Paardenprofiel Kudde leider:: Selana Partner:: My life isn't over yet, and i'm still free Leeftijd:: 7,5 Years 'ld
Onderwerp: Kneel for your new queen! wo nov 14 2012, 05:47
Hallo mensjes,
Ik ben Jinte, veertien jaar en ik leef in Eindhoven, in Noord-Brabant. Ik wordt op 31 augustus vijftien, en ik ben daar trots op :3. Ik zit op een vrije school, Novalis college in mijn een na laatste jaar, een vrije school houd in dat we meer met onze handen en creativiteit doen, en iets meer bewegen. Natuurlijk heb ik ook gewoon les. Ik houd van, tekenen, lezen, toneel, dans Rpgen, schrijven, natuur, dieren, talen en computers (: Laten we zeggen dat ik veel achter de computer zit en dat ongeveer al mijn tijd naar RPGen en bewerken gaat. Ik maak manips en setjes met het programma Gimp 2.8. Ik heb een huisdier, lapjeskat Hoeps. Verder woon ik in een rijtjeshuis, samen mijn moeder, vader en broer van achttien. Ik wil ooit; Tom Hiddleston ontmoeten, naar Londen, naar New York en een boek schrijven.
Any Questions?~
Spike
Aantal berichten : 20
Paardenprofiel Kudde leider:: Starlight Partner:: x Leeftijd:: 1,5 years
Onderwerp: Re: Kneel for your new queen! vr nov 16 2012, 07:30
xP, jintje is er weer. Ja toch of heb ik het fout.
Calypso
Aantal berichten : 92
Paardenprofiel Kudde leider:: Starlight Partner:: x Leeftijd:: 2
Onderwerp: Re: Kneel for your new queen! za nov 17 2012, 22:47
Haay Jintje, zat jij niet al op deze site? XD
Marengo Queen of King Loki
Aantal berichten : 92
Paardenprofiel Kudde leider:: Selana Partner:: My life isn't over yet, and i'm still free Leeftijd:: 7,5 Years 'ld
Onderwerp: Re: Kneel for your new queen! zo nov 18 2012, 00:34
Jep.
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Kneel for your new queen! ma jan 14 2013, 10:07
Wait... Jinte? Lol, ik kom je overal tegen. Ik ben het van Kanto, Iria daar XD