BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BEST SITE EVER
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Switch Account
Switch Accounts


Het Team
Het team ~
Starlight
Angeldream

 

 (SPT) This is the Truth of The Story from The Suns ~ Moondancer

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Fyrsta

Fyrsta


Aantal berichten : 28

Paardenprofiel
Kudde leider:: Puh, not them
Partner:: Whah.
Leeftijd:: 3 Years

(SPT) This is the Truth of The Story from The Suns ~ Moondancer Empty
BerichtOnderwerp: (SPT) This is the Truth of The Story from The Suns ~ Moondancer   (SPT) This is the Truth of The Story from The Suns ~ Moondancer Emptyza sep 07 2013, 02:12



(SPT) This is the Truth of The Story from The Suns ~ Moondancer Kader11
x We're not gonna be just a part of their game
We're not gonna be just the victims
They're takin' our dreams and they tear them apart
Til' everyone's the same x

Talking; #0084ff
Normal; #edaefd
Dreaming; #760000
Thoughts; 9e8eff
Others talking 1; #000000
Others talking 2; #ffffff

Haar benen draafden door het territorium van de Darks. Ze wou Moondancer spreken, over iets wat belangrijk was. Ze hoopte hem hier te kunnen vinden, het was echt belangrijk. Gemeen belangrijk. Ze wou hem vertellen dat zij ervoor zorgde dat hij leader werd. Dat zíj degene was die hem vermoorde. Een speels glimlachje speelde om haar lippen toen ze een paard zag, zeker niet Moondancer. "Hey Jij!" riep ze, naar het paard. Het was een zwart paard, een merrie. Kleiner en zwakker dan haar. "Haal Moondancer voor me." zei ze tegen de merrie en de merrie rende weg. Het zou niet lang meer duren..

x I'm a nightmare, a disaster
That's what they always said
I'm a lost cause, not a hero
But I'll make it on my own
I'm gonna prove them wrong
Me against the world
It's me against the world x


Terug naar boven Ga naar beneden
Moondancer

Moondancer


Aantal berichten : 940

Paardenprofiel
Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself.
Partner:: Is this some sort of joke?
Leeftijd:: 4 years young

(SPT) This is the Truth of The Story from The Suns ~ Moondancer Empty
BerichtOnderwerp: Re: (SPT) This is the Truth of The Story from The Suns ~ Moondancer   (SPT) This is the Truth of The Story from The Suns ~ Moondancer Emptyza sep 07 2013, 23:53




''Moondancer!'' Een kleine, zwarte merrie kwam aanrennen. Hij draaide zich om en wachtte tot de merrie bij hem was aangekomen. Ze vertraagde haar pas wat en kwam toen voor hem tot stilstand. Ze gaf even een knikje met haar hoofd uit respect. ''Moondancer, er is een vreemde merrie in het bos, ze zei dat ik je moest halen.'' Hij merkte dat ze hem bijna niet aan durfde te kijken, ze durfde het steeds maar heel eventjes. Een beetje minachtend keek hij haar aan. ''Is ze alleen?'' Vroeg hij, terwijl hij haar strak aankeek. Hij zat echt niet te wachten op een inval of een of andere stomme moordactie. ''Ja, ze is alleen.'' Hij bleef haar strak aankijken om te kijken of dat wel echt waar was. Even lukte het de merrie om hem aan te blijven kijken, daarna slikte ze en keek zenuwwachtig weg. ''Oké, ik ga ernaartoe.'' hij draaide zich om en gallopeerde weg, The Dark Forest in. Die merrie kon hem maar beter om een nuttige reden geroepen hebben, hij had er geen behoefte aan zijn tijd te verspillen. Een geur drong zijn neus binnen. Hij herkende die geur als die van de Suns. De geur werd steeds sterker, totdat hij een paard zag staan, een merrie. Hij vertraagde tot draf en kwam vlak voor haar tot stilstand. ''Jij hebt me geroepen?'' Het was niet echt een vraag, meer een soort bevestiging. Kil keek hij de merrie aan.

Ik en mijn geweldige posts :DD

Terug naar boven Ga naar beneden
Fyrsta

Fyrsta


Aantal berichten : 28

Paardenprofiel
Kudde leider:: Puh, not them
Partner:: Whah.
Leeftijd:: 3 Years

(SPT) This is the Truth of The Story from The Suns ~ Moondancer Empty
BerichtOnderwerp: Re: (SPT) This is the Truth of The Story from The Suns ~ Moondancer   (SPT) This is the Truth of The Story from The Suns ~ Moondancer Emptyzo sep 08 2013, 00:03

(SPT) This is the Truth of The Story from The Suns ~ Moondancer Kader11
x We're not gonna be just a part of their game
We're not gonna be just the victims
They're takin' our dreams and they tear them apart
Til' everyone's the same x
[color]


Ze stond er echt lang voor haar gevoel, maar dit voelde al meer als een Thuis. ''Jij hebt me geroepen?'' ze draaide zich om, en keek de hengst aan. "Goedendag Moondancer." zei ze met haar speelse glimlachje. "Je vraagt je vast af waarom ik hier ben niet waar?" zei ze tegen de hengst terwijl ze met haar hoef schraapte over de grond. "Daar heb ik een reden voor, en die reden is De Suns." de suns spuugte ze er zowat uit. "Want Ík weet de waarheid over het verleden van de Suns. Niemand anders." zei ze tegen de hengst. "Ik weet niet of je er geïntereseerd in bent, want Snowflake weet er niks van. Maar ik kan dingen die andere paarden niet kunnen." zei ze tegen de hengst, waarna er een korte stilte kwam. Haar speelse glimlachje speelde weer om haar lippen en ze liep richting de hengst. haar mond richting een van zijn oren. "Ik heb Sunstar vermoord." fluisterde ze in zijn oren. Ze stapte weer weg. Haar speelse glimlachje nog steeds om haar lippen. "Tja, die had je niet zien aankomen eh?" zei ze waarna ze fier met haar hoofd de lucht in ging.

-- PAM PAM PAAAAAAM >D --
[/color]
x I'm a nightmare, a disaster
That's what they always said
I'm a lost cause, not a hero
But I'll make it on my own
I'm gonna prove them wrong
Me against the world
It's me against the world x
[color]
[/color]
Terug naar boven Ga naar beneden
Moondancer

Moondancer


Aantal berichten : 940

Paardenprofiel
Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself.
Partner:: Is this some sort of joke?
Leeftijd:: 4 years young

(SPT) This is the Truth of The Story from The Suns ~ Moondancer Empty
BerichtOnderwerp: Re: (SPT) This is the Truth of The Story from The Suns ~ Moondancer   (SPT) This is the Truth of The Story from The Suns ~ Moondancer Emptyzo sep 08 2013, 08:10




De merrie draaide zich om om hem aan te kijken. Ze leek zich totaal op haar gemak te voelen, wat hem verbaasde. Ze was in vreemd gebied, dat gebied was van een slechte kudde en ze stond nu tegenover de leider daarvan. "Goedendag Moondancer." Speels glimlachte ze erbij. "Je vraagt je vast af waarom ik hier ben niet waar?" Zei ze terwijl ze met haar hoef over de grond schraapte. Hij vond het niet nodig om te antwoorden, ze zou vanzelf wel verder gaan. "Daar heb ik een reden voor, en die reden is De Suns." Hij kon het niet laten om even te grijnzen toen hij hoorde hoe ze 'de Suns' uitsprak. Hij had al lang gemerkt dat ze zelf van De Suns was, dus het was wel een beetje vreemd. Maar hij besloot maar verder te luisteren naar wat ze te zeggen had. "Want ík weet de waarheid over het verleden van de Suns. Niemand anders." Zei ze.  "Ik weet niet of je er geïnteresseerd in bent, want Snowflake weet er niks van. Maar ik kan dingen die andere paarden niet kunnen." Er volgde een korte stilte, waarin het speelse glimlachje weer op het gezicht van de merrie verscheen. Ze kwam nog wat dichter naar hem toe en bewoog haar mond naar een van zijn oren. "Ik heb Sunstar vermoord." Fluisterde in zijn oor. Daarna stapte ze weer terug, het glimlachje speelde nog steeds om haar lippen. "Tja, die had je niet zien aankomen eh?" Nee, dat had hij inderdaad niet. Een hoop verwarring kwam bij hem op. Een fractie van een seconde lukte het hem niet om het te verbergen, maar daarna kreeg hij weer controle over zichzelf. Hij keek naar de merrie, die haar hoofd fier de lucht in had gestoken. Ze was wel erg blij met zichzelf. ''En wie zegt dat ik jou moet geloven?'' Zei hij. ''Heb je bewijs?'' Iedereen kon wel zeggen dat hij dit of dat had gedaan. De merrie kon maar beter een goed antwoord hebben.

Terug naar boven Ga naar beneden
Fyrsta

Fyrsta


Aantal berichten : 28

Paardenprofiel
Kudde leider:: Puh, not them
Partner:: Whah.
Leeftijd:: 3 Years

(SPT) This is the Truth of The Story from The Suns ~ Moondancer Empty
BerichtOnderwerp: Re: (SPT) This is the Truth of The Story from The Suns ~ Moondancer   (SPT) This is the Truth of The Story from The Suns ~ Moondancer Emptydi sep 10 2013, 03:20

(SPT) This is the Truth of The Story from The Suns ~ Moondancer Kader11

x We're not gonna be just a part of their game
We're not gonna be just the victims
They're takin' our dreams and they tear them apart
Til' everyone's the same x



''Heb je bewijs?'' vroeg de hengst daarna. Ze lachte. "Heb ik bewijs? Niet echt nee, maar wie verliet het kamp met Sunstar? Wie kwam terug met zijn lijk? Wie weet dat ik ongelijk heb? En trouwens, een van jullie had het best kunnen merken dat er wolven waren, maar dat deed niemand. Omdat Ík het gevonden had." zei ze daarna tegen de hengst. "Daarbij haatte ik het toen je weg werd gejaagd door Snowflake, dankzij mij was je immer Leader." zei ze daarna tegen hem. "Het was een plan dat ik van mijn moeder kreeg toen ik geboren kreeg, Het was de bedoeling dat of jij, of ik de kudde zou gaan leiden." Ze schudde haar nek even en keek de hengst daarna aan. "Ik heb een voorstel voor je, Wij nemen de zwakke Suns over, We doden met jouw kudde Braze en Snowflake. Ik word leader van The Suns, en samen nemen wij de rest van de kuddes over." ze grinnekte even. Fantastisch plan. "Wat vind je ervan? Je broer terugpakken? Voor wat hij JOU heeft aangedaan?" Zei ze daarna om de hengst wat meer te overtuigen. "Oh en trouwens, alleen ik wist dat Sunstar niet eens naar de Waterfall Cave is geweest om samen te dromen met The Deaths, Dat heeft hij verteld vlak voor hij Stierf." Ze keek even weg, om het territorium weer te analyseren. Ze zou haarzelf hier echt zien wonen. Het zag er zo... zo slecht uit. "Wat denk je ervan, partners?" vroeg ze daarna aan de leader van The Darks. Hij moest happen...


x I'm a nightmare, a disaster
That's what they always said
I'm a lost cause, not a hero
But I'll make it on my own
I'm gonna prove them wrong
Me against the world
It's me against the world x

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





(SPT) This is the Truth of The Story from The Suns ~ Moondancer Empty
BerichtOnderwerp: Re: (SPT) This is the Truth of The Story from The Suns ~ Moondancer   (SPT) This is the Truth of The Story from The Suns ~ Moondancer Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
(SPT) This is the Truth of The Story from The Suns ~ Moondancer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanmeldingstopic The Suns.
» [GZ - AG] New Story's...
» ~...Dogs Story...~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB :: ❥ Noorden :: The Dark Forest-
Ga naar: