Paardenprofiel Kudde leider:: Starlight Partner:: I'm still in love with you Leeftijd:: 5
Onderwerp: Gaby here~ za jan 19 2013, 21:35
Hi peepz~ Mijn naam is Gaby en ben 11 jaar. Mijn ervaring met de rpg moet nog wat opgebouwd worden maar dat komt wel. Ik heb mijn advies voor het voortgezet onderwijs pas gekregen en ben super blij met mijn havo/vwo advies! Mijn hobby's zijn vooral zingen en paardrijden. Het zingen doe ik erg graag en ik heb al twee keer auditie gedaan voor een musical. De eerste keer was het Kruimeltje waar ik graag in mee wou doen. Hier ben ik gelijk afgevallen. De tweede keer ging het al wat beter. Het was een auditie voor Annie waar ik tot de tweede ronde kwam. Sinds kort zit ik op musicalles wat ik erg leuk vind. Vragen zijn welkom!
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Gaby here~ za jan 19 2013, 21:57
Hi, welkom op twh! Voor vragen kan je altijd bij mij terecht =) verder heb ik niet echt vragen.
Groetjes Viktor / Shadowstar
Valencia
Aantal berichten : 9
Paardenprofiel Kudde leider:: Starlight Partner:: I'm still in love with you Leeftijd:: 5
Onderwerp: Re: Gaby here~ za jan 19 2013, 22:01
Dankjewel, ben jij trouwens de Viktor die ook op Wc zit? Of ken je die rpg niet?
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Gaby here~ za jan 19 2013, 22:05
Ja hoor, ik ben James, Snowrose, en de rest. Ik ben een meisje (ik weet dat het een rare naam is) om verwarring te voorkomen
Valencia
Onderwerp: Re: Gaby here~ za jan 19 2013, 22:09
Okey, ik ben daar Eclipskit En die naam maakt toch niet uit lekker origineel ;p
Onderwerp: Re: Gaby here~ za jan 19 2013, 22:14
Dan ben je het zusje van Kestrelpaw (ook account van mij) =)
Valencia
Onderwerp: Re: Gaby here~ za jan 19 2013, 22:15
Jupz, i know wat leuk om je hier ook te zien! ;p
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Gaby here~ wo jan 23 2013, 03:24
Hi Gaby Ik ben Dani, ik heb ook havo/vwo, maar doe proeftijd bij Vwo. En je heet net zoals mijn Spaanse lerares. ;D
Valencia
Onderwerp: Re: Gaby here~ wo jan 23 2013, 04:35
Okey leuk ;p xx
Gracefull
Aantal berichten : 37
Paardenprofiel Kudde leider:: Partner:: Love is a word wich isn't in my dictionary Leeftijd:: 2 y/o
Onderwerp: Re: Gaby here~ do jan 24 2013, 07:26
Hey. Hey jij! Jij zit ook op DH ;d. Yeah.. Well.. Welkom :'D