Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Angeldream... Leeftijd:: 3 years old
Onderwerp: Ik zoek: Merrie & Veulen! za feb 11 2012, 06:08
Wildfire zoekt een mooie merrie & een schattig veulen! Als je je geroepen voelt om merrie of veulen te spelen vul dit lijstje dan in! De merrie mag van een andere kudde zijn. (dan is het een geheime liefde) Dus reageren maar!
Naam Merrie: Kudde: Waarom wil je mijn partner worden?: Extra:
Naam: Naam veulen: Waarom wil je veulen spelen: Karakter veulen: Extra:
Als ik gekozen heb zal ik een PB sturen en het in deze topic zetten!! Lijst met merries: Shadowstar, Bloom, Beauty (Starlight), Black Beauty, Angeldream, Lijst met veulens: Swift (Paddington), fire (Starlight),
Laatst aangepast door Wildfire op do feb 16 2012, 06:07; in totaal 4 keer bewerkt
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Ik zoek: Merrie & Veulen! za feb 11 2012, 06:16
Naam Merrie: Shadowstar Kudde: the moons Waarom wil je mijn partner worden?: Het lijkt me wel leuk om een partner te zijn met een paard van een andere kudde Extra: /
Wildfire
Aantal berichten : 121
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Angeldream... Leeftijd:: 3 years old
Onderwerp: Re: Ik zoek: Merrie & Veulen! za feb 11 2012, 06:17
Oeehhh stallion and leader!! Ik zet je bij de lijst
Onderwerp: Re: Ik zoek: Merrie & Veulen! zo feb 12 2012, 01:30
Naam: Paddington, Snowflake Naam veulen: Swift Waarom wil je mijnveulen spelen: Vind ik leuk Karakter veulen: Een veulentje die heel zekervan zichzelf is en zegt dat hij alles aankan, hij neemt dan ook veel aandagingen aan die hij noet kan voldoen. Extra: In het begin wil hij niet drinken omdat hij vind dat hij heel goed zonder kan.
Ik ben de eerste leuk!
Wildfire
Onderwerp: Re: Ik zoek: Merrie & Veulen! zo feb 12 2012, 01:31
Hah ik zet je erbij!!
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Ik zoek: Merrie & Veulen! zo feb 12 2012, 04:00
Naam Merrie: Beauty Kudde: Nonhorse Waarom wil je mijn partner worden?: omdat het grappig is dat een kudde paard met een nonhorse zou hebben xD Extra: ^^
Wildfire
Onderwerp: Re: Ik zoek: Merrie & Veulen! zo feb 12 2012, 04:59
hmmm is wel grappig en cool. Ik zet je erbij . En: woooow zoveel aanmeldingen!! Ik kan echt niet kiezen tussen al die merries!!
Beauty
Aantal berichten : 21
Paardenprofiel Kudde leider:: My kleintje is mijn baas ^^ Partner:: NEE! Leeftijd::
Onderwerp: Re: Ik zoek: Merrie & Veulen! zo feb 12 2012, 05:05
misschien is jouw hengst dan een soort player waarop de meeste merries vallen en dan is er 1 waarop hij dan echt verliefd is?
Wildfire
Onderwerp: Re: Ik zoek: Merrie & Veulen! zo feb 12 2012, 06:22
Hah kan ook Wildfire is zo'n type! Ik ga es nadenken...
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Ik zoek: Merrie & Veulen! di feb 14 2012, 05:10
Naam: Starlight Naam veulen: Fire Waarom wil je veulen spelen: Daarom >3 Karakter veulen: arrogant en word snel kwaad om dingen en dan loopt ze weg. Extra: LOL ^^
Black Beauty
Aantal berichten : 32
Paardenprofiel Kudde leider:: Schadowstar Partner:: Op zoek!!! Leeftijd:: 3 jaartjes
Onderwerp: Re: Ik zoek: Merrie & Veulen! wo feb 15 2012, 05:00
Naam Merrie: Black Beauty Kudde:The moons Waarom wil je mijn partner worden?: Omdat ik familie wil en heel eenzaam ben zonder partner. Extra:Ik ben heel goed bevriend met de kudde leider van The moons: Shadowstar
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Ik zoek: Merrie & Veulen! wo feb 15 2012, 05:05
Naam: Merrie: Angeldream Kudde: The moons Waarom wil je mijn partner worden?: Ze is haar partner verloren en ze is depresief en ik zoek zelf een partner en veueln. Extra: Ze is haar partner verloren en haar eerste veulen is dood geboren.
Onderwerp: Re: Ik zoek: Merrie & Veulen! do feb 16 2012, 06:06
wowowow! Mensen stop alsjeblieft!!!! Ik kan het niet aan !!! Nu is het nog moeilijker geworden maarrrrrr nu word de uitslag bekend gemaakt! Dus je bent te laat als je je nog wilt inschrijven. ik zal nu een nieuw berichtje zetten!
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Ik zoek: Merrie & Veulen! do feb 16 2012, 06:13
Oke
Starlight
Aantal berichten : 966
Onderwerp: Re: Ik zoek: Merrie & Veulen! do feb 16 2012, 06:42
ok ^^
Wildfire
Onderwerp: Re: Ik zoek: Merrie & Veulen! vr feb 17 2012, 04:28
de gelukkige winnaars zijn.......................................................................;
Veulen: Fire!!!! (Starlight) omdat: ze lijkt op haar vader hij is ook arrogant en denkt dat hij alles kan.
Merrie: Angeldream!!!! omdat: ik vind dat ze het best zou passen bij Wildfire.
Maar het is nog niet gedaan! Ik heb besloten dat Bloom*, Black Beauty, Beauty en Shadowstar ook verliefd zijn op Wildfire (en Angeldream natuurlijk ook). Hij flirt met alle merries maar hij is echt verliefd op Angeldream, die nog niet verliefd is op hem maar later ondekt ze dat ze toch op hem verliefd is en dan veulentjes tijd!! Dan word Fire geboren. Dit was ongeveer het verhaal.
Proficiat aan de winnaars!! En de anderen: jammer, hopelijk vinden jullie een andere ouder of partner!
Onderwerp: Re: Ik zoek: Merrie & Veulen! vr feb 17 2012, 05:19
ok maar welk topic,s worden er gemaakt en hoeveel voor wat?
Wildfire
Onderwerp: Re: Ik zoek: Merrie & Veulen! vr feb 17 2012, 05:29
Ik heb nu eentje gemaakt alleen voor Angeldream en ik. Ik zal er bij zetten wie er mag reageren hoor! En hoeveel weet ik nog niet.
Onderwerp: Re: Ik zoek: Merrie & Veulen! vr feb 17 2012, 08:48
oke Je moet het maar zeggen ik wil altijd een topic doen
Wildfire
Onderwerp: Re: Ik zoek: Merrie & Veulen! vr feb 17 2012, 20:39
Ok ik heb een idee! Bij mijn topic van de waterfall ontmoeten Angeldream en ik elkaar. Op het einde van een reactie zal ik zetten dat jullie mogen reageren. Jullie verstoren zogezegd onze liefde en dan kunnen jullie ook verliefd worden!