Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Paradise, you don't know, iI love you Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: Gooi het eruit topic di nov 13 2012, 08:26
Dat kliknt k*t maar Dani, Ik zag je bij hockey, heb je toch je vader omgepraat?
Yara
Aantal berichten : 158
Paardenprofiel Kudde leider:: :: That's me :: Partner:: :: None :: Leeftijd:: :: 5 Years ::
Onderwerp: Re: Gooi het eruit topic di nov 13 2012, 08:49
Ik had vandaag iets afgesproken met een vriendin van me, maar dat kon niet omdat zij moest volleyballen. Ik was meegegaan, en het was hartstikke leuk. De trainer vond me goed, en ik lette tenminste op xD Ik was zelfs beter dan een ander meisje, ik hoop dat ik mag gaan volleyballen van mijn moeder 8D
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Gooi het eruit topic za nov 24 2012, 04:11
argh mijn hele familie is ziek, ik ook. -.- Ik minder erg dan de rest maar ja.
Gina
Aantal berichten : 8
Onderwerp: Re: Gooi het eruit topic wo nov 28 2012, 07:58
don't forget MEEEEEE!!! ik ben niet ziek howr, en papsie & mamsie ook niet
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Gooi het eruit topic zo dec 09 2012, 07:16
Ik voel me een fuckin slechte Admin ;-; Ik vergeet de site soms gewoon helemaal... Ik voel me zo slecht dat wss de site door mij inactief word -.-
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Gooi het eruit topic di dec 18 2012, 09:36
Bo door jou is deze site gemaakt, door jouw is hij actief geworden, door jouw zijn er groepen, door jouw zijn er leden, door jouw zijn er rangen, en er is hier tot nu toe niemand weggegaan wegens ruzie of pesten. Een admin regelt dit allemaal, dan kan je niet tegen jou zeggen dat je de site vergeten bent hoowr. <3 Want als iemand dat zegt beuk ik hem eigenhandig in elkaar. ;3
Calypso
Aantal berichten : 92
Paardenprofiel Kudde leider:: Starlight Partner:: x Leeftijd:: 2
Onderwerp: Re: Gooi het eruit topic zo maa 17 2013, 09:25
Iets van mijn gevoelens wat er nu alla minute uit moet zefl geschreven niet erg kanp ofzo maar fijn dat het er uit is...
Ik schrijf nu over iemand, iemand die ik ken, iemand die ik niet uit mijn hoofd kan zetten, iemand die veel voor me betekent, ik probeer er een wand tussen te zetten, maar elke keer weer dringt hij er door heen. door die enorme wand, vol verdriet en geluk, angst en vreugde, onzekerheid en zekerheid. Voor de eerste keer weet ik niet wat ik er mee moet, schrijf ik er over… Heb ik er verdriet van, verdriet van iemand die je gelukkig maakt, puur omdat je er onzeker over bent. Onzeker over je zelf, over hem. De gene die zo speciaal voor je is, zo speciaal dat je er verdriet van hebt. Waar ik het nu over heb? Misschien had je het al door, Liefde… Daar gaat dit tekstje over, misschien kan je je verplaatsen in mijn gevoelens. Ik niet, ik ben in de war, door hem…
Starlight
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Gooi het eruit topic za mei 18 2013, 08:17
Serious. FUCK THEM ALL. Iedereen op Warrior Cats negeert mijn berichten over het Eurovisie Songfestival. Niet alleen op de site zelf, ook in de Skype groep. En als ik dat dan quote van mezelf, nog steeds geen reactie. Als ik dan zeg van; HALLO? and still I get ignored about tha Eurovision Songfestival ;-; DAN REAGEERT ZELFS NIEMAND. NOU; FUCK THEM ALL >.<
Onderwerp: Re: Gooi het eruit topic za mei 18 2013, 08:28
Das echt rot Bo O.o
Braze Admin & Chosen One
Aantal berichten : 494
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Paradise, you don't know, iI love you Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: Gooi het eruit topic vr aug 02 2013, 10:47
@Bo Rot voor je, je zou het kunnen zeggen tegen een mod of admin ofzo...
Nu mijn eigen probleempje (klik, duhh):
Ik ben dus in Amerika op een ranch samen met mijn nichtje die ik J noem. Dus ik en J gaan samen rijden, we hebben buitenritten gedaan dat soort stuff. Nu hadden we een privè les en ik redd op Trucker en zij op Lucky. Ik wou een wat snellere en had dat ook gevraagd voor mijn nichtje gelde het zelfde. Wij waren dus aan het rijden en Trucker deed vreselijk irritant. Die leraar vertelde dat hij nooit eigenlijk in de bak is dus dat hij er niet van houd stil te staan en hij wl hier niet rijden. Moeilijk paard, dus mijn nichtje denkt van anders ga jij effe op Lucky dan heb je ook nog een beetje een leuke les. Ik zo ja, goed. J zegt zo van tegen die man kunnen we ruilen? Die man antwoord daar op nee, want zij kan Lucky niet aan. Het enige probleem van Lucky is dat hij te snel gaat en Trucker is gewoln bloed irritant. Uiteindelijk lukte het me Trucker goed te krijgen en ik kreeg daar ook een complument van maar toch. Nu heb ik echt zo'n gevoel van: Ik ben slecht, ik kan niet paardrijden en mijn nichtje kan het wel. Hij vind mij niet goed. Als ik het nu niet in hou kan ik wel janken aangezien paarden ongeveer mijn leven zijn. (Ook ben ik stiekem in de puberteit en gaan mijn gevoelens alle kanten op...) Maar ik denk er de hele tijd aan en kan gewoon weg niet meer van mijn dag genieten! Dus imand met tips is altijd welkom... Is dit handig om met mijn nichtje te bespreken?
Starlight
Onderwerp: Re: Gooi het eruit topic do sep 12 2013, 01:55
Godverdomme, serious. Ik huil nu gewoon godverdomme. Iedereen krijgt zowat een kat, 2 die ik ken zelfs een Maine Coon zoals Jay Jay(mijn kat) Was. Hij is nu al een paar maanden geleden gestorven, maar het is zo stil hier en we krijgen geen nieuwe kat. Maar 2 die ik ken krijgen nu dus een maine Coon, terwijl mijn Jaykie is overleden, Godverdomme, ik mis hem, ik moet nu gewoon fucking huilen, Het is stil zonder hem. Ik weet niet eens meer hoe het is om hem te aaien of te knuffelen. Godverdomme.
Braze Admin & Chosen One
Aantal berichten : 494
Onderwerp: Re: Gooi het eruit topic do sep 12 2013, 02:21
Aww Bo, Ik weet hoe het voelt als je huisdier is gestorven maar daar heb je natuurlijk niks aan. Als je zo als nu moet huilen moet je het gewoon laten gaan, anders prop je het op, veder heb ik hier niet zo veel tios voor eant het blijft verdrietig a,s er iemand is gestorven waar je van houd.
Calypso
Onderwerp: Re: Gooi het eruit topic zo dec 01 2013, 09:04
Sorry voor dp maar:
Help, ik maak me dus echt zorgen. Mijn vader had me gebeld en nu wil ik hem terug bellen aar hij neemt steeds niet op ik lrijg steeds oproep beindigd geen voicemail ofzo... Hij neemt altojd op nu maak ik me dus echt zorgen... Ik weet dat het raar klinkt maar heeft iemans tips ofzo
Onderwerp: Re: Gooi het eruit topic zo dec 01 2013, 09:49
Pia ik denk dat hij het(als het toch slecht gaat) het druk heeft. En anders is hij misschien depri, kan gebeuren toch. Iedereen heeft het.
Calypso
Onderwerp: Re: Gooi het eruit topic zo dec 01 2013, 09:51
Thx dani,
Ik was weet eens overbezorgde want hij wad gewoon in slaap gevallen :3
Onderwerp: Re: Gooi het eruit topic zo dec 01 2013, 09:53