BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BEST SITE EVER
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Switch Account
Switch Accounts


Het Team
Het team ~
Starlight
Angeldream

 

 CEREMONY 02-03-'13

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Starlight

Starlight


Aantal berichten : 966

Paardenprofiel
Kudde leider:: It's me, thanks though
Partner:: Till the snowflake's are stopping falling.
Leeftijd:: 5 jaar*two lives *

CEREMONY 02-03-'13 Empty
BerichtOnderwerp: CEREMONY 02-03-'13   CEREMONY 02-03-'13 Emptyza maa 02 2013, 07:30





Talking;; #0061c9
Normal tekst;; #b73737
Dreaming;; #da6bff
Others Talking;; #5e5e5e

Starlight stond rustig op. Vandaag zou ze wat veulens koppelen aan een mentor, en Dakota benoemen tot de Chosen One. Ze keek even rond, en ze liep het heuveltje op waar ze haar kudde altijd toesprak. ''Paarden van The Stars! Vandaag zullen we weer een Ceremony houden!'' Riep ze met haar zoete stem door het kamp heen. ''Als eerste, wil ik de veulens Hermione en Luna naar voren hebben'' Zei ze daarna. Ze keek naar de twee veulens, die naar voren kwamen. ''Hermione en Luna, Jullie hebben de leeftijd van 6 Manen bereikt. Vandaag zullen jullie jullie mentor krijgen.'' Zei ze tegen de veulens en keek de kudde weer in. ''Hermione. Jij zult Calypso als mentor hebben.'' Zei ze en knikte naar de twee paarden. ''Luna, Jij zult Miley als Mentor hebben. Miley, mijn dierbare vriendin, leer haar alles wat je kan.'' Zei ze. Ze slikte even en liet de paarden weer even tot rust komen, omdat ze de Foals en mentoren feliciteerden. De meeste paarden dachten dat het voorbij was, en liepen al weer weg, om te doen wat ze aan het doen waren. ''Wacht even!'' riep ze naar de kudde. ''Kom allemaal weer bijeen, ik ben nog niet klaar.'' Zei ze de kudde in. ''Summerfight heeft me laten weten dat ze afstand doet van haar rang als Healer, ik heb nog geen nieuwe healer gevonden. Maar die zal nog komen, tot dan zal ik de gewonde paarden verzorgen.'' zei ze de paarden in de kudde. De paarden dachten nu dat ze weg konden, maar Starlight vervolgde. ''Welnu is er nóg belangrijker nieuws'' zei ze tegen de paarden, Nu kwam het ergste stuk. ''Jullie weten het nog niet, omdat ik geen onrust in de kudde wou gaan zaaien.'' Zei ze tegen de kudde, met trillende benen. ''Onze Chosen One, Aeron, Is vermoord door wolven.'' Zei ze. Ze hoorde geroezemoes in de kudde. ''Jullie kennen het ritueel, we zullen vanavond rouwen bij de Waterfall, zelfs de veulens'' zei ze de kudde in. ''Daarbij moet ik ook een nieuwe Chosen One uitkiezen. Degene die ik kies vertrouw ik met mijn hart.'' zei ze tegen de paarden voor haar. ''Dakota. zou jij mijn Chosen One willen worden, Mij en de kudde steunen tot ik overlijd en je vol inzetten voor de kudde, zelfs in moeilijke tijden?'' Vroeg ze aan Dakota, de merrie die haar zou opvolgen.



List:


Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewildhorses.actieforum.com
Dakota

Dakota


Aantal berichten : 41

Paardenprofiel
Kudde leider:: You should know that, idiot..
Partner:: No!
Leeftijd:: 4 years

CEREMONY 02-03-'13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CEREMONY 02-03-'13   CEREMONY 02-03-'13 Emptydi maa 05 2013, 08:09

Het was nog vroeg maar wat maakte het uit? Dakota had die avond weinig geslapen en was daarom maar naar de rand van de kudde geslenterd om die eventueel te kunnen beschermen. Toen de zon eenmaal op was sliep ze maar half en lukte het niet meer om nog te slapen dus was ze maar gaan grazen. Ze had gezien hoe Starlight, de leidster van de kudde en een aardige merrie, was opgestaan en naar zijn heuvel was gelopen. De heuvel waar ze altijd de kudde toesprak! Dakota hief haar hoofd en brieste eventjes zacht de lucht in, ze wist niet echt waarom: Misschien als groet naar Starlight of om de anderen te waarschuwen. Daarna liep ze rustig door de kudde richting de heuvel om vlak voor de heuvel te stoppen om te luisteren. De enige die nog voor haar stonden waren enkele veulens of in elk geval jongelingen. Nu kon ze alles horen én zingen. Ze keek omhoog en spitste haar oortjes: ''Paarden van The Stars! Vandaag zullen we weer een Ceremony houden!''riep de leidster. ''Als eerste, wil ik de veulens Hermione en Luna naar voren hebben'' ging ze verder. Zo'n ceremonie dus.. niet veel aan alleen een paar jongelingen die eindelijk iets te doen krijgen... Ze luisterde maar met half oor hoe de 2 kleine jongelingen een mentor kregen en een rang hoger kwamen in de rangenlijst van deze kudde. Toen het even stil werd en vervolgens het gejuich van de kudde begon zei ze zachtjes tegen de twee kleintjes: "Gefeliciteerd, en succes want het word je niet makkelijk gemaakt.." Ze gunde hen een glimlach toe terwijl het gejuich gestommel werd en het gestommel langzaam doofde. Ze zag hoe een deel van de kudde al weer weg wou gaan maar Starlight scheen dat niet te willen: ''Wacht even!'' riep ze. 'Kom allemaal weer bijeen, ik ben nog niet klaar.'' Dakota had zich niet verroerd en was dat ook niet van plan. ''Summerfight heeft me laten weten dat ze afstand doet van haar rang als Healer, ik heb nog geen nieuwe healer gevonden. Maar die zal nog komen, tot dan zal ik de gewonde paarden verzorgen.'' legde de leidster uit. Iets ongebruikelijks maar een goede beslissing vond Dakota. ''Welnu is er nóg belangrijker nieuws'' ging ze nog steeds door. Dakota vroeg in zichzelf af wat ze zou bedoelen met nog belangrijker... maar tijdens dat denken miste ze een zin en hoorde opeens: ''Onze Chosen One, Aeron, Is vermoord door wolven.'' *bam* dacht Dakota bij zichzelf en precies op dat moment begon het gefluister en geroep. Ze was verbaasd maar het vreemde was dat er hoop in haar begon te gloeien. Waarom? Ze wist het zelf niet eens. Ze spitste haar oortjes iets meer en hoorde dat ze vanavond allemaal moesten rouwen bij de waterval, zoals het ritueel gaat. Fijn, weer een korte nacht maar Aeron verdiend, of wat er over van hem is. ''Daarbij moet ik ook een nieuwe Chosen One uitkiezen. Degene die ik kies vertrouw ik met mijn hart.'' hoorde ze vaag roepen, ze wou weglopen. Zij werd toch niet gekozen: Dochter van zwakkelingen. Toch bleef ze staan, zeker en met een beetje hoop en vertrouwen. ''Dakota. zou jij mijn Chosen One willen worden, Mij en de kudde steunen tot ik overlijd en je vol inzetten voor de kudde, zelfs in moeilijke tijden?'' hoorde ze. DA-KO-TA, Dakota, dakota! Haar naam! Haar naam! Zij heet Dakota! Zij word genoemd! " I..Ik?" Zei ze verbaasd maar al snel vermande ze zich en zei: "Natuurlijk zou ik willen en doen. Ik zou alles geven voor deze kudde al is het maar om ze in leven te moeten houden. In moeilijke en in goede tijden zou ik mijn leven voor ze willen geven." Zei zij dat nou? Dit was haar niet. Toch meende ze elk woord dat ze zei en stond ze daar trots en zelfstandig: Ze zou ze eens laten zien. Iedereen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.warriorsofthefuture.bigforumpro.com
Alyss

Alyss


Aantal berichten : 34

Paardenprofiel
Kudde leider::
Partner::
Leeftijd::

CEREMONY 02-03-'13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CEREMONY 02-03-'13   CEREMONY 02-03-'13 Emptydi maa 05 2013, 08:51

Langzaam kwam Alyss overeind. Ze knipperde met haar ogen om wat scherper te kunnen zien terwijl ze een beetje om zich heen keek. Sommige paarden sliepen nog. Wat moest ze vandaag nou weer doen? het was gewoon een standaard dag voor dit seizoen. Koud. Van haar mocht het wel weer iets warmer worden. Ze kon wel tegen kou, maar het duurde een beetje te lang. Ze zuchtte. Ze kon er toch niks aan doen. Ze keek wel wat ze vandaag zou gaan doen. Op dat moment hoorde ze een stem in het kamp roepen. ''Paarden van The Stars! Vandaag zullen we weer een Ceremony houden!'' Dat was de stem van Starlight, geen twijfel mogelijk. Ze draaide zich om en liep richting het heuveltje waar de ceremonies altijd werden gehouden. Zoals ze had verwacht stond Starlight daarboven op. De kuddepaarden verzamelden zich rondom het heuveltje. Alyss liep er ook heen en ging tussen de andere paarden staan. ''Als eerste, wil ik de veulens Hermione en Luna naar voren hebben'' Begon Starlight. Ze volgde de blik van de witte merrie en zag de twee genoemde veulens naar voren komen. ''Hermione en Luna, Jullie hebben de leeftijd van 6 Manen bereikt. Vandaag zullen jullie jullie mentor krijgen.'' Zei Starlight tegen de veulens, om daarna de kudde weer in te kijken. Alyss vroeg zich af wie de mentoren zouden worden van de twee veulens. ''Hermione. Jij zult Calypso als mentor hebben.'' De leider knikte naar de twee paarden en ging weer verder. ''Luna, Jij zult Miley als Mentor hebben. Miley, mijn dierbare vriendin, leer haar alles wat je kan.'' Alyss liet haar blik naar de genoemde paarden dwalen en besloot dat het wel aardig was om ze even te feliciteren. Dus liep ze erheen en feliciteerde ze ze. Sommige paarden begonnen al weg te lopen. ''Wacht even!'' Riep Starlight. ''Kom allemaal weer bijeen, ik ben nog niet klaar.'' Alyss richtte haar aandacht weer op haar leider. Wat zou er nog meer komen dan? ''Summerfight heeft me laten weten dat ze afstand doet van haar rang als Healer, ik heb nog geen nieuwe healer gevonden. Maar die zal nog komen, tot dan zal ik de gewonde paarden verzorgen.'' Zei ze. Alyss vroeg zich af waarom Summerfight geen Healer meer zou willen zijn. Nouja, dat moest zij weten. Misschien had ze er gewoon geen zin meer in om de hele tijd paarden te moeten verzorgen. Ze wist het niet. Ze had verwacht dat dat het zou zijn, maar Starlight begon weer te praten. ''Welnu is er nóg belangrijker nieuws'' Aha, nóg belangrijker nieuws. ''Jullie weten het nog niet, omdat ik geen onrust in de kudde wou gaan zaaien.'' Ze zag dat Starlight dit moeilijk vond om te vertellen. Haar benen trilden helemaal. Dan moest het wel erg zijn. ''Onze Chosen One, Aeron, Is vermoord door wolven.'' Wat? Aeron dood? Ook nog. Starlight ging verder. ''Jullie kennen het ritueel, we zullen vanavond rouwen bij de Waterfall, zelfs de veulens'' Zei ze. ''Daarbij moet ik ook een nieuwe Chosen One uitkiezen. Degene die ik kies vertrouw ik met mijn hart.'' Oja, dat moest ook nog. Ze vroeg zich af wie het zou zijn. ''Dakota. zou jij mijn Chosen One willen worden, Mij en de kudde steunen tot ik overlijd en je vol inzetten voor de kudde, zelfs in moeilijke tijden?'' Vroeg Starlight aan de merrie. Wat, Dakota? Ze wist niet eens wie dat was. Nou, daar zou ze dan wel snel genoeg achterkomen. En inderdaad. " I..Ik?" Hoorde ze iemand zeggen, het klonk nogal verbaasd. Ze zocht naar degene die het had gezegd. "Natuurlijk zou ik willen en doen. Ik zou alles geven voor deze kudde al is het maar om ze in leven te moeten houden. In moeilijke en in goede tijden zou ik mijn leven voor ze willen geven." Ze zag de merrie staan. Dat was dus Dakota. Ze zag er trots uit, ze hoopte maar dat dat terecht was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spike

Spike


Aantal berichten : 20

Paardenprofiel
Kudde leider:: Starlight
Partner:: x
Leeftijd:: 1,5 years

CEREMONY 02-03-'13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CEREMONY 02-03-'13   CEREMONY 02-03-'13 Emptywo maa 06 2013, 22:20

Met stevige stappen en een volle buik kwam Spike aan bij het kamp. Hij blies uit en een grote witte wolk steeg vanuit zijn neus naar boven. Spike volgde ze met zijn ogen tot het niet meer te zien was. En knipperde met zijn ogen om daarna weer verder te lopen naar het midden van het kamp. De sneeuwwitte merrie, Starlight kwam haar heuveltje. En Spike keek haar met een nieuwsgierig hoofd aan. En zoals hij al verwacht had begon ze met een luide stem te roepen om de kudde erbij te halen. ''Paarden van The Stars! Vandaag zullen we weer een Ceremonie houden!'' Spike draaide zijn hele lijf nu naar Starlight toe en zag haar nu helemaal. ''Als eerste, wil ik de veulens Hermione en Luna naar voren hebben. Hermione en Luna, Jullie hebben de leeftijd van 6 Manen bereikt. Vandaag zullen jullie jullie mentor krijgen.'' De twee 'veulentjes' kwamen naar voren, dit was een spannend moment voor ze ze zouden een volwassen hengst of merrie krijgen die hun zou trainen. In deze twee gevallen twee merries die hun zouden trainen. Starlight ging verder:''Hermione. Jij zult Calypso als mentor hebben. Luna, Jij zult Miley als Mentor hebben. Miley, mijn dierbare vriendin, leer haar alles wat je kan.'' Hij strekte zijn nek uit om te kijken naar Calypso die hij al een keer in het bos had ontmoet en toen waren ze bevriend geraakt. Maar voor dat Starlight verder ging kon hij haar niet vinden, hij zou later wel opzoek gaan. Maar ze ging niet verder meerdere paarden begonnen weg te lopen. Maar Spike bleef staan, eerder omdat hij geen zin had om weg te lopen dan dat de cermonie was afgelopen. ''Kom allemaal weer bijeen, ik ben nog niet klaar.'' Zei ze de kudde in. ''Summerfight heeft me laten weten dat ze afstand doet van haar rang als Healer, ik heb nog geen nieuwe healer gevonden. Maar die zal nog komen, tot dan zal ik de gewonde paarden verzorgen.'' Spike was zijn aandacht voor deze ceremonie al lang verloren en stond naar de grond te staren, terwijl hij de leader haar stem op de achtergrond hoorde. 'Welnu is er nóg belangrijker nieuws'' zei ze.'Jullie weten het nog niet, omdat ik geen onrust in de kudde wou gaan zaaien.'' Zei ze en haar benen begonnen te trillen ''Onze Chosen One, Aeron, Is vermoord door wolven.'' Zei ze. Ze hoorde geroezemoes in de kudde. ''Jullie kennen het ritueel, we zullen vanavond rouwen bij de Waterfall, zelfs de veulens'' Spike zijn mond was opengevallen. De chosen one gedood door wolven? Hij wist dat er een roede pack wolven in het bos was. En natuurlijk moest er vandaag ook nog een chosen one worden gekozen. Hij maakte geen kans dat wist hij zoiezo al. ''Daarbij moet ik ook een nieuwe Chosen One uitkiezen. Degene die ik kies vertrouw ik met mijn hart.'' nieuwsgierig keek hij haar aan.''Dakota. zou jij mijn Chosen One willen worden, Mij en de kudde steunen tot ik overlijd en je vol inzetten voor de kudde, zelfs in moeilijke tijden?'' Vroeg ze aan Dakota. Spike keek naar de merrie die antwoord gaf op de vraag van Starlight:"I..Ik?" Zei ze verbaasd maar de verbaastheid verdween helemaal en ze zei: "Natuurlijk zou ik willen en doen. Ik zou alles geven voor deze kudde al is het maar om ze in leven te moeten houden. In moeilijke en in goede tijden zou ik mijn leven voor ze willen geven." Met deze zin kon hij horen dat Starlight de goede keuze had gemaakt. Na een tijdje keek hij weer naar Starlight maar die was weer stil. En Spike draaide zich en ging opzoek naar Calypso.

-Lang maar flut-
Terug naar boven Ga naar beneden
Calypso

Calypso


Aantal berichten : 92

Paardenprofiel
Kudde leider:: Starlight
Partner:: x
Leeftijd:: 2

CEREMONY 02-03-'13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CEREMONY 02-03-'13   CEREMONY 02-03-'13 Emptydo maa 07 2013, 08:15

Calypso stond rustig te grazen. Ze was eigenlijk opzoek naar Spike maar na ongeveer een uur had ze de hoop opgegeven. Om de een of anderen reden kon ze hem gewoon niet vinden... Ze zag haar leider naar het heuveltje lopen waar ze haar kudde altijd toesprak. Zou het een ceremonie worden of nieuws van anderen kuddes? Dat was altijd de vraag. Ze volgde Starlight met haar ogen en toen ze zag dat een paar paarden zich al begonnen te begeven naar de heuvel besloot ze er ook maar achter aan te gaan. ''Paarden van The Stars! Vandaag zullen we weer een Ceremony houden!'' Hoorde Calypso haar roepen. Snel luisterde ze naar het vervolg. ''Als eerste, wil ik de veulens Hermione en Luna naar voren hebben Hermione en Luna, Jullie hebben de leeftijd van 6 Manen bereikt. Vandaag zullen jullie jullie mentor krijgen.'' Calypso had graag altijd al een leerling gewild en was nieuwsgierig of het nu zo ver zou zijn. ''Hermione. Jij zult Calypso als mentor hebben.'' Blij keek Calypso naar haar van af nu leerling. Voordat ze op haar leerling afliep luisterde ze wie de mentor van de anderen leerling werd. ''Luna, Jij zult Miley als Mentor hebben. Miley, mijn dierbare vriendin, leer haar alles wat je kan.'' Nu was het tijd om naar haar leerling te lopen. Calypso liep er flot heen en maakte snel kennis met haar leerling. De paarden begonnen al weg te lopen maar blijkbaar was dat niet de bedoeling. ''Wacht even! Kom allemaal weer bijeen, ik ben nog niet klaar. Summerfight heeft me laten weten dat ze afstand doet van haar rang als Healer, ik heb nog geen nieuwe healer gevonden. Maar die zal nog komen, tot dan zal ik de gewonde paarden verzorgen. Welnu is er nóg belangrijker nieuws Jullie weten het nog niet, omdat ik geen onrust in de kudde wou gaan zaaien. Onze Chosen One, Aeron, Is vermoord door wolven.'' Er ontstond geroezemoes in de kudde. Calypso schrok zich rot. Wat, hoe... Hoe kan dit??? ''Jullie kennen het ritueel, we zullen vanavond rouwen bij de Waterfall, zelfs de veulens'' zei ze de kudde in. ''Daarbij moet ik ook een nieuwe Chosen One uitkiezen. Degene die ik kies vertrouw ik met mijn hart. Dakota. zou jij mijn Chosen One willen worden, Mij en de kudde steunen tot ik overlijd en je vol inzetten voor de kudde, zelfs in moeilijke tijden?'' Calypso was even verstijfd maar nu de ceremonie echt klaar was richtte ze zich maar weer op haar leerling. ''Ik ben dus je mentor, Calypso. We beginnen zo snel mogelijk. De eerste keer zullen we elkaar een beetje leren kennen en dan beginnen we echt met trainen. Mee eens? Terwijl ze op antwoord wachtte speurde ze de groep af op zoek naar Spike. Daar zag ze Spike. ''Sorry, 1 seconde ik ben binnen een paar minuten terug.'' Ze renden naar Spike en drukte haar neus in zijn manen ter begroeting. ''Hoe gaat ie? Ik probeerde je de hele tijd al te vinden maar ik kon je dus nergens vinden. Mijn leerling wacht dus ik ga even terug, ga je mee?'' Spike betekende veel voor haar en ze vond hem erg leuk hoewel hij dat nog niet wist. Ze rende zonder op het antwoord te wachten terug naar haar leerling. l''Laten we veder gaan'' zei ze tegen de merrie.




Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





CEREMONY 02-03-'13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CEREMONY 02-03-'13   CEREMONY 02-03-'13 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
CEREMONY 02-03-'13
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB :: ❥ Westen :: Grassfield-
Ga naar: