BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BEST SITE EVER
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Switch Account
Switch Accounts


Het Team
Het team ~
Starlight
Angeldream

 

 Quiana zoekt....

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Quiana'

avatar


Aantal berichten : 5

Paardenprofiel
Kudde leider::
Partner::
Leeftijd::

Quiana zoekt.... Empty
BerichtOnderwerp: Quiana zoekt....   Quiana zoekt.... Emptyzo feb 10 2013, 01:34

Hallo, ik heb daarstraks Quiana aangemaakt omdat ze mijn favoriete paard van de manege is <3 dus ik wil graag iets speciaals met haar doen, zodat ik haar zeker actief kan houden. Hier is een beetje van haar geschiedenis.

Quiana wordt als veulen erg gepest door de andere veulens, ze wordt altijd aan de kant geschoven en iedereen wordt boven haar verkozen. Quiana haar moeder is bij de geboorte overleden, en haar vader wil niets meer van haar weten. Maar de wonden van alles wat de andere paarden haar hebben aangedaan zijn te diep, de jonge mare heeft totaal geen zelfvertrouwen meer en denkt dat ze alles fout doet, als ze iemand hoort lachen naast haar, denkt ze onmiddellijk dat het om haar is, ook als er iets mis gaat denkt ze ook dat het haar schuld is. Maar ze heeft een goede vriend of vriendin, binnen haar kudde of er buiten, die haar begrijpt en altijd voor haar klaar staat. Ze delen alles, en door dat paard, zal haar zelfvertrouwen een beetje terugkeren.

Dit heb ik al bedacht, als je nog een idee hebt, moet je het maar zeggen x3
Er is geen lijstje nodig, je moet maar zeggen of dat je de vriend of vriendin wilt zijn.

Quiana gaat bij The Angels, maar het mag ook een paard zijn uit een andere kudde. Het gaat een bruine merrie worden, haar setje wordt straks toegevoegd (:

Groetjes Viktor
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Quiana zoekt....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB :: ❥ Algemeen :: Game Related :: Gezocht!-
Ga naar: