Onderwerp: Re: Algemeen Topic do maa 21 2013, 08:52
haaai (:
Calypso
Aantal berichten : 92
Paardenprofiel Kudde leider:: Starlight Partner:: x Leeftijd:: 2
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do maa 21 2013, 19:26
Hi!!! @Fran, Hij zij dat hij het voelde ofzo en om het nog effe lkkr te bevestigen, (zo is ie er natuurlijk het meest achter gekomen) Waren de enigen aan wie ik het had verteld buiten jullie, Wiep en een van bff's Nika. Die zijn naar hem toegegaan, hun vroegen of hij verliefd was en hij zei natuurlijk ''wie is er verliefd op mij?'' Toen ging ie raden en zei die meteen mijn naam en wiep knikte ofzo. Nou lekker dan, meteen alles duidelijk en toen had hij het via skype verteld dat hij het wist... ik balu... wamt zei nog wil niet dat hij het weet want dan kan ik niet meer normaal met hem omgaan, omdat ik me dan kapot schaam...
Chronos
Aantal berichten : 7
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar Partner:: Not yet Leeftijd:: 4,5 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr maa 22 2013, 03:30
Wat heb jij voor vriendinnen?
Braze Admin & Chosen One
Aantal berichten : 494
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Paradise, you don't know, iI love you Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr maa 22 2013, 07:41
Ja, eigenlijk vroeg ik dat me ook af. Nika die heeft niks gezegd en is mijn bff dus haar vergeef ik en Wiep ook puur omdat ik niet zo iemand ben die haar hele leven boos op iemand blijft maar ik heb ze flink gesproken want eerlijk gezegd vind ik het niet echt bepaald leuk van hun... DUH, maar goeie vraag XD
Chronos
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 23 2013, 09:48
Jij vergeeft echt te snel xd (Moet ik zeggen)
Braze Admin & Chosen One
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Paradise, you don't know, iI love you Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo maa 24 2013, 00:58
Ja, goed punt, miss moet ik ook wel weer boos worden, weet je heb geen flauw idee. Maar ik zit morgen en overmorgen bij hem in het groepje, en nu? Ik zit vandaag bij hem waarschijnlijk aan de tafel en dat soort dingen en ook bij Wiep en van die vriendinnen en die heeft fit veroorzaakt dus mag dit ook uit de panarie helpen XD
Ik ben die licht blonde ''Zebra'' we waren een beetje melig (ik en mijn nichtje)
https://www.youtube.com/watch?v=TrHJC6763-0
Chronos
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma maa 25 2013, 07:28
O mijn god x'DDDD Jazz zei vandaag al tegen me van ''Pia en ik waren gister een beetje melig we hebben een filmpje gemaakt.'' Ik zo van ''Oh hoe heet het?'' Jazz: ''Ja zoek maar op youtube op: trailer zebra en bever. Ik ben de bever'' Ik: ''... Wat de..?''
Omg x'3
Amgg, je hebt zelfs chihuahua verkeerd gespeld D:
Braze Admin & Chosen One
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma maa 25 2013, 19:44
Haha, dikke fun, ik praat weer normaal met die gozer, gelukkig XD Gister mijn laatste manege les vanwege mijn verzorgpony, ik ging gister in bed huilen om pauwla miss overdreven maar heb een staart haar en een foto van haar in een sleutel hanger ding gedaan =D En ga afentoe ook voor Dani nog een los lesje mee doen.
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di maa 26 2013, 00:48
BEN TERUG <3
Ik moest dus vrijdag een pony opzadelen, maar in de plaats zadelden we een meisje op, hoe hard we daar om gelachen hebben (vriendschappelijk, het meisje is ook een goede vriendin en kon er ook mee lachen, ze stelde het zelf zelf voor)
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di maa 26 2013, 01:38
School is uit. <3
Braze Admin & Chosen One
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di maa 26 2013, 03:32
ik had een uitje dus was om half twee uit en op half tien op school en gister was ik de zelfde tijd als dani uit omdat ik ging doen wat dani vandaag deed!
Maar ik snap je niet helemaal iets over pony opzadelen en toen plaats meisje opzadelen?
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di maa 26 2013, 04:43
Yay Vik!! <3 Lol, morgen zouden we een pw Frans hebben, maar Frans valt morgen uit dus hebben we dat pw ook niet x'3 Heb m'n Franse boeken namelijk niet bij me xd
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di maa 26 2013, 08:20
Fran <333
Moondancer
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di maa 26 2013, 09:38
Lol, schermen is echt zowat een half uur uitgelopen ofzo xd
Braze Admin & Chosen One
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo maa 27 2013, 04:13
Haha dikke fun, maar was het dan ook later begonnen denk van niet he of wel?
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo maa 27 2013, 05:08
Nope :3
Sinds wanneer zeg jij dikke fun? Dat zeiden toch alleen Lotje, Jazz en ik? 0.o
Omg, heb ik eens een keer zin om te posten, heb ik geen topic waar ik nog op moet reageren x'3
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo maa 27 2013, 05:29
Maak dan lekker een nieuw topic. :3
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo maa 27 2013, 05:42
Jij nieuw setje hebben :3
Topicje doen? =D
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo maa 27 2013, 05:44
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo maa 27 2013, 05:45
Welke accjes?
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo maa 27 2013, 07:15
Geen idee. :3
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo maa 27 2013, 08:20
Ik hou van zinnige antwoorden :3
http://www.zaalamsterdamzuid.com/2013/03/zaz-jeugd-timmerd-aan-de-weg/ Omg ik sta op die verschreselijke foto bovenaan x'3