Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr maa 15 2013, 06:50
Boe! :3
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr maa 15 2013, 07:17
Schrik. :3
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr maa 15 2013, 08:45
Je weet wat sm is hoop ik? x'3
Calypso
Aantal berichten : 92
Paardenprofiel Kudde leider:: Starlight Partner:: x Leeftijd:: 2
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr maa 15 2013, 08:52
ik kom er effe snel tussen, nee wat is sm
Moondancer
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr maa 15 2013, 09:06
Ik denk niet dat dat erg handig is om in dit topic te zetten x'3
Fyrsta
Aantal berichten : 28
Paardenprofiel Kudde leider:: Puh, not them Partner:: Whah. Leeftijd:: 3 Years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr maa 15 2013, 21:42
Mieeep >;D
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr maa 15 2013, 23:29
Hallo <3 nog 10 dagen te gaan ik kan terug meer online komen ;3
Calypso
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 16 2013, 06:55
Frannie, wrm niet? PM dan KUCHKUCH
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 16 2013, 08:49
Hahaa, Oké :3 En Pia, volgens m'n moeder woont Ruben inderdaad hoogstwaarschijnlijk op nummer 69 xd
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 16 2013, 23:02
Shadowstar schreef:
Hallo <3 nog 10 dagen te gaan ik kan terug meer online komen ;3
Yay <3
Ik ga straks naar een paardrijwedstrijd. Ik zit op peter een sloom maar wel lief paard. Wish me luck. ;D
Calypso
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za maa 16 2013, 23:26
Moondancer schreef:
Hahaa, Oké :3 En Pia, volgens m'n moeder woont Ruben inderdaad hoogstwaarschijnlijk op nummer 69 xd
WTF bedoel je met woont ruben op 69??? O w8 ik vat hem, al mailtje gehad?
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo maa 17 2013, 01:00
Nee, nog geen mailtje D: Lol, mijn moeder moet hem gewoon dit gaan vragen: ''Zeg, heb jij, heeel toevallig, de afgelopen een brief gekregen van 2 random personen? Omdat ze zich verveelden? Komt niet van mijn dochter en haar vriendin hoor, ik vraag het gewoon.'' :3
Yay Vik, nu nog 9 dagen =D
Calypso
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo maa 17 2013, 08:57
Haha lol, eigenlijk wel he?
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma maa 18 2013, 02:05
Toetsweek... Waarom bestaan ze. -,-
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma maa 18 2013, 04:02
Waarom heeft iedereen nu toetsweek? (jaa, echt iédereen xd) Ik heb de proefwerkweek al lang gehad :p .. Yeah >:3
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma maa 18 2013, 09:56
@Fran, ik heb examens D:
Bye mensen <3 Tot volgende week, zie os (;
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma maa 18 2013, 20:28
Examens zijn toch alleen in de laatste klas..? Of niet? xd
Yaay, 1e uur uitval en de laatste 2 8D
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di maa 19 2013, 01:40
Ik heb nooit uitval. D;
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di maa 19 2013, 03:22
Hahaa >:3
Calypso
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di maa 19 2013, 04:17
nee ik ook niet Duhhh dani en ik zitten op zelfde school
De laatste tijd uit ik hier mijn gevoelens in:
Spoiler:
Ik was vastberaden, vastberaden om het te vertellen, vastberaden om te vertellen wat ik voel. Goed genoeg om jou te overtuigen van mijn moed, maar nee, ik klapte dicht. Ik kon niks meer zeggen alleen maar doei. Ik droom letterlijk over je, in mijn droom vertelde ik het je, je wou vrienden blijven. Je pikte het goed op, maar vond me niet leuk, nu, nu ben ik de moed kwijt, Moet ik sterk blijven? Moet ik de moed op geven? Moet ik door zetten, ik ben misselijk door die droom, er zullen er nog wel meer komen, ik kan het niet opgeven, ik wil onze vriendschap niet verpesten, ik wil vrienden blijven, dat zou ik nooit willen opgeven, nooit, nooit van mijn hele leven… Er zijn twee dingen die kunnen gebeuren, 1, hij vind me leuk 2, hij wil me voor eeuwig vermijden, alles verloren., voor niks, wat doe ik, wat?
Het vervolg ;-D
Vandaag weer, ik zag je. je zag er schattig uit, een grote glimlach, een leuke lach, je keek me aan, ik lachte terug, terug naar jou, alleen naar jou, ik vertelde dat moest na komen, jij lachte alweer, ik word blij van jou, alleen van jou, maar kan mijn gevoelens niet aan je kwijt, ik kan het gewoon niet, niet vertellen wat ik voor je voel, het lukt niet, werkt niet, ik zit bij je in het groepje, dan zijn we de hele schooldag samen, meer druk, meer kans, kans om te weten te komen wat je voor mij voelt, gewoon vrienden? Of meer? Ik zit vast, vast met mijn gevoelens… Alleen jij, jij bent de enigen die het kan oplossen, mijn gevoelen uit de knoop halen, wie zet de eerste stap, jij? Ik? Niemand? Ik wet het niet meer, ik wacht, wacht in angst, in angst, op jou.
Als je een keer met een probleem zit probeer het eens, het werkt echt wel. Ook altijd fijn om het effe te delen met je vrienden XD Maar dit is niet als verdrietig iets bedoel want ben hartstikke vrolijk, wou het effe als tip geven (hoewel ik me nu wel zo voel) Heb er nog een staan bij gooi er uit topic XD
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di maa 19 2013, 09:09
''ik word blij van jou, alleen van jou''
VERRAAD D; Nee, lol xd
Calypso
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di maa 19 2013, 09:27
o, haha niet mijn bedoeling fran zo voelde ik me gwn effe, en nee het tekstje ging niet over jou XD Er staat echt HIJ XD Ik bedrieg je, ben in love op iemand anders hahahaha
k ga slapen truuste
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di maa 19 2013, 09:31
Hahaa x'3 Trustee ;3
Yes!! Weer een uur uitval morgen >:3
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di maa 19 2013, 10:27
Bleh, morgen beginnen met de proefwerken, ik heb er geen zin. Gelukkig duren ze maar tot dinsdag ;P Dus Toedeloe! And wish me luck! -Morgen Boekhouden + Duits *Kuch**slechtste vakken**kuch* en daarna Frans en geschiedenis (donderdag) *kuch**nog meer slechte vakken**kuch* Maar daarna zal ik hoogwaarschijnlijk terug on komen, vrijdag wiskunde + aardrijkskunde (makkie), maandag Engels + natuurwetenschappen (Kan ik met m'n ogen toe) en maandag Nederlands en godsdienst (Moet je daar aan studeren?)- Nee, ik krijg m'n Ipad pas dinsdagmiddag terug, hetzelfde voor m'n laptop. Ah ja, see you laters, aligators!!!
Calypso
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo maa 20 2013, 05:11
Awww, veel suc6 dan maar =d
Noooooit, wat mij net overkomt de jongen die ik leuk vind is er achtergekomen dat ik hem leuk vind en nu kan ik nooit meer gezellig met hem praten of fietsen alleen maar ontwijken en ma en di zit ik de hele fucking dag met hem in een kut groepje