Paardenprofiel Kudde leider:: Moondancer Partner:: Come closer, i want to see the fear in your eyes. Leeftijd:: 3 years
Onderwerp: [GZ] Active vr nov 29 2013, 21:54
Hi! Welkom ;3 Ik heb maar weinig dingen te doen. Dus ik zou graag meer topics of ideeën voor Nyx. Wil heb jij een voorstel voor een topic? Of zin om iets te doen met jou karakter en Nyx? Meld het dan hier onder. <3
~Nyx
Calypso
Aantal berichten : 92
Paardenprofiel Kudde leider:: Starlight Partner:: x Leeftijd:: 2
Onderwerp: Re: [GZ] Active za nov 30 2013, 06:35
Interessant )))
Okey, wil je een topicje met calypso en nyx?? Ik heb niet echt een verhaal ofzo bedacht :3
Nyx
Aantal berichten : 146
Paardenprofiel Kudde leider:: Moondancer Partner:: Come closer, i want to see the fear in your eyes. Leeftijd:: 3 years
Onderwerp: Re: [GZ] Active za nov 30 2013, 06:48
Maak nie uit howr. Ok. Ik open het wel.
Braze Admin & Chosen One
Aantal berichten : 494
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Paradise, you don't know, iI love you Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: [GZ] Active za nov 30 2013, 06:49
Okeyy
Nyx
Onderwerp: Re: [GZ] Active za nov 30 2013, 06:52
Kan jij het doen. Ik heb het momenteel erg druk sowryy. :'(
Braze Admin & Chosen One
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Paradise, you don't know, iI love you Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: [GZ] Active za nov 30 2013, 07:08
Tuurlijk morgen doe ik het okey?
Nyx
Onderwerp: Re: [GZ] Active za nov 30 2013, 07:15
Ok. Ik kijk nog of ik het vandaag kan doen. Maar anders zie ik hem morgen van jou wel.
Braze Admin & Chosen One
Onderwerp: Re: [GZ] Active za nov 30 2013, 08:54
Okeyy
Nyx