 2012, 08:41
Ik ben net terug van het paardrijden. Ik heb op Zara gereden en het was FANTASTISCH is hou echt van haar. Het was dressuur en Zara rijdt nog maar een aantal maanden in de les dus leert nog volop. Dan in de hoek springt ze toch opzij en loopt weg en dan kon ik haar terug goed krijgen. Ik ben er blij mee, zou ik een account aanmaken Zara en haar dan bij 'The Angels' stoppen?
Holly
Aantal berichten : 54
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Ehm, on this moment, n, no Leeftijd:: Ehm, well, 2 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo nov 11 2012, 08:58
GVD, m'n hele post weg D; Hij was best lang en nu heb ik al helemaal geen zin meer om 'm opnieuw te doen.
Braze Admin & Chosen One
Aantal berichten : 494
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Paradise, you don't know, iI love you Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo nov 11 2012, 19:26
Snap ik, heb ik ook gehad XD
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma nov 12 2012, 02:14
Heb ik ook al meegemaakt
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma nov 12 2012, 04:10