Onderwerp: [GZ] Verzorger, vader/moeder. (zus/broer) zo aug 18 2013, 03:04
Halo Gast, Kijk ik heb Swift hier. Dit is een aardig oud account van mij. Maar ik kwam erachter dat ik nooit echt iets met hem gedaan heb. En daar wil ik verandering in brengen, aangezien hij een super veulentje is. Hij is trouw, maar tegelijker tijd een overmoedig veulentje. Als je meer wilt weten ik maak ergens onderaan een lijstje voor hem. Maar okey, ik zoek dus iemand die hem kan helpen die overmoedigheids gevoel kwijt te raken. En hem kan verzorgen. Met diegene ga ik dan overleggen over hoe en wat.
Swift info:
Naam: Swift Leeftijd: 8 maanden Karakter: Een overmoedig veulentje, maar wel heel trouw. Kudde: Moons Uiterlijk: Creme. Later word hij Grijs. Geschiedenis: Swifts ouders waren rare paarden. Zodra ze vonden dat Swift zijn dingen kon doen (6 maanden oud). Lieten ze hem alleen. Swift is toen blijven leven. Hij is toen opzoek gegaan naar mensen die heb wouden opvoeden. 2 maanden heeft hij alleen overleven. Maar hij was er wel heel slecht aan toe. Familie: Ja zijn vader en moeder, daar weet hij bijna niks meer van. Ze leven nog wel ergens, in de Moons. En hij weet niet of hij broertjes of zusje heeft.
Je kan je aanmelden voor: Verzorger max. 2 Vader/moeder max. 1 (Eventueel) Zus/Broer Max 2 Vader/Moeder max 1 ( Bijv. Als iemand vader wil zijn, is moeder eventueel.)
Eisen: -Allemaal in de Moons. -Het account mag nieuw aangemaakt worden, of een oud account zijn. -Actef zijn en blijven. -Echte familie moet iets weg hebben van Swift zelf. -De vader en moeder hoeven niet bij nog steeds bij elkaar te zijn.
Ik geef de vrijheid om zelf een lijstje te maken. Voorbeeldpost is niet nodig. Behalve als ik er naar vraag. Ik kies wanneer er genoeg aanmeldingen zijn.
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: [GZ] Verzorger, vader/moeder. (zus/broer) wo aug 28 2013, 03:47
Ik heb Wido als vader (: Je weet het hele gebeuren van Wido's stuff, kan dat ook evt? xD Dat ze de merrie achter laat met veulen? :3 Dan kan Wido namelijk xD
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: [GZ] Verzorger, vader/moeder. (zus/broer) wo aug 28 2013, 10:15
Naam: Bo-2- Naam bekendste acc: Dreamy duh xD Acc info:
Spoiler:
⚜ General ⚜ >>Name<< Angeldream
>>Gender<< Mare
>>Herd<< The Moons
>>Rank<< The Chosen One
⚜ Family & Friends ⚜ >>Parents<< Alex {R.I.P.} & Guardian Angel {R.I.P.}
>>Siblings<< Angel {R.I.P.}
>>Foals<< {From Bloodrunner} One dead foal {From Wildfire} Fire & Alex {Adoption} Little
>>Partner<< >Bloodrunner {R.I.P.}< The Moons >Wildfire< The Suns
>>Others<< \
>>Friends<< >Shadowstar {BFF}< The Moons {Leader} >Wido< The Moons {Healer} >Angel {R.I.P.}< The Moons {Healer Foal} >Bloom {BFF}< The Moons {Mare}
>Wildfire< The Suns {Stallion}
>Moondancer< The Darks {Leader}
>Nightwish< The Wilds
>Bloodrunner {NPC \ R.I.P.}< The Deaths
⚜ Inside ⚜ >>Shy<< Ze is erg verlegen en gaat vaak op in de achtergrond >>Friendly<< Helpt elk dier en/of paard van welke kudde dan ook en behandelt ze gelijk >>Trust<< Je kan haar gerust vertrouwen, ze laat je niet achter >>Brave<< Ze komt op voor haar vrienden en is niet bang om te vechten als dat nodig is >>Peacefull<< Ze is een rustig paard dat het graag oplost met praten, oorlog en vechten lost niks op >>Worried<< Ze is rap bezorgd om haar vrienden & familie >>Good Friend<< Een vriendin voor het leven >>Clumsy<< Kan onhandig overkomen >>No Think Talker<< Ze denkt soms niet na voor ze iets zegt
⚜ Outside ⚜ >>Fur<< Black//Brown
>>Mane & Tail<< White
>>Eyes<< Brown
>>Sort Color<< Flaxen Liver Chestnut
⚜ History ⚜ >>Angeldream is geboren op een zonnige dag. Haar ouders waren door het dolle heen met hun eerste veulen en ze werd ook vaak in de watten gelegd. Het was een simple Wilds gezin, Mame, papa en dochter. Ze leefden op de vlaktes van de Wilds en waren een kudde op zich. De familie had een erg sterke band met The Moons. Alex, de vader van Angeldream, was een Non-horse, maar wist op de één of andere manier te ontsnappen en zo hun moeder te vinden. De dag dat Angel werd geboren was een heel erg leuke dag in het begin. Angeldream was een jonge merrie die vaak werd verstotedoor de rare kleuren van haar vacht. Alex zei dat ze maar aan de grens van de Moons moest gaan spelen, dat deed ze ook. Maar in de plaats van het pad naar het zuiden te nemen, nam ze die van het noorden, naar de Darks. De jonge merrie kwam uit in een donker bos. Ze was bang en wist de weg niet meer terug. En toen kwam Bloodrunner, hij redde haar. Hij was een paar maanden ouder, misschien een half jaar. Hij had rode ogen en een spierwitte vacht. Een albino. Hij vertelde op de weg terug over zijn kudden, The Moons en hoe hij werd verstoten door zijn rode ogen. Zij vertelde dan ook op haar beurt over haar rare vacht en dat haar ouders zwart en gevlekt waren en dat dus niet normaal was. Ze lachten veel, tot ze bij de scheiding kwamen, de ene weg leidde naar de Moons en de andere naar de open vlaktes van de Wilds. Ze namen afscheidt en Angeldream vertrok in een wilde galop naar haar famiulie. Maar het enige wat ze vond was een bebloede vader, een lijk van een poema, pootafdrukken in het bloed. Haar vader Alex... Geen genezende plant hielp nog. Hij stierf ter plaatse. Angeldream ging meteen opzoek naar haar moeder, ze vond ze wat verderop. Een veulen, een perfecte kopie van haar. Ze noemden haar Angel, omdat Alex haar moeder altijd Angel noemde. Wat maanden later viel zij ook weg uit hun leven. Ze viel te pletter in een waterval. Angeldream kon het niet meer aan en ging naar The Moons, daar werd ze met open armen ontvangen. Eén maand later werd Bloodrunner haar partner.<< >>Na negen maanden had ze pas door dat ze zwanger was van haar geliefde. Maar voor ze het hem kon zeggen, kreeg ze het slechte nieuws dat hij door wolven was opgegeten, een aanval. Een paar dagen later werd een dood veulen geboren. Dit was de slag. Angeldream werd een teruggetrokken merrie die niks meer met de buitenwereld wou te maken hebben. Totdat Shadowstar haar kwam wakkerschudden. Ze leerde opnieuw te genieten met de hulp van haar twee beste vriendinnen, Bloom en Shadowstar. Ze kon uren galopperen langs The Waterfall en The Mountains. Toen ze op één van haar wandelingen door The Mountains een witte chagerijnige hengst ontmoette, die de naam Moondancer droeg, redde ze zijn leven. Hij bleef bij haar totdat Wido kwam en haar genas. EEn grote wonde op de rug. Ze heeft daarna Moondancer nooit meer gezien. Wat later ging ze een nachtwandeling maken bij The Waterfall en daar ontmoette ze de hengst van haar leven, Wildfire. Wat later kreeg ze haar eerste veulen, Fire. Ze had heel wat uit te leggen, maar wist het gehiem te houden voor de kudde. Alleen Bloom wist ervan, maar zij ging haar nooit veraden. Wat later leerde ze Little kennen en nog wat later kreeg ze haar tweede veulen, ze noemde hem Alex, naar haar vader. Na de geboorte kreeg ze te horen dat haar zus vermoord was. Het waren triestige periode's. Ze hoorde ook dat Moondancer Leader was geworden, ze dacht er niet meer zo veel aan. Ze was constant bezig, want ze werd The Chosen One en ze moest ook nog eens op drie kleine veulens leten.<<
Welke functie: Verzorger Extra: X
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Sorry voor dp. Maar het staat vast dan. Wat mij betreft staat de eventueel nog open, zusje en broertjes enz. Okey ik ga een topic aanmaken dat Angeldream Swift vind. En als je wil bo(1) kan ik later een topic maken dat hij erachter komt Wido zijn vader is. :3
Wido
Aantal berichten : 103
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar Partner:: All the mares will bow for me. Leeftijd:: 5 long years of evilness
Okay, maar verwacht gen lange of snelle reactie, ik heb het nogal druk voor het moment ;3
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old