BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BEST SITE EVER
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Switch Account
Switch Accounts


Het Team
Het team ~
Starlight
Angeldream

 

 Spelfouten.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Maddox

Maddox


Aantal berichten : 17

Paardenprofiel
Kudde leider:: Moondancer
Partner:: Haha.
Leeftijd:: 5

Spelfouten. Empty
BerichtOnderwerp: Spelfouten.   Spelfouten. Emptyvr feb 15 2013, 04:17

Hoi! ;D
Ik dacht: Ik zal dit topic maar plaatsen, omdat er echt erg veel spelfouten op de boards staan, wat niet erg professioneel staat. Dus hier ben ik dan met mijn mierenneukerij. Bereid je voor: Dit wordt een lang topic.

HEADER:
Op de header staat: "Live you're dream." Dat is niet correct Engels. Er staat nu "leef jij bent droom." Dat is gewoon krom. Het moet zijn: "Live your dream"

INFORMATIE -> IDEEËN:
Het board zelf heeft al de titel "ideeen", de trema mist. In de beschrijving staat dezelfde spelfout nogmaals. Het moet natuurlijk "ideeën" zijn. En daarbij in de beschrijving staat geen punt achter de zin en het teken "^^" is niet professioneel, naar mijn mening.

INFORMATIE -> PROBLEMEN:
In de beschrijving staat problemen met hoofdletter, dit is natuurlijk met een kleine letter.

INFORMATIE -> UPDATES:

Zelfde fout als bij problemen: Updates is daar met een hoofdletter geschreven, wat niet hoeft. En er staat geen punt achter de zin.

HORSES ARE TALKING:
Weer dezelfde fout, paarden hoeft niet met een hoofdletter.

HORSES ARE TALKING -> ALLES EN NOG WAT:
"Hier mag je topic plaatsen van waar luister je nu naar ofzow xD"
Die zin is gewoon krom. Het woord "ofzow" is onjuist, en "xD" is niet professioneel naar mijn mening.

HORSES ARE TALKING -> PAARDEN KUNST:
Creativiteit staat hier met een hoofdletter, wat niet hoeft.

HORSES ARE TALKING -> WEBSITESSSSS:
Ten eerste: Waarom met zoveel S'en?
Ten tweede: "Hier mag je je eigen website promoten ^^ maar 1 X per week een update plaatsen A.U.B!"
Dit is gewoon vaag? Ik zou doen: "Hier mag je je eigen website promoten. Je mag maar één keer per week een update plaatsen."

DE KUDDES -> THE STARS:
"Deze kudde is slim en vriendelijk. Ze zijn zo snel als de sterren. Ze zijn een aardige clan. Ze houden van vriendschap en haten verraad. Ze zijn de grootse vijanden met ''The Suns''."
Hoofdletter vergeten en een punt op de verkeerde plaats en "de" vergeten.

DE KUDDES -> THE SUNS:
"Deze paarden zijn slim en handig. In hun kamp hebben hun hutten gemaakt en een kuil voor het gras. Deze paarden zijn vijanden met ''The Stars''. Deze paarden zijn ook vriendelijk."
Hoofdletters en een punt vergeten.

KUDDES -> THE MOONS:
"Deze kudde zit aan de donkere rand van het grote bos. Deze kudde is dan ook gemeen. Niet tegen elkaar maar tegen de andere kuddes. Hun grootste vijanden zijn ''The Darks''. Deze kudde zijn veel zwarte en bruine paarden."
Punt en hoofdletter vergeten en "hun grootste vijand is "The Darks" klinkt gewoon raar. (Volgens mij had Marlène dit ook al eens gezegd?)

KUDDES -> THE DARKS
"Deze kudde is de allerslechtste kudde van het hele terrein. Zij willen het hele woud veroveren en de andere paarden doden. Deze paarden houden zich niet aan de kudde regels en haten iedereen behalve de kudde zelf."
Hoofdletter, spelfout en "ze" i.p.v. "zich".

VOORSTELLEN:
Geen punt achter de zin.

VOORSTELLEN -> IN REAL:
De titel is "In Real". Dat hoort "In real" te zijn.
Geen hoofdletter aan het begin van de zin.

VOORSTELLEN -> ALS PAARD:
De titel is "Als Paard". Dat hoort "Als paard" te zijn.
Geen hoofdletter aan het begin van de zin.

THE DEATHS -> STORY LINES:
Toestemming en admins hoeft niet met een hoofdletter.

THE DEATHS -> GEZOCHT!:
Ouders verkeerd gespeld, hoeft niet met een hoofdletter.

THE DEATHS -> AFWEZIG........:
Ten eerste: Waarom zoveel punten?
Ten tweede: I.v.m. met punten ertussenin, "computer" moet zonder een hoofdletter en meldt met dt.

THE DEATHS -> DROPPING:
Twee keer een hoofdletter aan het begin van de zin vergeten. "Verhaallijnen" moet niet met een hoofdletter. En er staat een keer "verhaal lijn" in de beschrijving. Dit moet aan elkaar vast.

THE DEATHS -> VERHALEN:
Er staat geen hoofdletter aan het begin van de zin en "^^" achter aan de zin staat niet professioneel en er moet een punt achter de zin.

OEFEN RPG:
Twee keer "^^", wat ik niet professioneel vind en twee keer een punt vergeten.

EDIT: Ik doe de portaltekst er ook nog eventjes bij.
PORTAL:
Hallo en welkom hier op het forum The Wild Horses. Ik, Starlight, ben de Leader van The Stars. Er zijn nog drie andere kuddes: Moondancer leidt The Darks, Snowflake leidt The Suns en Shadowstar leidt The Moons. Verder zijn er ook nog paarden die wild leven en die wij uit de kuddes hebben verbannen, maar dat doen wij nooit zonder een reden. Ook hebben we hier de Nonhorses die wij geen echte paarden vinden. Zij zijn in het bezit van de kleintjes. De kleintjes zijn rare figuren die een raar ding op je rug leggen en op je gaat zitten. Dat vinden wij onpaardlijk. Welnu, jij bent hier nieuw? Als je dat niet bent zal ik me als ik jou was aanmelden en bij een van de kuddes komen. Vergeet niet dat in de RPG je eigenlijk altijd al in die kudde zit! Ik hoop je natuurlijk in mijn kudde te zien! Veel hoefjes Starlight, Leader van The Stars
Alle dikgedrukte delen, de dikgedrukte zin was zo krom, dat ik heb maar even heb aangepast tot iets anders.


Dit waren alle spelfouten die ik zo snel kon vinden. Over tekens zoals "^^", "xD" veel punten of veel S'en moet je het zelf maar weten, maar ik vind dat onprofessioneel. Ik meld dit omdat het andere mensen afschrikt als er zoveel spelfouten staan, dan lijkt het alsof de site wordt beheerd door twee hyperactieve meisjes van 10 of zoiets. (Geen verwijt) Maar ja, zeg zelf, zoveel spelfouten is wel een beetje sneu als de site al een jaar bestaat. Vergissen in spelfouten is menselijk, maar iedereen kan een beetje hulp van buitenaf gebruiken. (;

Als iemand anders nog spelfouten heeft gezien die ik over het hoofd heb gezien, is het misschien handig om die hier ook te melden. (Ik heb niet in de topics van informatie gaan kijken, want dan had ik uren kunnen doorgaan denk ik.)



Laatst aangepast door Maddox op za feb 16 2013, 05:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Www.dreamhorses.biz
Wido

Wido


Aantal berichten : 103

Paardenprofiel
Kudde leider:: Shadowstar
Partner:: All the mares will bow for me.
Leeftijd:: 5 long years of evilness

Spelfouten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelfouten.   Spelfouten. Emptyvr feb 15 2013, 07:16

Ik had de fout op de banner al opgemerkt, en ben alweer bezig met een nieuwe. Ik zal zo snel mogelijk de spelfouten verbeteren, alhoewel de hoofdletters niet echt een probleem vormen vind ik

- Starlight
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowflake
Admin & Kuddeleider
Snowflake


Aantal berichten : 843

Paardenprofiel
Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you.
Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving.
Leeftijd:: 5 years old

Spelfouten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelfouten.   Spelfouten. Emptyvr feb 15 2013, 07:17

En bij de kudde zijn de Angels weggelaten. Ze zijn nog wel geheim maar moeten wel vermeldt worden vind ik. ;D
(Als hier spelfouten in zitten lekker laten xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Maddox

Maddox


Aantal berichten : 17

Paardenprofiel
Kudde leider:: Moondancer
Partner:: Haha.
Leeftijd:: 5

Spelfouten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelfouten.   Spelfouten. Emptyvr feb 15 2013, 07:30

Wido schreef:
Ik had de fout op de banner al opgemerkt, en ben alweer bezig met een nieuwe. Ik zal zo snel mogelijk de spelfouten verbeteren, alhoewel de hoofdletters niet echt een probleem vormen vind ik

- Starlight

Als er geen hoofdletter aan het begin van de zin staat, ziet er erg slordig uit, vind ik. Het is gewoon niet aantrekkelijk als er willekeurig hoofdletters op willekeurige woorden midden in de zin staan. Vind je dat niet een beetje raar?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Www.dreamhorses.biz
Fellow

Fellow


Aantal berichten : 75

Paardenprofiel
Kudde leider:: » Moondancer.
Partner:: » Ñever
Leeftijd:: » 4 Years.

Spelfouten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelfouten.   Spelfouten. Emptyvr feb 15 2013, 21:22

Ik ben het met Renske eens, de zinsopbouw is hier en daar verkeerd, en overal willekeurig wel- of niet een hoofdletter plaatsen ziet er slordig uit.


Bijvoorbeeld Als Ik Nu Met Ieder Woord Een Hoofdletter Aan Het Begin Zet.
(kan trouwens niet snappen hoe mensen dat doen O.O)


Citaat :
Ik meld dit omdat het andere mensen afschrikt als er zoveel spelfouten staan, dan lijkt het alsof de site wordt beheerd door twee hyperactieve meisjes van 10 of zoiets. (Geen verwijt)
Hier ben ik het ook mee eens :'D

-offtopic?-
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight

Starlight


Aantal berichten : 966

Paardenprofiel
Kudde leider:: It's me, thanks though
Partner:: Till the snowflake's are stopping falling.
Leeftijd:: 5 jaar*two lives *

Spelfouten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelfouten.   Spelfouten. Emptydi maa 05 2013, 20:52

Ik heb nu al de fout op de banner verbetert, De rest komt dit weekend, dus slotje

- Starlight
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewildhorses.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Spelfouten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelfouten.   Spelfouten. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spelfouten.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB :: ❥ Algemeen :: Informatie :: Problemen-
Ga naar: