Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar Partner:: op zoek! Leeftijd:: 2 jaar
Onderwerp: Social Center! za feb 11 2012, 02:23
Ik heb de vorige topic verwijderd en heb een nieuwe gemaakt, ook een nieuw forum! Het heet Social Center en je speelt er gewoon een mens! Koop kleren, een huis, ga naar cafeetjes en restaurants,... je kan er nu ook dieren kopen en ik heb er een heleboel toepassingen met paarden bijgezet: bij beroepen en hobbies Dit is de website: http://www.social-center.actieforum.com
Laatst aangepast door Angel op wo feb 15 2012, 06:25; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Ik kreeg reacties dat ze meer met dieren willen. Dat heb ik dus gedaan!)
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Social Center! za feb 11 2012, 02:29
het ziet er een beetje raar uit vooral die andere forums die eronder uit komen.... maar verder leuk maar ik zou me er niet op aanmelden omdat ik het meer heb om dieren te spelen ^.^ maar verder dus leuk ^^
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Social Center! zo feb 19 2012, 09:56
Een toffe site
Wildfire
Aantal berichten : 121
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Angeldream... Leeftijd:: 3 years old
Onderwerp: Re: Social Center! zo feb 19 2012, 22:13
De lay-out ziet er een beetje uit. Maar ik heb me aangemeld!
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Social Center! zo feb 19 2012, 22:26
leuk
Angel
Aantal berichten : 145
Onderwerp: Re: Social Center! wo feb 22 2012, 05:50
Wie is Emmy Lavenda? Ben jij dat Wildfire? En, ik besteed liever werk aan de berichten en aan de RPG dan aan de lay-out, hoor. Maar toch: bedankt om lid te worden!
Wildfire
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Angeldream... Leeftijd:: 3 years old
Onderwerp: Re: Social Center! wo feb 22 2012, 05:51
Nope, ik heb me niet aangemeld.
Angel
Onderwerp: Re: Social Center! wo feb 29 2012, 08:17
Oh, oké. Heb je dan tips voor de lay-out?
Wildfire
Onderwerp: Re: Social Center! vr maa 02 2012, 03:44
Heb je met actieforum gewerkt? Ik zal eens een accje maken en dan kan je me anders admin maken. Dan kan ik eens kijken en kunnen we beslissen oké?
Angel
Onderwerp: Re: Social Center! vr maa 02 2012, 09:54
Hm, ik maak liever geen onbekende mensen admin, omdat die mijn e-mailadres kunnen zien, dus liever niet, sorry. Maar kan je tips geven?