BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BEST SITE EVER
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Switch Account
Switch Accounts


Het Team
Het team ~
Starlight
Angeldream

 

 Thorns of the Thistle

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Yara

Yara


Aantal berichten : 158

Paardenprofiel
Kudde leider:: :: That's me ::
Partner:: :: None ::
Leeftijd:: :: 5 Years ::

Thorns of the Thistle Empty
BerichtOnderwerp: Thorns of the Thistle   Thorns of the Thistle Emptyvr nov 09 2012, 09:01




Een donkere druppel bloed viel uit de diepte van de duisternis. Het licht drong tot de wereld door terwijl een mes met een luid hoorbaar geluid op de houten vloerplanken neerviel. Ik beefde, mijn handen zaten onder het bloed van de persoon die voor me lag. Een luide sirene kwam dichterbij, iemand trok me aan mijn arm weg. Terwijl de jongen me uit het raam hielp werd er tegen de houten deur aan geduwd. Een luide knal galmde door het gebouw en vele mannen stormde naar binnen. Ik voelde het koele gras tegen mijn voeten kriebelen toen ik in de achtertuin van het huis stond. "Kom!" Schreeuwde de jongen tegen me. Ik keek hem in de ogen, hij hield mijn hand vast en trok me mee. Zijn ogen waren betraand. Hij hielp me over het tuinhek en samen rende we weg.

Mijn hand was losgelaten, het dorp lag achter ons. Ik beefde nog steeds, erger dan eerst. De jongen hield me vast bij mijn schouder, hij bibberde ook. De jongen, genaamd Dann, gaf me zijn vest en trok zijn jas aan. Ik keek nog even achterom, het rood en blauwe licht van een politie auto knipperde hevig en een ziekenwagen was gearriveerd. Een traan rolde over mijn wang en ik draaide mijn hoofd weer. Mijn blik was gericht op het donkere gras onder me. Dann keek naar mij en streek even met zijn handen door zijn bruine stekels. Hij legde zijn arm over me heen en trok me tegen zich aan. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en liep langzaam door...

Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight

Starlight


Aantal berichten : 966

Paardenprofiel
Kudde leider:: It's me, thanks though
Partner:: Till the snowflake's are stopping falling.
Leeftijd:: 5 jaar*two lives *

Thorns of the Thistle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thorns of the Thistle   Thorns of the Thistle Emptydi nov 13 2012, 08:56

AMG AWESOME OwO I WANT MORE C'MON <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewildhorses.actieforum.com
Yara

Yara


Aantal berichten : 158

Paardenprofiel
Kudde leider:: :: That's me ::
Partner:: :: None ::
Leeftijd:: :: 5 Years ::

Thorns of the Thistle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thorns of the Thistle   Thorns of the Thistle Emptydi nov 13 2012, 09:21

Ik zal het proberen, maar ik weet niet of ik nog inspiratie op doe...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Thorns of the Thistle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thorns of the Thistle   Thorns of the Thistle Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Thorns of the Thistle
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB :: ❥ Algemeen :: Out of character :: Paarden kunst :: Verhalen-
Ga naar: